ФорумОбратна връзка и предложенияПроблеми с писането във форума

Проблеми с писането във форума

преди 1 година от Daniel
|
5718 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Това е тема, свързана с проблеми с изчезващ текст във форума.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Здравейте, изглежда, че проблемът възниква само докато поставяте видеото, прав ли съм?

Можете ли да излезете и да влезете отново, след което да опитате да напишете някакъв текст за публикуване с и без добавеното видео в YT, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Вярвам, че проблемът може да е, защото се опитвате да копирате + поставите текста от някъде (например Word документ, google translate и т.н.) в текстовото поле тук във форума, вместо да напишете текста директно. Не е ли възможно?

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Имате проблеми с писането в текстовото поле или можете да пишете, но бутонът за изпращане на отговора не работи за вас?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Еха! Благодаря много за видеото. Сега започва най-важната част. Трябва да се опитаме да го симулираме. Да имаме същия проблем като вас, тъй като всичко работи добре за нас. Забелязах, че не сте имали проблеми с писането тук преди, а след това изведнъж започна. Първо, бихте ли опитали анонимен режим в браузъра си, влезте там и опитайте да пишете? След това можете да опитате друг браузър и третата стъпка ще бъде да изтриете бисквитките и кеша в основния си браузър. Чувствам, че проблемът може да е свързан с данните, съхранявани във вашия браузър

Ако това не реши проблема, бихте ли ми казали какъв браузър имате? Може би точната версия, ако знаете къде да я намерите? Предполагам, че сте на компютър, нали? Бихте ли опитали да превключите на АНГЛИЙСКА клавиатура и да опитате да напишете нещо в текстовото поле, моля?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

file file

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

още не съм имал такъв проблем!!


Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много за тази актуализация!

Както спомена Даниел, сега започва по-трудната част. Веднага щом имаме някои предложения, ще се свържем с вас възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Благодаря за съдействието. Опитахте ли друг браузър и изтрихте ли бисквитките и кеша в текущия си браузър, моля?

Виждам, че сте използвали браузъра Opera, можете ли да опитате Chrome или Firefox?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Нашите ИТ момчета успяха да симулират същия проблем като вашия. Те изтеглиха някакъв плъгин за браузър за автоматични преводи от Google и след това текстът започна да изтрива и за себе си. Ако имате такъв плъгин, опитайте да го изключите. Тук не се нуждаете от преводач, тъй като цялото съдържание на форума вече е автоматично преведено въз основа на езиковите настройки във вашия профил.

Забелязах също, че не можете да стигнете до нашия уебсайт от своя имейл адрес на mail.ru. Вероятно се дължи на ограниченията в Русия. Няма нищо общо с нашия уебсайт.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Благодаря Даниел. Поправи проблема. Всичко беше по вина на автоматичния преводач. Вашите ИТ специалисти са истински майстори на занаята си. Предай им моите благодарности.

Що се отнася до входа на обекта. Живея в Казахстан. В град Семипалатинск. Там, където е бил ядреният полигон на СССР. Имам проблем с влизането в сайта. Ето защо използвам VPN. Така че Русия няма нищо общо с това. Много казина също не отварят врати в нашия регион. Мисля, че е заради големия трафик в интернет.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Благодаря за актуализацията, радвам се, че помогна 🙂 Мислех си, че може би имейл доставчикът блокира пренасочването от своя имейл към нашия уебсайт и просто не позволява да бъдете пренасочени. Не съм сигурен дали помага или не, но можете да опитате да отидете директно на https://kazinoazov.net/ , което е директната връзка към CasinoGuru на руски език, без да използвате имейла.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Пробвах този линк, без резултат. „Невъзможен достъп до сайта"

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Странно, но трябва да е блокиран от вашия интернет доставчик. Работи ли с VPN?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини