ФорумОбратна връзка и предложенияОтзиви AskGAmblers срещу Casino Guru

Отзиви AskGAmblers срещу Casino Guru

преди 1 година от paclmaya
|
2944 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Сори, това не е критика или нещо подобно, но просто бих се заинтересувал. Защо ASKGamblers и Casino Guru имат толкова различни мнения относно отзивите за казино?


Пример Jupi Casino

AskGamblers 8.99/10----------------CasinoGuru 0.7/10


Сега мога да изброя още примери. Както казах, не трябва да има критики към вас, защото вашето мнение е много важно за мен. Но как ASKgamblers и казино гуру тестват?


Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 година

В гуру знам, че рейтингът зависи от това да си лицензиран или не, справедливостта на T&C и неразрешените жалби, които понижават рейтинга. Предполагам, че казаното казино тук има толкова нисък рейтинг поради количеството неразрешени жалби, нямам представа кои фактори се вземат предвид, за да се оцени дадено казино в askgamblers, но предполагам, че са подобни на тези в guru, в askgamblers всеки оплакването за това казино също остава нерешено. Освен това рейтингът на askgamblers е 7,67. Както винаги казвам, официалната оценка, дадена на всеки сайт, няма голямо значение и винаги трябва да се използва като ръководство (а не за вземане на окончателни решения), това, което има значение, са оплакванията и потребителското изживяване, отзивите на потребителите не влияят на официален рейтинг на всеки сайт, оплакванията имат ефект

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 година

Здравей, paclmaya! Вече няколко пъти си задавах същия въпрос.

Казиното Jupi е доста впечатляващ пример и съм съгласен, че човек може да се почувства наистина заблуден. Имайки това предвид, ние се стремим да представим всички разгледани фактори и предупреждения еднакво в подходящия раздел, наречен обяснение на репутацията:

file

Допълнителните обяснения са скрити под иконата "i".

Както SunsetGaze спомена - отново добро мислене - броят на неразрешените жалби даде на казиното много черни точки, които пряко влияят на рейтинга.

Не съм много сигурен как работи процесът на оплакване другаде, за нас това е силен източник на информация, която обикновено не бихме получили, следователно виждаме всяка жалба като възможност да проверим резултата на казиното.

Някои наказания се прилагат автоматично, а други са по-скоро обект на дълги дебати. Мога да ви уверя, че непрекъснато се опитваме да оценим рейтинга на казиното. Ако се натъкнем на сериозни доказателства, специалното обаждане се урежда, за да се гарантира, че резултатът все още пасва. Винаги се опитваме да се свържем с казината, за да представим нашия съвет или гледна точка, така че не е като да намаляваме рейтинга без допълнително известие. Има обаче някои казина, които вече не са отговорили, в такива случаи може да предпочетем да намалим оценката предварително. Идеята е доста проста, ако казиното не желае да сътрудничи, по-безопасно е да коригирате рейтинга или да добавите предупреждението, така че играчите да могат да решат дали са готови да поемат риск. Надявам се да съм успял да дам честно обяснение 🙂.

Не е лесно да се намери справедлив баланс, докато се опитвате да обмислите всички възможни ефекти от вашето решение, но все пак ние се опитваме да поддържаме този разумен, постоянен баланс.


Ако смятате, че съм пропуснал нещо, попитайте, моля.






Автоматичен превод:
преди 1 година

В гуру знам, че рейтингът зависи от това да си лицензиран или не, справедливостта на T&C и неразрешените жалби, които понижават рейтинга. Предполагам, че казаното казино тук има толкова нисък рейтинг поради количеството неразрешени жалби, нямам представа кои фактори се вземат предвид, за да се оцени дадено казино в askgamblers, но предполагам, че са подобни на тези в guru, в askgamblers всеки оплакването за това казино също остава нерешено. Освен това рейтингът на askgamblers е 7,67. Както винаги казвам, официалната оценка, дадена на всеки сайт, няма голямо значение и винаги трябва да се използва като ръководство (а не за вземане на окончателни решения), това, което има значение, са оплакванията и потребителското изживяване, отзивите на потребителите не влияят на официален рейтинг на всеки сайт, оплакванията имат ефект

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви за обобщението, мисля, че разбирате нашия подход много добре! ✨

Автоматичен превод:
преди 1 година

както казах, няма за цел да бъде критика. Чудя се колко сериозен е сайтът на ASK Gamblers.

Често съм правил оплаквания там за казина - единственият отговор, който получавате от ASKgamblers - оплакването е отхвърлено. От завършен, защо защо нищо не идва

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 12 месеца

Това е добре. Свикнали сме с критиките. И отворен за всяко добро предложение! 🙂Всъщност съм доста изненадан, че се съмнявате в сериозността на АГ, не съм много запознат с процеса, така че мога да използвам няколко съвета - ако нямате нищо против.

Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Бележки Как?

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 11 месеца

Мислех, че сте опитали някои оплаквания през платформата AG. Затова поисках по-задълбочено вникване. Никога не съм опитвал това сам, разбираш ли?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имаше случай, на който ви обърнах внимание, когато едно казино редовно ми изпращаше имейли за бонуси и т.н. Честно казано, аз също го приех, никога високо, обикновено 25-50 евро със 100% статус при показаните условия на бонуса - залагане около 40 пъти - максимална печалба 1000 евро.

Успях да заложа бонуса и стигнах до 1000 евро. Плащането беше отказано, защото бях "ловец на бонуси". Честно казано не знаех правилата. В началото получавате изплащането с първите няколко бонуса, но след това трябва да депозирате по-често без бонуси, в противен случай няма да получите изплащането. Според мен съотношението трябва да е 50/50.

Със сигурност съм използвал бонуса доста често, но само когато имаше оферта по имейл.

Първоначално каза само 200 евро - защото беше в условията на бонуса - глупаво е, че бонусът все още се виждаше с условията, където не беше в тях - 100% няма да играя бонус, ако е само 5 пъти повече от това или нещо такова казва, че трябва да е поне 1000 евро като плащане.

След това историята с ловеца на бонуси дойде като оправдание. Току-що казах, че ми изпратите офертата по имейл и аз съм ловец, ако я приема?

От моя гледна точка, казиното измами два пъти, първо със знанието, че ако приема Bnus, те знаят, че не трябва да плащат, защото ще бъда ловец, но ще приемат депозита ми! И от друга страна, защото в крайна сметка трябваше да се задоволя с 200 евро - защото това беше това, което предлагаха тогава тук в Casino Guru - вместо 1000 евро.


Също така писах на Askgamblers същото, което им писах тогава и пиша сега - за съжаление не можем да направим нищо, така пише в условията на бонуса.


Всичко, което казват, може да е правилно. Но както казах - защо приемате депозита, ако знаете, че нямам право да взема бонуса - защо системата ми казва, когато депозирам, че бонусът не е възможен, защото първо трябва да направите няколко депозита без бонус. Това означава, че казиното е приело моите пари и избора на бонус безброй пъти, въпреки че никога не съм получавал изплащане според правилата и условията!"


И затова не приемам Ask Gamblers на сериозно, както не приемам сериозно MGA

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 6 месеца

Хей, доста си се изписал. Съжалявам да чуя за вашия случай, защото ако казиното не иска да вземете бонуса, мисля, че дори не трябва да ви го изпраща по имейл. Що се отнася до лова на бонуси, обвиниха те в това само защото си взел бонуса, който са ти изпратили? Не сте получили друга информация за това? Доста странно според мен.

Както и да е, ако се интересувате, мисля, че информацията по темата за лов на бонуси и ръководство за това може да бъде доста полезна:https://casino.guru/bonus-hunting.

Освен това бих искал да попитам кое казино беше, ако може да знам?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Трябва да погледнете моите случаи, за съжаление не знам, мина известно време. Може би можете да намерите нещо в архива си на bschreiden

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 6 месеца

Поразгледах малко и намерих този случай. Не знам дали това е, но можете поне да потвърдите: https://casino.guru/betpat-casino-player-s-bonus-winnings-have-been-confiscated-1 , защото беше доста подобно на описаната от вас ситуация. Нямах възможност да го разгледам по-подробно, но все пак се възмутих от ситуацията ти, въпреки че беше в миналото. Надявам се, че никога повече няма да преживеете нещо подобно и ще имате само хубави преживявания.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това ми звучи много познато, така че табелата на казиното - мисля, че беше точно това. Както казах, мисля, че е добре, ако има определени условия за бонус - но нещо подобно не може или не трябва да бъде разрешено - защото това казино е съзнателно извършена измама

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 5 месеца

Просто искам да кажа, че съм съгласен с теб. Честно и ясно формулирани условия биха могли да предотвратят това. Общ проблем е, че играчите постоянно получават промоции, които не могат да вземат. Но след като на играча бъде позволено да го вземе, няма много за обсъждане след това. Вината на казиното...

Съжалявам, ако съм коментирал различна ситуация, проверих връзките само за кратко...

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
PragmaticGates_alt
Присъединете се към турнира ни в Gates of Olympus безплатно!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини