ФорумОбратна връзка и предложенияОбсъждане на рекламации клиенти

Обсъждане на рекламации клиенти

преди 2 години от msiraj12312
|
3950 преглеждания 1 отговор |
|
преди 2 години

Вашите клиенти са вашата най-чиста форма на контрол на качеството. Без тяхното одобрение вашият бизнес няма да расте и да успее. Така че, когато се появят оплаквания от клиенти, е важно да ги изслушате, защото това са възможности за предотвратяване на потенциално оттегляне.


Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
msiraj12312
преди 2 години

Благодаря ви за добрия съвет!

Чувствайте се свободни да проверите раздела, наречен „обратна връзка и предложения", вместо да вмъквате забранена връзка, моля 🙂


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини