Здравейте.
Бих искал да те попитам. Първо искам да кажа, че никога не съм бил комарджия, тъй като имах депресия поради семейна трагедия. Направих акаунт в казино "неназован". През първите 5 дни ive депозира над 13 000 долара. Мисля, че това е първата индикация за извършване на kyc процедура. Нищо не се случи. В крайна сметка, когато бях на 40 000 депозити в продължение на 2 седмици без никакво взаимодействие. Бях отменил тегления (друг показател) Тогава имах късмет и исках да изтегля поне 17 000 долара. По време на този VIP флаг беше добавен към моя акаунт БЕЗ ВСЯКАКВА ПРОВЕРКА. Тогава се случи, бях информиран, че трябва да се самопроверя, за да мога да се оттегля. Изпращам всички необходими документи, този процес се нуждаеше от много опити, през това време отново анулирах тегленията, но се върнах с друго теглене. След като персоналът ме попита какво е моето мнение за казиното, аз му разказах моята история и че играя хазарт само заради депресия. Наблизо отново отмених тегленията си и загубих всички. Моля, попитайте дали има желание да ми върнете поне пари, които имах, след като разказах историята си за проблема си. Те казаха, че не. След това се опитах да пусна случая си на pogg.com, където те проведоха дълъг разговор с тях и след 4 месеца взаимодействие с казиното и MGA решиха, че след един разговор имам право да си върна парите, тъй като показвах високи показатели за проблем с хазарта. Казиното не последва решението им, което чрез думи на poggs е правно обвързващо и трябва да се свържа с MGA. MGA има това на масата за 3 месеца.
Това казино има UKGC и MGA, но тъй като не съм от Великобритания, трябваше да избера MGA. Чрез статии на UKGC много казина получиха толкова високи наказания за това и играчите бяха възстановили сумата. Мислите ли, че MGA има същия поглед върху тази сотация?
Без KYC, без AML, без предупреждение или питане дали съм добре, нищо. Започна, когато исках да се оттегля и оттеглянето ми беше в продължение на 12 часа. Предишните, при които тегленето ми задържа няколко часа и след това анулирано, не изискваха нищо.
Просто съм объркан, тъй като в документацията на MGA се посочва, че решението за ADR трябва да бъде обвързващо и за двете страни (оператор и играч) и операторът не би препоръчал играч да отнесе това до MGA.
Thry отказа да последва решението на ThePogg, както се посочва в съобщението им, но след моя случай открих случаи, при които този оператор беше част от ThePogg.
Когато резултатът от ADR трябва да бъде обвързващ, може ли MGA да реши да не следва решението си и да не ми върне парите?
Благодаря и съжалявам за моя английски.
Мисля, че това казино наистина е нарушило социалната им отговорност.
Тук е публикуван mesaage ThePogg за моята жалба, дори и след това в черния списък на това казино от техния сайт.
Имахме много дълъг разговор с Casino *** по този въпрос.
След като разгледахме този случай в детайли, мнението на тази услуга е, че е имало достатъчно индикации, дадени във взаимодействието ви с този оператор, че операторът е трябвало да ви изключи на основание „Отговорен хазарт".
Преди да постановим решение, ние се консултирахме с Малтийския орган по хазарта относно основните основания за решението и регулаторът посочи, че те са основание за решението достатъчно, за да подкрепят решението въз основа на това, което сме им показали.
След като информираха Casino *** за това решение, те изрично заявиха, че няма да се съобразят с даденото решение и настояха случаят да бъде предаден на MGA за преразглеждане.
Разбираме, че системата за ADR, действаща под лиценза MGA, не предлага никакви възможности за операторите да изискват такова ескалиране на жалбите до регулатора от играч или оператор.
Основанията, поради които операторът е отказал да спази нашето решение, е твърдението, че тъй като те все още не са получили кръг да актуализират документа си за условия, за да включат политика за жалби, която е в съответствие с лиценза MGA, който притежават. Доколкото виждаме, това не се подкрепя от споразумението за услуга ADR, което те са подписали, което изрично посочва, че „Датата на влизане в сила" за споразумението е 4 септември 2019 г. и не прави изключение операторът да трябва да актуализира условията си преди влизащи в сила. Като такива ние разглеждаме тази защита като нелегитимна и - в съответствие с нашето Споразумение за услуга ADR с оператора - считаме, че нашето решение е правно обвързващо.
Този случай се намира в полза на Играча и според становището на тази услуга Играчът има право на възстановяване на загуби след момента, в който агентите на Casino *** трябва да са действали, за да затворят сметката си.
Като се има предвид, че Casino *** са заявили намерението си да не се съобразят с това решение, бихме препоръчали да се свържете с MGA по този въпрос. По същия начин ще предаваме допълнителна информация на регулатора по този случай.
Благодаря,
ThePOGG
Hello.
I would like to ask u. 1stly i want to say ive never been gambler since i had a depression due to family tragedy. I made account on Casino "nonamed". In 1st 5 days ive deposited over 13k dollars. I think its the 1st indication to make kyc procedure. Nothing happend. It ended up when i was on 40k deposits during 2 weeks without any interaction. Had cancelled withdrawals (another indicator) Then i got lucky and wanted to withdrawal atleast 17k dollars. During this VIP flag was added to my account WITHOUT ANY VERIFICATION. Then it happend, I was informed I need to do verify myself then I can withdrawal. I send all needed documents, this process needed a lot of tries, during this time I canceled withdrawals again but came back with another withdrawal. After staff asked me what is my opinion on the casino, ive told him my story and that i am gambling only because of depression. This nigh I cancelled again my withdrawals and lost all. Kindly asked if there is willing step to give me atleast money back I had after I told my story about my problem. They said no. Then i tried to put my case on pogg.com where they had long conversation with them and after 4 months of interaction with casino and MGA they decided that after one conversation I have right to have my money back, since I was showing high indicators of problem with gambling. Casino didnt follow they decision which by poggs words is lawly binding and I have to contact MGA. MGA has this on table for 3 months.
This casino has UKGC and MGA, but since I am not from UK i had to chose MGA. By articles by UKGC a lot of casinos got so high penalties rightly for this and players had refunded. Do u think that MGA has the same look on that sotuation?
No KYC, no AML, no warning or asking me if i am ok, nothing. It started when i wanted to withdrawal and my withdrawal was up for 12 hours. Previous ones where my withdrawals holds for few hours and then cancelled didnt require anything.
I am just confused, because on docume ts of MGA states that ADR decisionn should be binding for both parties(operator and player) and operator would not refer player to take this to MGA.
Thry declined to follow decision of thePogg as it states in their message, but after my case ive found cases where this operator was particulated with ThePogg.
When the ADR result should be binding, can MGA decide tocdont follow their decision and dont give me my money back?
Thanks and sorry for my english.
I think this casino really hard breached their social responsibility.
Here is mesaage ThePogg posted on my complaint, even after that Blacklisted this Casino od their site.
We have had a very long conversation with Casino *** regarding this issue.
Having reviewed this case in detail it is the opinion of this service that there was sufficient indications given in your interactions with this operator that the operator should have excluded you on Responsible Gambling grounds.
Before making a ruling we consulted with the Malta Gaming Authority regarding the basic grounds for the ruling and the regulator indicated that they grounds for the ruling sufficient to support the ruling based on what we had shown them.
Having informed Casino *** of this ruling they have explicitly stated that they will not comply with the ruling given and have insisted that the case be escalated to the MGA for review.
It is our understanding that the ADR system in place under the MGA license does not offer any facility for operators to demand such escalation of complaints to the regulator by either player or operator.
The grounds upon which the operator has refused to respect our ruling is the claim that as they have not yet got round to updating their terms and conditions document to include a complaint policy that is compliant with the MGA license they hold. As far as we can see this is unsupported by the ADR Service Agreement they have signed, which explicitly states that the "Effective Date" for the agreement was the 4th of September 2019 and makes no exclusion for the operator having to update their terms prior to coming into effect. As such we view this defence as illegitimate and - in line with our ADR Service Agreement with the operator - consider our ruling to be legally binding.
This case is found in favour of the Player and it is the opinion of this service that the Player is entitled to a refund of losses after the point where Casino ***'s agents should have acted to close their account.
Given that Casino *** have stated their intention not to comply with this ruling we would recommend that you contact the MGA regarding this issue. We will likewise be passing further information on to the regulator about this case.
Thanks,
ThePOGG