ФорумОбратна връзка и предложенияПЛАЩАНИЯ - Депозити и тегления

ПЛАЩАНИЯ - Депозити и тегления

преди 11 месеца от Anonymized485
|
2644 преглеждания 12 отговора |
|
преди 11 месеца

Това е за Casino Guru

Мислите ли, че добавянето на опции за плащане при теглене заедно с опцията за плащане на депозит в казиното би било полезно за играчите.

Чудех се дали стойността на индекса трябва да отразява липсата на същия метод за теглене, който се използва за депозиране?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 11 месеца

Здравейте

Бих казал, че ще. За съжаление не сме в състояние да актуализираме редовно такава информация поради много причини, главно защото ще отнеме изключително много време. Като се има предвид, че просто не можем да правим това редовно, това оставя тази опция в теоретична сфера.

Освен това опциите за плащане варират много и ние просто не можем да предоставим 100% правилен и актуален списък за всяка отделна държава или валута.

Ако прочетете тази статия, наречена „ Отзиви на казино гуру – Научете за нашия процес на преглед и оценка на казино ", ще разберете кои аспекти създават индекс за безопасност: опциите за плащане не са включени в изчислението поради гореспоменатите причини.


„Фактори, взети предвид в нашите прегледи

Нашият процес на преглед на казино взема предвид огромно количество информация за всяко казино, която се събира от членове на нашия екип за преглед . Тази информация може да бъде групирана в пет основни категории:

Размер на казиното

Оплаквания на играчи

Удръжки за ограничителни или нелоялни практики

Добавени точки за положителни качества

Свързани казина

"

Очакваме следващите предложения 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Напълно разбирам, че включването на това в процеса на оценяване на индекса на безопасност вероятно би било твърде изискващо. Може би обаче може да бъде включено в раздела „вижте повече":

  • Езикови опции
  • Начини за плащане
  • Методи за теглене?!
  • игри
  • Доставчици на игри

От любопитство, когато добавяте методите на плащане, защо не добавите и методите за теглене?

Подозирам, че методите на плащане и методите за теглене като цяло остават непроменени!

Занапред, може би това е нещо, което бихте могли да включите постепенно, когато преглеждате нови казина?!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 11 месеца

Ще го пробвам пак 🙂

Не виждаме разлика между методите за депозиране и теглене, защото не разполагаме с необходимата работна ръка, за да ги следим. След като казиното разреши определени методи - обикновено чрез споменаване на това в TaC - те са разрешени, най-вероятно както за депозити, така и за тегления. Опциите за плащане обаче подлежат на промяна въз основа на допълнителни аспекти, които са далеч извън обсега ни.

Останалото всъщност е работата по поддръжката на казиното: да информира играчите за наличността на плащане, изключения, ограничения и т.н.

Логиката е една и съща за всички аспекти, засегнати от краткосрочни промени, ние не ги считаме за измерими.

Ако проверите панела на някое казино, ще намерите всичко там:

езици

начини на плащане

доставчици на игри

както и много други подробности

Освен игрите, които отново не можем да следим.

Понастоящем в нашата база данни има повече от 4K казина, така че е невъзможно да следите всяка добавена игра.

Освен това, индексът на безопасност обяснява нивото на справедливост, което трябва да очаквате в едно казино. Наличните игри не играят съществена роля, бих казал.


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Радка Моля, мога ли да ви помоля да се откажете от използването на снизходителни, саркастични начални отговори, има потенциал да предизвика подобна реакция, която не е полезна за никого, още по-малко за читателя!

„Ще опитам пак 🙂"

Тук не съм враг, искам само разяснение!

Може да има някакво недоразумение, ако това е така, ще започна отново!

В по-голямата част от рецензиите на казина на вашата платформа човек може да превърти надолу страницата и да види повече информация, читателят трябва да приеме, че това е уместно за това конкретно казино. Тази допълнителна информация включва НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ!

file

Това общ списък ли е добавен към информацията за преглед на всяко казино или е нещо, което сте добавили в резултат на преглед на казина?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ

( Velobet.com за демонстрация)

Депозити (15)

  • Банков превод (2)
  • Виза
  • Mastercard
  • Neteller
  • Биткойн
  • Ethereum
  • Bitcoin Cash
  • XRP
  • DASH Digital Cash
  • Litecoin
  • T
  • USD монета
  • Dogecoin
  • щатски долар

Тегления (12)

  • SEPA
  • Neteller
  • Биткойн
  • Ethereum
  • Bitcoin Cash
  • XRP
  • DASH Digital Cash
  • Litecoin
  • Dogecoin
  • BUSD
  • T
  • USD монета

Намирам за изключително странно играч, който може да депозира с един метод, но не винаги може да тегли със същия метод!

Може да има редица причини за това и със сигурност ще ми е интересно да установя защо!

Ако играчите трябва да бъдат защитени, методите за теглене трябва да са видими на уебсайтовете на казината, без да е необходима регистрация. Това означава, че играчът може да вземе информирано решение за присъединяване!

Редактиран от Radka преди 11 месеца
Причина: току-що добави връзка към Velobet, върху която може да се кликне
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Радка Моля, мога ли да ви помоля да се откажете от използването на снизходителни, саркастични начални отговори, има потенциал да предизвика подобна реакция, която не е полезна за никого, още по-малко за читателя!

„Ще опитам пак 🙂"

Тук не съм враг, искам само разяснение!

Може да има някакво недоразумение, ако това е така, ще започна отново!

В по-голямата част от рецензиите на казина на вашата платформа човек може да превърти надолу страницата и да види повече информация, читателят трябва да приеме, че това е уместно за това конкретно казино. Тази допълнителна информация включва НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ!

file

Това общ списък ли е добавен към информацията за преглед на всяко казино или е нещо, което сте добавили в резултат на преглед на казина?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей.

Аз също не съм враг и наистина не разбирам загрижеността ви за мен. 🤷‍♀️

Вие задавате въпроси, а аз отговарям. Няма нищо повече от това.

Опитвам се да дам конкретни обяснения въз основа на нашия общ подход. И така, какъв изглежда е проблемът, моля? Няма нищо, което трябва да приемате лично; понякога простите въпроси изискват сложни обяснения и в същото време точно такова обяснение е причината, поради която Casino Guru не взема предвид някои аспекти, докато изгражда главната страница на казиното, така че просто го споменах, за да стане по-очевидно. Това по някакъв начин проблем ли е?

Вярвам, че вече обясних нашето виждане за несъществуващата разлика между опциите за плащане.

Добавих и практически обяснения, за да покрия целия контекст.

Да, цялата информация, спомената от страната на всяко казино, се отнася за това конкретно казино. 🙂 Зад това стои цял екип за данни. Така че, когато попитате дали този или други списъци са общи - добре, частично:

Екипът събира информация за всяко казино, дишащ човек събира всички части заедно (уеб проучване, TaC, партньорски контакти и т.н.) и след това ги поставя в нашата вътрешна система, чрез която можем да покажем всичко съответно на уебсайта. Начинът, по който тази информация се показва в задната част, е общ или вярвам, че можете да кажете така. Това е по-скоро техническо средство. Data Tem има списък с информация, след като списъкът бъде покрит, информацията може да бъде качена в мрежата - това е предимно автоматизиран процес.

Моля, имайте предвид, че част от информацията варира в зависимост от държавата на зрителя. Това прави нашия уебсайт специален.

Надявам се, че съм покрил всичко поне веднъж 😀. Чувствайте се свободни да попитате все пак, ако желаете.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Притесненията, които имам Радка, може да се изгубят в превода 🤷‍♀️ кой знае? Не винаги е какво казва човек, а начинът, по който го казва. Моля ви само да отговорите с уважение, без саркастичен подтекст, което няма никаква цел ☺️

Това, което се опитах да кажа тук, с прости думи, е, че играчът трябва да е наясно, че може да не може да тегли със същия метод, използван за депозиране.

Разбирам обяснението ви за силата на човека и времето, но се чудя дали това е нещо, което казината трябва да показват на уебсайта си преди регистрация?!

Надявам се, че честните казина няма да имат проблем с добавянето на такива подробности!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 11 месеца

Както и да е. 🙏

Сега по същество: ако ме попитате дали съм убеден, че казината като цяло трябва да предоставят възможно най-много подробности преди регистрацията, тогава да, аз съм.

От моя опит: Някои казина поставят това в TaC, а други, от друга страна, предоставят лога в долния колонтитул или някъде на уебсайта. Според мен чат операторът или поддръжката трябва да се погрижат за останалото.

Не бих казал, че става въпрос за честност. Става въпрос по-скоро за поддържане на информацията актуална, което е доста сложно за по-големите казина - както и за нас, бих казал. Както споменах, това обикновено подлежи на промяна и варира много в зависимост от много аспекти, като държавата на пребиваване, например.

Съгласен съм, че предпочитаните опции за плащане е добре да знаете, преди да се регистрирате. За съжаление, ние не живеем в идеален свят; понякога няма да получите правилни или добре информирани отговори, дори когато попитате оператора. Понякога наличието на опции за плащане става ясно, след като решите да направите първия депозит. Просто защото условията не се актуализират съответно или защото казиното използва компания трета страна, за да обработва всички транзакции. 🙁

Надявам се никога да не се сблъскате с нещо от това.


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Ах, да, казино, използващо компания трета страна за обработка на всички транзакции, е истински проблем за толкова много играчи!

„Прането на транзакции" е толкова доходоносен бизнес сега, нищо чудно, че транзакциите на трети страни са предпочитани!

В момента разследвам спорния законопроект 55 на Малта, известен също като член 56A от Закона за хазарта на Малта, който според мнозина не е съвместим със законодателството на ЕС. Законопроектът защитава лицензираните от Malta Gaming Authority (MGA) оператори от отговорност в резултат на техните хазартни дейности!

Законодателите в Малта приеха законопроекта през юни 2023 г., но за да стане закон, той трябва да бъде одобрен от Европейската комисия!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 11 месеца

Виждам, че навлизате в темите, които засягат правото, така че нямам представа за това. Както и да е, ако научите нещо интересно, което си струва да се спомене, не се колебайте да го публикувате отново. Някои констатации могат да бъдат интересни и полезни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Много е важно да се разгледат значителни промени в законодателството за хазарта, които могат да засегнат правната рамка на доставчиците на лицензи.

Всички сме наясно с неотложната необходимост от въвеждане на по-безопасни инструменти за хазарт, но също и стратегия за освобождаване на хазартната сцена от безскрупулни оператори, ако това някога може да бъде постигнато!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 11 месеца

Това е добра точка, ако може да се постигне. Такава информация обаче със сигурност е полезна и е добре да се образоваме и в такава област. Така че, както казах, ако имате нещо интересно, не се колебайте да го споделите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини