Здравейте, изглежда, че проблемът възниква само докато поставяте видеото, прав ли съм?
Можете ли да излезете и да влезете отново, след което да опитате да напишете някакъв текст за публикуване с и без добавеното видео в YT, моля?
Hello, it seems that the problem only occurs while you put the video in, am I right?
Can you log out and in again, then try to write some text to post with and without the YT video added, please?
Вярвам, че проблемът може да е, защото се опитвате да копирате + поставите текста от някъде (например Word документ, google translate и т.н.) в текстовото поле тук във форума, вместо да напишете текста директно. Не е ли възможно?
I believe the problem might be because you try to copy + paste the text from somewhere (for example Word document, google translate etc.) into the text box here on the forum instead of writing the text directly. Isn't it possible?
Имате проблеми с писането в текстовото поле или можете да пишете, но бутонът за изпращане на отговора не работи за вас?
Do you have issues with writing into the text box or are you able to write, but the button for sending the reply doesn't work for you?
Еха! Благодаря много за видеото. Сега започва най-важната част. Трябва да се опитаме да го симулираме. Да имаме същия проблем като вас, тъй като всичко работи добре за нас. Забелязах, че не сте имали проблеми с писането тук преди, а след това изведнъж започна. Първо, бихте ли опитали анонимен режим в браузъра си, влезте там и опитайте да пишете? След това можете да опитате друг браузър и третата стъпка ще бъде да изтриете бисквитките и кеша в основния си браузър. Чувствам, че проблемът може да е свързан с данните, съхранявани във вашия браузър
Ако това не реши проблема, бихте ли ми казали какъв браузър имате? Може би точната версия, ако знаете къде да я намерите? Предполагам, че сте на компютър, нали? Бихте ли опитали да превключите на АНГЛИЙСКА клавиатура и да опитате да напишете нещо в текстовото поле, моля?
Wow! Thanks a lot for the video. Now the most important part begins. We need to try to simulate it. To have the same issue as you do since everything works fine for us. I noticed you had no issues writing here before and then it suddenly started. First of all, could you please try anonymous mode in your browser, log in there and try to write? Then you can try another browser and the 3rd step would be deleting your cookies and cache in your primary browser. I kind of feel the issue might be related to the data stored in your browser
If it won't solve the issue, could you please tell me what kind of browser do you have? Maybe the exact version if you know where to find it? I suppose you're on a computer, right? Could you try to switch to ENGLISH keyboard and try to write something into the text box please?
Благодаря ви много за тази актуализация!
Както спомена Даниел, сега започва по-трудната част. Веднага щом имаме някои предложения, ще се свържем с вас възможно най-скоро.
Thank you very much for this update!
As Daniel mentioned, now the harder part begins. As soon as we have some suggestions, we will get back to you as soon as possible.
Благодаря за съдействието. Опитахте ли друг браузър и изтрихте ли бисквитките и кеша в текущия си браузър, моля?
Виждам, че сте използвали браузъра Opera, можете ли да опитате Chrome или Firefox?
Thank you for cooperation. Have you tried another browser and and deleting the cookies and cache in your current browser please?
I can see you used the Opera browser, can you try Chrome or Firefox?
Нашите ИТ момчета успяха да симулират същия проблем като вашия. Те изтеглиха някакъв плъгин за браузър за автоматични преводи от Google и след това текстът започна да изтрива и за себе си. Ако имате такъв плъгин, опитайте да го изключите. Тук не се нуждаете от преводач, тъй като цялото съдържание на форума вече е автоматично преведено въз основа на езиковите настройки във вашия профил.
Забелязах също, че не можете да стигнете до нашия уебсайт от своя имейл адрес на mail.ru. Вероятно се дължи на ограниченията в Русия. Няма нищо общо с нашия уебсайт.
Our IT guys were able to simulate the same issue as you have. They downloaded some browser plugin for automatic translations from Google and then the text started deleting for themselves as well. If you have such a plugin, try to turn it off. You don't need the translator here, because all the content on the forum is already automatically translated based on the language settings in your profile.
I also noticed that you couldn't get to our website from you email address on mail.ru. It's probably due to restrictions in Russia. It has nothing to do with our website.
Благодаря Даниел. Поправи проблема. Всичко беше по вина на автоматичния преводач. Вашите ИТ специалисти са истински майстори на занаята си. Предай им моите благодарности.
Що се отнася до входа на обекта. Живея в Казахстан. В град Семипалатинск. Там, където е бил ядреният полигон на СССР. Имам проблем с влизането в сайта. Ето защо използвам VPN. Така че Русия няма нищо общо с това. Много казина също не отварят врати в нашия регион. Мисля, че е заради големия трафик в интернет.
Thanks Daniel. Fixed the issue. It was all the fault of the automatic translator. Your IT professionals are true masters of their craft. Pass on my thanks to them.
As for the entrance to the site. I live in Kazakhstan. In the city of Semipalatinsk. Where used to be the nuclear test site of the USSR. I'm having trouble logging into the site. That's why I use a VPN. So Russia has nothing to do with it. Many casinos also do not open in our region. I think it's because of the heavy traffic on the internet.
Daniel спасибо. Исправил проблему. Всему виной был автоматический переводчик. Ваши ИТ-специалисты настоящие мастера своего дела. Передайте им мою благодарность.
Что касается входа на сайт. Я живу в Казахстане. В городе Семипалатинске. Где раньше был ядерный полигон СССР. Я испытываю трудности со входом на сайт. Поэтому я использую VPN. Так что Россия тут совсем не причём. Многие казино тоже не открываются в нашем регионе. Я думаю что это из-за большой загруженности интернета.
Благодаря за актуализацията, радвам се, че помогна 🙂 Мислех си, че може би имейл доставчикът блокира пренасочването от своя имейл към нашия уебсайт и просто не позволява да бъдете пренасочени. Не съм сигурен дали помага или не, но можете да опитате да отидете директно на https://kazinoazov.net/ , което е директната връзка към CasinoGuru на руски език, без да използвате имейла.
Thanks for the update, I'm glad it helped 🙂 I was thinking that maybe the email provider blocks the redirecting from their email to our website and simply doesn't allow you to be redirected. I'm not sure if it helps or not, but you can try to go directly to https://kazinoazov.net/, which is the direct link to CasinoGuru in Russian language without using the email.
Пробвах този линк, без резултат. „Невъзможен достъп до сайта"
I tried this link, no result. "Unable to access site"
Я попробовал эту ссылку, результата нет. "Не удается получить доступ к сайту"
Странно, но трябва да е блокиран от вашия интернет доставчик. Работи ли с VPN?
Strange, but it must be blocked by your internet provider. Does it work with VPN?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.