ФорумОбратна връзка и предложенияРазочарован от CASINO GURU!!!

Разочарован от CASINO GURU!!!

преди 1 година от allesaufschwarz
|
4268 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте всички,


Регистрирах се в Casino Guru, защото наистина смятах, че играчите ще бъдат обгрижени и защитени от ИЗМАМИ.


Тъй като Wazamba Casino беше/е оценено много добре тук? Регистрирах се там. И съжалявам, но отзивите не могат да бъдат правилни. И тъй като Casino Guru получава комисионна за всяка регистрация, неговата достоверност също е много съмнителна.


В wazamba слотовете непрекъснато се сриваха, независимо дали играете на мобилния си телефон или лаптоп. Без значение дали изтривате бисквитките или пробвате с други браузъри.


обслужване на клиенти ЛЪЖА!!! Не може да се каже другояче. Освен това те винаги те изпращат при други обслужващи служители, защото това е „смяна на смени"…


тогава исках да платя. След 5 дни няма проверка и изведнъж има лимит за теглене!!!


Писах още имейли и НИКОГА не получих отговор.

Попитах няколко пъти за бонус за лоялност и винаги ме отблъскваха, въпреки че всяко друго казино беше VIP с продажби от дълго време.

След това, когато исках да закрия акаунта, изведнъж имаше бонус, който уж винаги беше там...


Сметката е там, парите свършиха и също не беше забавно.


Фактът, че това казино е оценено толкова добре, е шега!!!


НЕ ДОКЛАДВАЙТЕ!!!


Не мисля, че това вече е възможно за DE, но никога не съм бил толкова ограбен, колкото бях там и това беше само заради Casino Guru, иначе никога нямаше да създам акаунт там.


Интересно ми е дали публикацията ще остане онлайн тук. Докато Wazamba е оценен толкова добре, не можете да бъдете взети на сериозно и просто заблуждавате хората.

Играя от 10 години и никога не съм изпитвал нещо подобно, беше олицетворение на измама по наистина отвратителен начин!!!


Е, това беше преди около 6 месеца и всъщност исках да напиша този пост още тогава, но в крайна сметка така или иначе няма да промени нищо. Току-що обаче получих вашия имейл с „мнението ви е маловажно"

Ето го!!! Ако наистина ви е грижа за играчите, стартирайте предупредителна кампания срещу Wazamba, това, което се случва там, е наистина лошо. Надявам се, че мога да защитя поне 1 играч тук.


Сега свърши, чао

Автоматичен превод:
allesaufschwarz
преди 1 година

Приятен ден и на теб!

Позволете ми да кажа, че повечето от факторите, които споменахте, са единствено домейн на казино. Не е наша вина.

Ние не оценяваме качеството на чата, бонусите, програмите за лоялност или стабилността на играта, защото такива неща не са измерими.

Вместо това се фокусираме върху точките, споменати в раздела, наречен обяснение на индекса на безопасност:

https://de.casino.guru/Wazamba-Casino-Rezensionen#tab=js-tab-reputation

а именно:

file

Обзалагам се, че е ясно, че сте имали неприятно преживяване в казино; от друга страна, то не отразява честността на казиното или качеството на неговите условия.

И не, вие също грешите, когато казвате, че ни се плаща за всеки регистриран играч; ние не сме.

От вашето отношение усещам, че бихте искали да представите партньорския бизнес като нещо наистина грешно и скверно. Опитайте се да помислите за момент, че ние предоставяме тонове информация и оплаквания безплатно на всеки.

Освен всички други интересни проекти, целящи да увеличат глобалната справедливост чрез индустрията:

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

https://casino.guru/academy

https://casino.guru/news

Нямате представа колко скъп е целият процес, но ние продължаваме, защото ни е грижа за играчите.

Говорейки за поддръжка, убеден ли си, че ще имаш нужда от помощ, защото казиното се е отнесло с теб несправедливо?

Подайте жалба напълно безплатно; това е, което правим, знаете ли?

https://casino.guru/complaints/create

Здравейте.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Както казах преди… ПАЗЕТЕ СЕ ОТ КАЗИНО ГУРУ И ТЕХНИТЕ РЕВЮТА!!!!

Говорих с много хора през последните няколко дни за ТОЗИ САЙТ и получавам предимно ОТРИЦАТЕЛНИ ОТЗИВИ.

Imho CASINO GURU заслужават 0/10

Автоматичен превод:
Bh1974
преди 12 месеца

Преместих публикацията ви под тази, защото няма нищо общо с Velobet Casino, но говори за общото мнение.

Все пак бих искал да кажа, че ценим вашите отзиви, но бих искал да ви кажа да говорите за себе си, защото смятам, че всеки има собствена глава и мнението на другите може да изрази еднакво. Хубаво е също така да се заемете с темата, защото нещата вече са ви обяснени и няма смисъл да се повтаряме.

Ето защо, ако продължавате да настоявате за същия подход, който не е подкрепен с конкретна градивна критика, ние ще закрием акаунта ви. Това е моето предупреждение.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Както казах преди… ПАЗЕТЕ СЕ ОТ КАЗИНО ГУРУ И ТЕХНИТЕ РЕВЮТА!!!!

Говорих с много хора през последните няколко дни за ТОЗИ САЙТ и получавам предимно ОТРИЦАТЕЛНИ ОТЗИВИ.

Imho CASINO GURU заслужават 0/10

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вярвам ти !

Автоматичен превод:
sampederson86
преди 7 месеца
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини