Здравей.
Аз също не съм враг и наистина не разбирам загрижеността ви за мен. 🤷♀️
Вие задавате въпроси, а аз отговарям. Няма нищо повече от това.
Опитвам се да дам конкретни обяснения въз основа на нашия общ подход. И така, какъв изглежда е проблемът, моля? Няма нищо, което трябва да приемате лично; понякога простите въпроси изискват сложни обяснения и в същото време точно такова обяснение е причината, поради която Casino Guru не взема предвид някои аспекти, докато изгражда главната страница на казиното, така че просто го споменах, за да стане по-очевидно. Това по някакъв начин проблем ли е?
Вярвам, че вече обясних нашето виждане за несъществуващата разлика между опциите за плащане.
Добавих и практически обяснения, за да покрия целия контекст.
Да, цялата информация, спомената от страната на всяко казино, се отнася за това конкретно казино. 🙂 Зад това стои цял екип за данни. Така че, когато попитате дали този или други списъци са общи - добре, частично:
Екипът събира информация за всяко казино, дишащ човек събира всички части заедно (уеб проучване, TaC, партньорски контакти и т.н.) и след това ги поставя в нашата вътрешна система, чрез която можем да покажем всичко съответно на уебсайта. Начинът, по който тази информация се показва в задната част, е общ или вярвам, че можете да кажете така. Това е по-скоро техническо средство. Data Tem има списък с информация, след като списъкът бъде покрит, информацията може да бъде качена в мрежата - това е предимно автоматизиран процес.
Моля, имайте предвид, че част от информацията варира в зависимост от държавата на зрителя. Това прави нашия уебсайт специален.
Надявам се, че съм покрил всичко поне веднъж 😀. Чувствайте се свободни да попитате все пак, ако желаете.
Hello there.
I'm also not the enemy, and I truly don't understand your concern about me. 🤷♀️
You ask questions, and I respond. There is nothing more to that.
Trying my best to provide concrete explanations based on our general approach. So, what seems to be the issue, please? There is nothing you should take personally; sometimes simple questions require complex explanations, and at the same time, such an explanation is precisely the reason why Casino Guru does not consider some aspects while building up the casino's main page, so I just mentioned it to make it more obvious. Is this somehow an issue?
I believe I already explained our view on the non-existing difference between payment options.
I also added practical explanations to cover the whole context.
Yes, all the information mentioned on each casino's side applies to that specific casino. 🙂 There is a whole Data Team behind that. So, when you ask whether this or any other lists are generic - well, partially:
The Team collects information for each casino, a breathing person collects all the parts together (web research, TaC, affiliate contacts, and so on) and then puts these into our internal system, through which we can show it all on the website accordingly. The way this information is shown on the back end is generic, or I believe you may say so. It's more like a technical tool. The Data Tem has a list of information, once the list is covered, information can be uploaded to the web - this is mostly an automated process.
Please keep in mind that some information varies based on the viewer's country. This is what makes our website kind of special.
I hope I covered it all at least once 😀. Feel free to ask anyway, if you like.
Автоматичен превод: