НачалоФорумОбратна връзка и предложенияВъпрос за MGA и социална отговорност

Въпрос за MGA и социална отговорност

преди 4 години от Deorko
|
5 848 преглеждания 17 отговора |
|
преди 4 години

Здравейте.

Бих искал да те попитам. Първо искам да кажа, че никога не съм бил комарджия, тъй като имах депресия поради семейна трагедия. Направих акаунт в казино "неназован". През първите 5 дни ive депозира над 13 000 долара. Мисля, че това е първата индикация за извършване на kyc процедура. Нищо не се случи. В крайна сметка, когато бях на 40 000 депозити в продължение на 2 седмици без никакво взаимодействие. Бях отменил тегления (друг показател) Тогава имах късмет и исках да изтегля поне 17 000 долара. По време на този VIP флаг беше добавен към моя акаунт БЕЗ ВСЯКАКВА ПРОВЕРКА. Тогава се случи, бях информиран, че трябва да се самопроверя, за да мога да се оттегля. Изпращам всички необходими документи, този процес се нуждаеше от много опити, през това време отново анулирах тегленията, но се върнах с друго теглене. След като персоналът ме попита какво е моето мнение за казиното, аз му разказах моята история и че играя хазарт само заради депресия. Наблизо отново отмених тегленията си и загубих всички. Моля, попитайте дали има желание да ми върнете поне пари, които имах, след като разказах историята си за проблема си. Те казаха, че не. След това се опитах да пусна случая си на pogg.com, където те проведоха дълъг разговор с тях и след 4 месеца взаимодействие с казиното и MGA решиха, че след един разговор имам право да си върна парите, тъй като показвах високи показатели за проблем с хазарта. Казиното не последва решението им, което чрез думи на poggs е правно обвързващо и трябва да се свържа с MGA. MGA има това на масата за 3 месеца.

Това казино има UKGC и MGA, но тъй като не съм от Великобритания, трябваше да избера MGA. Чрез статии на UKGC много казина получиха толкова високи наказания за това и играчите бяха възстановили сумата. Мислите ли, че MGA има същия поглед върху тази сотация?

Без KYC, без AML, без предупреждение или питане дали съм добре, нищо. Започна, когато исках да се оттегля и оттеглянето ми беше в продължение на 12 часа. Предишните, при които тегленето ми задържа няколко часа и след това анулирано, не изискваха нищо.

Просто съм объркан, тъй като в документацията на MGA се посочва, че решението за ADR трябва да бъде обвързващо и за двете страни (оператор и играч) и операторът не би препоръчал играч да отнесе това до MGA.

Thry отказа да последва решението на ThePogg, както се посочва в съобщението им, но след моя случай открих случаи, при които този оператор беше част от ThePogg.

Когато резултатът от ADR трябва да бъде обвързващ, може ли MGA да реши да не следва решението си и да не ми върне парите?


Благодаря и съжалявам за моя английски.


Мисля, че това казино наистина е нарушило социалната им отговорност.

Тук е публикуван mesaage ThePogg за моята жалба, дори и след това в черния списък на това казино от техния сайт.

Имахме много дълъг разговор с Casino *** по този въпрос.

След като разгледахме този случай в детайли, мнението на тази услуга е, че е имало достатъчно индикации, дадени във взаимодействието ви с този оператор, че операторът е трябвало да ви изключи на основание „Отговорен хазарт".

Преди да постановим решение, ние се консултирахме с Малтийския орган по хазарта относно основните основания за решението и регулаторът посочи, че те са основание за решението достатъчно, за да подкрепят решението въз основа на това, което сме им показали.

След като информираха Casino *** за това решение, те изрично заявиха, че няма да се съобразят с даденото решение и настояха случаят да бъде предаден на MGA за преразглеждане.

Разбираме, че системата за ADR, действаща под лиценза MGA, не предлага никакви възможности за операторите да изискват такова ескалиране на жалбите до регулатора от играч или оператор.

Основанията, поради които операторът е отказал да спази нашето решение, е твърдението, че тъй като те все още не са получили кръг да актуализират документа си за условия, за да включат политика за жалби, която е в съответствие с лиценза MGA, който притежават. Доколкото виждаме, това не се подкрепя от споразумението за услуга ADR, което те са подписали, което изрично посочва, че „Датата на влизане в сила" за споразумението е 4 септември 2019 г. и не прави изключение операторът да трябва да актуализира условията си преди влизащи в сила. Като такива ние разглеждаме тази защита като нелегитимна и - в съответствие с нашето Споразумение за услуга ADR с оператора - считаме, че нашето решение е правно обвързващо.

Този случай се намира в полза на Играча и според становището на тази услуга Играчът има право на възстановяване на загуби след момента, в който агентите на Casino *** трябва да са действали, за да затворят сметката си.

Като се има предвид, че Casino *** са заявили намерението си да не се съобразят с това решение, бихме препоръчали да се свържете с MGA по този въпрос. По същия начин ще предаваме допълнителна информация на регулатора по този случай.

Благодаря,

ThePOGG

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравей Деорко.

В този случай има няколко проблема. (Случайно, наскоро се справихме с черния списък, който Пог даде на това казино, така че имаме добър преглед)

В момента „отговорният хазарт" е голяма тема и различните лицензиращи органи имат различни процедури.

Например UKGC и шведският орган за лицензиране имат много строги правила и във вашия случай те със сигурност биха решили във ваша полза. MGA няма толкова строги правила и затова не сме сигурни как да вземем решение (но от това, което казвате, вярвам, че ще се съгласят с вас) И тогава имаме лицензиращи органи като Кюрасао, Коста Рика, Филипини, освен ако изрично не напишете, че имате проблеми с хазарта, буквално, вероятно няма да получите справедливост. (Със сигурност има и почетни казина в Кюрасао.)

Обратно към вашия случай:

Проблемът тук е, че казиното не се съгласява с това как реши Пог. (да, решението трябва да е обвързващо и да, извинението, че първо трябва да го коригират на сайта, също е много слабо) във всеки случай смятаме, че казиното или играчът, ако има съмнения относно решението за ADR, има право да поиска от лицензиращия орган да преразгледа случая.

Във вашия случай би било добре да се свържете с MGA и директно да попитате за вашия случай и факта, защо решението отнема толкова време. Особено, когато Пог вече се е консултирал по целия въпрос с MGA, защото три месеца да реши наистина е много дълъг за MGA.


Автоматичен превод:
преди 4 години

Обаждах им се преди 3 седмици.

В този момент ми казаха "миналата седмица поискахме документи от оператор".

Когато се обадих тогава преди 3 дни, ми казаха, че този трамвай за жалба е зает и ще се обадят в този ден, нищо не се случи, затова се обадих отново тези дни и ще ми бъде обещано, че ще се свържат с мен следващите дни. И нищо, просто съм объркан как те седят на моя случай, като те наистина не искат да ме финансират, опитвайки се да намеря начини с Казино как да направя това.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Разбрах, че е трудно да се чака толкова дълго. Но се страхувам, че трябва да изчакате още малко. Ако вече сте чакали три месеца, тогава няколко дни повече не правят голяма разлика. Надявам се, че те ще решат във ваша полза. В противен случай започвам да се съмнявам в решението на MGA.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Не е повече от 3 месеца. От октомври 2019 г. до февруари 2020 г. The Pogg. От 20 февруари до. Сега MGA.

Автоматичен превод:
Deorko
преди 4 години

Много съжалявам, но няма друг съвет в тази ситуация, освен да изчакаме още малко. Това решение е окончателно, така че няма повече чакане, нито друга институция или лицензиращ орган. След това решение трябва да приключи. Затова останете силни и изчакайте още малко.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Чакам ... Просто се страхувам, че ще решат да ми върнат сумата.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Преди месец, когато им се обаждах, получих отговор, че миналата седмица те поискаха някои документи от оператор и това ще бъде решено след 1 седмица, след месец, през период 3 дни, всички агенти бяха заети или вече са заети от офиса

Автоматичен превод:
преди 4 години

Днес се обадих на MGA и ми казаха, че екипът им събира всички документи и решението трябва да бъде следващата седмица

Автоматичен превод:
преди 4 години

Мисля, че е време да назовем това казино. Нейната казино радост под Genesis Global Ltd.

Тъй като гледах как MGA се справя с възстановяващите се играчи, аз го разбирам.

https://www.casinobeats.com/2020/07/20/gambling-commission-hands-interim-licence-suspension-to-genesis-global/


Това ми носи блясък в моя случай.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Мисля, че преди да започнете да играете и залагате, трябва да се свържете с тях или да разберете, за да не се случи това отново

Автоматичен превод:
paulish
преди 4 години

Извършвам се като залагам честно.


Автоматичен превод:
Deorko
преди 4 години

Казах, че 67 пъти досега.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Толкова съм флуориран ...

Вече 2 седмици получиха всички документи от оператор и все още нищо, аз им се обаждах и единственото нещо, което ми казаха, че екипът им работи по това. Когато попитах най-малко за времеви диапазон, беше казано, те не могат да дадат времеви мащаб.


Исках да им кажа, че седят на моя случай като куче на костта му.

Автоматичен превод:
Deorko
преди 4 години

Честито! мате

Автоматичен превод:
преди 4 години

Така получих окончателно решението и съм шокиран.

1) никога не получавам имейл за потвърждаване на акаунта ми

2) ive показа множество согнали на проблемни хазартни игри, като сума на депозиране, честота и възпроизвеждане на анулирани тегления.

3) така или иначе е нормално да оставим някой да депозира над 35 000 долара без никаква проверка?

4) те не поставиха абсолютно решението на THEPOGG, подкрепено от тях в случая, което всъщност беше единственият ми случай.

5) честно казано, имейл е там, където им казах: „никога не съм бил комарджия, започнах да играя поради депресия от смъртта на дядо си, загубих финансовия си план за бъдещето и се радвам, че съм получил нещо назад и най-лошия си месец на месеца "взе нещо като да се спре от хазарта? Така мисля.


И така, ето го.


Уважаеми г-н XxX,

 

Моля, приемете нашите искрени извинения за времето, което ни отне, за да се върнем с отговор относно вашата жалба. Освен това по-долу, моля, информирайте, че получихме информация от представителя на Genesis Global Limited, който е уведомил MGA, че сте регистрирали акаунта си на 27/04/2019. Вие сте депозирали и започнали да играете на 29/04/2019. Когато депозитът ви достигне 34 250 CZH (еквивалент на 1258,58 EUR), те поискаха документите ви в KYC.


Тъй като не сте качили документите, те са ви изпратили няколко напомняния на 01/05/2019, 03/05/2019, 05/05/2019 и 23/05/2019. Качихте първите си документи на 17/05/2059 г. и когато получиха всички документи, те потвърдиха акаунта ви на 24/05/2019. Те също са ви изпратили отговорни игрови материали, напомнящи ви за техните отговорни инструменти за игра.

Когато на 26.05.2019 г. получихте имейл от вас, в който показахте, че имате някакви проблеми, те решиха да се самоизключат от вашия акаунт.

Уверяваме ви, че като регулатор, ние се стремим да гарантираме, че нашите лицензополучатели спазват най-строгите нива на защита на играчите, но разбираме, че има моменти, в които хазартът престава да бъде форма на забавление за някои. За съжаление не съществува централна база данни, улесняваща изключването от всички лицензирани за MGA оператори и честно казано, дори ако такава база данни действително съществува, тя ще защити само проблемните комарджии от достъп до онлайн казина, лицензирани от MGA; достъпността до онлайн казина, лицензирани съгласно други юрисдикции, все още е възможна, което прави такъв подход силно неефективен.

Въпреки че не сме в състояние да ви помогнем да извлечете пари, които сте заложили, бихме искали да ви предоставим ефективно средство за защита чрез използване на блокиращ софтуер, който напълно премахва достъпа до всички уебсайтове, свързани с хазарта. Ако сте решени да премахнете изкушението напълно, можем да предоставим безплатно този софтуер за вас. Естествено също препоръчваме да се обърнете към професионалисти, които са в състояние да ви помогнат допълнително с вашите предизвикателства.

Ако искате допълнителни инструкции, свързани със софтуера за безплатно блокиране, моля, уведомете ни и ние ще ви изпратим необходимата информация.

 

За разбирането,



Автоматичен превод:
Deorko
преди 4 години

Здравей Доерко.

Аз също не очаквах такъв резултат, особено когато Пог консултира целия случай с MGA. За съжаление, никъде не е определено как се показват признаците на зависимост, а лицензиращите органи (някои) изискват само казината да търсят признаци на зависимост в поведението си. Дори да се притесняват за играч, със сигурност няма да затворят сметката му веднага, но биха искали информация и доходи от него и да проверят дали играчът не зависи и иска да продължи да играе. Във вашия случай вие сте в конфликт с правото на свободна воля.

Към вашите коментари:

Вашата проверка приключи в рамките на един месец и аз няма да видя проблем с това. Възможно е обажданията на казиното за проверка да са завършили в спам, а според MGA казиното се е опитало да потвърди.

Разбрах, че за вас е сумата, с която сте загубили много пари, но това е много субективно. Това може да не е така за играчи от други страни. Няма правила за подобни ситуации. Блокирането на нечия сметка само защото те анулират тегленето x пъти подред или депозират по-висока сума е нещо, което не очаквам някога да се приложи на практика.

В момента най-строгият лицензионен орган на Швеция има две важни условия, които не са изпълнени, а именно проверката на доходите, ако играчът иска да депозира по-големи суми пари и бутона за паника, който при натискане на акаунта е блокиран. Все пак, ако някой играч иска да играе, това няма да го спре.

Казиното отговори на вашето съобщение, че имате проблеми веднага и акаунтът ви е затворен. Страхувам се, че няма какво да се хване. Въпреки че Pogg е решил във ваша полза, MGA се е спряла на казиното и това е решение на регулатора.

В този случай се страхувам, че няма начин да ви помогнем. Много съжаляваме.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Този имейл, след като блокираха акаунта ми, беше разгневен 26.5. Изпратете имейл там, където отчаях чувствата си (в коментар горе) написах 24.5.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини