Лош опит с CasinoGuru

преди 1 месец от Gambler123
|
1210 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Споделям моя честен опит. За съжаление далеч не беше добре.


Опитах се да публикувам рецензия, минаха повече от 2 месеца и нищо не беше публикувано. Казаха ми, че след жалбата ми рецензията ми ще бъде публикувана. Странно, но това не беше така, всъщност след моята жалба рецензията ми също беше отхвърлена.

Проблемът ми с казиното бяха многото лъжи, невярна информация, трикове за кражба на пари и цялостното недоволство, когато се обърнах към гуруто на казиното за помощ, нищо не се промени и всичко беше същото.

Прекарах часове в събиране на доказателства, само за да може казиното да излъже и да спечели.

Подлагам на съмнение честността и прозрачността спрямо някои казина.

За да добави нападение към нараняване и да постави под съмнение справедливостта и прозрачността спрямо някои казина, CasinoGuru увеличи индекса за безопасност на казиното по време на моята жалба и 2-3 седмици по-късно тя беше счетена за неоснователна след „внимателен преглед"... Някак си, по време на моето оплакване, техният индекс на безопасност се увеличи и очевидно получиха това, което искаха.

След това не само жалбата ми беше отхвърлена, но и рецензията ми, въпреки че ми беше казано, че ще бъде одобрена.

Това е доста тъжно да се види и проваля целта на твърденията за „създаване на по-прозрачна среда за онлайн игри".

Моля, имайте предвид, че винаги проявявах уважение, поддържах самообладание през цялото време, прозрачен във всичко и предоставях всичко поискано, но всичко беше напразно.

Единственото хубаво нещо, което трябва да кажа е, че целият персонал изглежда професионален и любезен, но това не означава нищо, като се има предвид цялостното ми преживяване.

Имах големи надежди, мислех, че намерих наистина надеждно и безпристрастно място, което да ми помогне да се справя с казината и оплакванията, но останах изключително разочарован и разочарован от почти всичко.


Поздрави на всички


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 1 месец

Скъпи играч,

Съжалявам да те видя да се чувстваш така.

Моля, позволете ми да обясня въпроса относно вашите отхвърлени потребителски отзиви. Както вероятно знаете, ние приемаме всеки потребителски преглед много сериозно, за разлика от други подобни уебсайтове, ние считаме за честно да публикуваме само тези, които отговарят на нашите указания и следват справедливи принципи, ние сме отговорни да предоставяме вярна информация на нашата общност.

Бих искал да напомня тук, че не ви беше казано, че вашата потребителска рецензия ще бъде публикувана, след като жалбата бъде уредена. Информираме играчите, че ще обмислим публикуването на тяхната рецензия, след като свързаната жалба бъде уредена. Съсредоточете се върху разликата, моля.

Допълнително,

Много от вашите потребителски отзиви не можаха да бъдат публикувани само защото не предоставихте информация за вашите преживявания. Казвайки: „ Най-лошото преживяване с казино някога. Не мога да опиша с думи ужасното преживяване, което имах. Ако цените времето и парите си, стойте настрана." не казва буквално нищо за качествата на казиното; това просто отразява, че не сте доволни, което изобщо не е преглед.

Тъй като гореспоменатата ви жалба за съжаление беше затворена като неоснователна, според нашите открития няма нещо конкретно, което бихме могли да използваме, за да накажем казиното, като намалим индекса му за безопасност. Освен това казината ще бъдат наказвани само за тяхното нечестно поведение. Лошото потребителско изживяване не е достатъчно, за да се каже, че казиното е направило грешка. В този конкретен случай вашите усилия също бяха консултирани и аз съм съгласен с посоченото в жалбата:

„Уважаеми екип на казино BETANDYOU,


Както споменах по-горе, смятам, че на играча са предоставени необходимите начини за успешно самоизключване и той не е успял да завърши процеса. Въпреки това не мисля, че процесът на идентификация на играча е извършен 100% правилно от ваша страна. А именно, не смятам, че е необходимо да искаме от играча да предостави документите си през юли 2023 г., защото той вече предостави тези документи през януари 2023 г. Искането на играча да предостави отново същите документи само удължи целия процес."

https://casino.guru/betandyou-casino-player-s-responsible-gaming-requests


Ситуацията би била различна, ако завършите процеса и в резултат акаунтът остане отворен.

Надявам се, че ще направите най-доброто за вас, ако ми позволите предложение, бих искал да добавя следното:

Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

с уважение,

Радка

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Уважаема Радка,


Въпреки че съм съгласен с вашия коментар, по отношение на моя преглед, че не предоставих никаква информация, освен че съм имал лош опит, продължих и го промених, за да предоставя всички неща, които се случиха. За съжаление, не съм съгласен с последващите действия в предишния ви коментар. Според вашите стандарти и начин на одобряване на рецензии, ако 10 играчи имат еднакъв лош опит с дадено казино, вие ще публикувате само 1 от рецензията на 10-те играчи. След това, ако 2 играча имат 2 различни, но положителни отзива, ще публикувате и двата. Човекът, който чете рецензиите, ще си помисли, че преживяването в казиното като цяло е положително, защото сте публикували 2 положителни отзива и 1 отрицателен. Това, което човекът, който чете, не знае, е, че сте отхвърлили 9 отрицателни отзива, защото 9 различни играча са имали същото лошо преживяване.


Относно жалбата, ако погледнете раздела за жалби, ще откриете, че 95% от жалбите имат следното общо твърдение „ Казината имат правила, които трябва да се спазват". На 100% съм съгласен с това и затова спазвах стриктно правилата на казината, докато въвеждах самоизключване, но в моята жалба това, че съм следвал правилата на казината, написани и съгласувани по време на създаването на акаунта, беше без значение, т.к. окончателното решение вече беше взето много по-рано в моята жалба и ще ви кажа защо.


Това, което ме тревожи най-много, отнема доверието ми от CasinoGuru и доказва, че някои казина получават различно отношение и не толкова прозрачно и безпристрастно решение... Докато жалбата ми се разгръщаше, фокусът не беше върху жалбата ми, а по-скоро за увеличаване на индекса за безопасност на казиното от над средното до високо. Докато се опитвах да събера и предоставя възможно най-много доказателства, CasinoGuru беше по-притеснен в намирането на начини за повишаване на индекса за безопасност на казиното, което включваше одобряване на положителни отзиви и подправяне на стари оплаквания и намаляване на броя на дадените черни точки. Това е изключително тъжно и тревожно и просто доказва пристрастното и нечестно поведение от ваша страна, защото вместо да предоставя безпристрастна помощ/преглед на проблема ми, фокусът беше върху това казиното да изглежда по-добре, отколкото е в действителност, чрез намаляване на черните точки от старите Отрицателни оплаквания, от 5 до 3 черни точки ( Тъй като казиното погрешно приспадна 5% от средствата от играча, следователно 5-те черни точки, присъдени от CasinoGuru , които по-късно бяха променени на 3), това намаление заедно с одобрени положителни потребителски отзиви и кой знае какво повече, увеличих индекса на казиното, докато жалбата ми беше отворена... смятате ли това за справедливо, прозрачно и безпристрастно?


Това не само е изключително обезпокоително, тъй като доказва специалното отношение, което някои казина получават, но също така е разочароващо и разочароващо за мен, защото исках само честна и безпристрастна помощ по моята жалба, бях 100% прозрачен, направих всички проучвания, изпрати доказателството и условията на казиното, за да оправдае действията ми и защо съм бил прав, но CasinoGuru се фокусира върху увеличаване на индекса за безопасност на казиното, подправяне на стари жалби, вместо всъщност да ми помогне с жалбата ми, и видя, че следвам само това, което казиното ми каза да направя, но следването на това, което казиното ми каза да направя, беше погрешно според вас, момчета. „ Основният проблем тук е, че по-голямата част от комуникацията, която започнахте, беше ненужна и само удължи целия процес ." Предполагам, че следвах процеса на казиното и това, което ми казаха да направя, беше ненужно...


Представете си как се чувствам, ако някой твърди, че ми помага, но аз отлично виждам, че фаворизира другата страна? Как мога да повярвам, че сте прозрачни и безпристрастни и че работите върху създаването на по-безопасна и по-прозрачна среда за онлайн игри, когато ясно видях обратното?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

За да коментирате потвърждението си:

казината ще бъдат наказвани само за тяхното нечестно поведение.

Лъжата, спъването и забавянето не са ли достатъчно несправедливи? Предполагам, че не. Доказах, че са излъгали 3 пъти, но за съжаление не виждате това като нечестно. Напротив, с вашия коментар вие смятате, че това е справедливо поведение и заслужава повишаване на техния индекс на безопасност, защото вие увеличихте индекса им, вместо да го намалите.

Представете си разочарованието ми и пълното ми разочарование, когато дойда тук с молба за помощ и всичко, което получавам, е кофа със студена вода, защото CasinoGuru награждава лошото поведение на някои казина, дори и да твърди обратното.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаема Радка,


Въпреки че съм съгласен с вашия коментар, по отношение на моя преглед, че не предоставих никаква информация, освен че съм имал лош опит, продължих и го промених, за да предоставя всички неща, които се случиха. За съжаление, не съм съгласен с последващите действия в предишния ви коментар. Според вашите стандарти и начин на одобряване на рецензии, ако 10 играчи имат еднакъв лош опит с дадено казино, вие ще публикувате само 1 от рецензията на 10-те играчи. След това, ако 2 играча имат 2 различни, но положителни отзива, ще публикувате и двата. Човекът, който чете рецензиите, ще си помисли, че преживяването в казиното като цяло е положително, защото сте публикували 2 положителни отзива и 1 отрицателен. Това, което човекът, който чете, не знае, е, че сте отхвърлили 9 отрицателни отзива, защото 9 различни играча са имали същото лошо преживяване.


Относно жалбата, ако погледнете раздела за жалби, ще откриете, че 95% от жалбите имат следното общо твърдение „ Казината имат правила, които трябва да се спазват". На 100% съм съгласен с това и затова спазвах стриктно правилата на казината, докато въвеждах самоизключване, но в моята жалба това, че съм следвал правилата на казината, написани и съгласувани по време на създаването на акаунта, беше без значение, т.к. окончателното решение вече беше взето много по-рано в моята жалба и ще ви кажа защо.


Това, което ме тревожи най-много, отнема доверието ми от CasinoGuru и доказва, че някои казина получават различно отношение и не толкова прозрачно и безпристрастно решение... Докато жалбата ми се разгръщаше, фокусът не беше върху жалбата ми, а по-скоро за увеличаване на индекса за безопасност на казиното от над средното до високо. Докато се опитвах да събера и предоставя възможно най-много доказателства, CasinoGuru беше по-притеснен в намирането на начини за повишаване на индекса за безопасност на казиното, което включваше одобряване на положителни отзиви и подправяне на стари оплаквания и намаляване на броя на дадените черни точки. Това е изключително тъжно и тревожно и просто доказва пристрастното и нечестно поведение от ваша страна, защото вместо да предоставя безпристрастна помощ/преглед на проблема ми, фокусът беше върху това казиното да изглежда по-добре, отколкото е в действителност, чрез намаляване на черните точки от старите Отрицателни оплаквания, от 5 до 3 черни точки ( Тъй като казиното погрешно приспадна 5% от средствата от играча, следователно 5-те черни точки, присъдени от CasinoGuru , които по-късно бяха променени на 3), това намаление заедно с одобрени положителни потребителски отзиви и кой знае какво повече, увеличих индекса на казиното, докато жалбата ми беше отворена... смятате ли това за справедливо, прозрачно и безпристрастно?


Това не само е изключително обезпокоително, тъй като доказва специалното отношение, което някои казина получават, но също така е разочароващо и разочароващо за мен, защото исках само честна и безпристрастна помощ по моята жалба, бях 100% прозрачен, направих всички проучвания, изпрати доказателството и условията на казиното, за да оправдае действията ми и защо съм бил прав, но CasinoGuru се фокусира върху увеличаване на индекса за безопасност на казиното, подправяне на стари жалби, вместо всъщност да ми помогне с жалбата ми, и видя, че следвам само това, което казиното ми каза да направя, но следването на това, което казиното ми каза да направя, беше погрешно според вас, момчета. „ Основният проблем тук е, че по-голямата част от комуникацията, която започнахте, беше ненужна и само удължи целия процес ." Предполагам, че следвах процеса на казиното и това, което ми казаха да направя, беше ненужно...


Представете си как се чувствам, ако някой твърди, че ми помага, но аз отлично виждам, че фаворизира другата страна? Как мога да повярвам, че сте прозрачни и безпристрастни и че работите върху създаването на по-безопасна и по-прозрачна среда за онлайн игри, когато ясно видях обратното?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаеми палер.

Определено бих искал да знам как успявате да приемете това, без да имате достъп до нашата вътрешна система.

" Според вашите стандарти и начин на одобряване на рецензии, ако 10 играча имат еднакъв лош опит с дадено казино, вие ще публикувате само 1 от рецензията на 10-те играчи. Тогава, ако 2-ма играчи имат 2 различни, но положителни рецензии, ще публикувате и двете. Човекът, който чете отзивите, ще си помисли, че изживяването в казиното като цяло е положително, защото сте публикували 2 положителни отзива и 1 отрицателен. Това, което човекът, който чете, не знае, е, че сте отхвърлили 9 отрицателни отзива, защото 9 различни играчи са имали еднакви лоши. опит".

Уважавам това като твое мнение, защото разбирам, че искаш да вярваш в това. Въпреки че това мнение е доста далеч от ежедневната практика. Отхвърляме много прегледи само защото включената информация не съдържа преглед на свойствата на казиното или е свързана с неоправдани оплаквания - както вече беше обяснено.

Докато жалбата ми се разгръщаше, фокусът не беше върху жалбата ми, а по-скоро върху повишаването на индекса за безопасност на казиното от над средното до високо. "

Просто казано, казиното е променило свойствата си, разрешило е стари случаи или е променило правилата, за да бъде по-лесно за потребителя. Това са най-честите причини за преизчисляване на индекса за безопасност. Предполагам, че времето изглежда странно, но все пак се прави няколко дни в седмицата и подобно съвпадение няма нищо общо с вашето неоправдано самодоволство. Въпреки че съчувствате на чувствата си, не поставяйте това в пряка връзка. Индексът на безопасност подлежи на промяна; увеличението е толкова обичайно, колкото и намалението въз основа на действията и подхода на казиното.

Остава да кажа, че уважавам вашите възражения. Справедливостта, по мое мнение обаче, не означава, че играчът винаги е прав в точката.

Нямахме власт да принудим казиното да уреди каквото и да било, защото жалбата ви беше неоснователна. Признавам, че от ваша гледна точка потребителското изживяване беше очевидно отрицателно.

Промяната на индексите за безопасност, например поради споделени чувства или неоснователни оплаквания, според мен би било предателство на нашите принципи.

Съжалявам, че не можем да намерим споделени мнения, но смятам, че е естествено при такива обстоятелства.

Пази се, моля те.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Уважаема Радка,

Това ще бъде последният ми коментар по темата, защото е безсмислено да продължаваме, тъй като няма да доведе до никъде, а знам, че вие няма да промените моето мнение и аз няма да променя вашето. Оценявам отговорите ви, въпреки че за мен всичко е слух, защото знам какво съм виждал и продължавам да виждам по отношение на оплакванията и потребителските отзиви.

Почти невъзможно е да се даде отрицателна оценка за казино.

Тествах потребителските отзиви и ми отне 1 опит да напиша положителен отзив и да го одобря, и дори след 4 или 5 опита отрицателният ми отзив продължава да се отхвърля . За мен това просто доказва пристрастие по отношение на казиното, за което се опитвам да напиша отрицателна рецензия. Съберете го заедно с факта, че жалбата ми беше класифицирана като „Неоснователна", Индексът на казиното се увеличи по време на жалбата ми, премахвайки черните точки от Старите жалби, затворени като оправдани от играча, и не ми беше позволено да публикувам отрицателна рецензия, въпреки че вие признах моя отрицателен опит, това просто крещи предубедено и несправедливо към мен. Наречете го съвпадение, лош момент или както ви харесва повече, но за мен е ясно какво видях и специалното отношение, което виждам.

file

Условията на казиното ясно казват, че за да се самоизключи, играчът просто трябва да изпрати съобщение до поддръжката с молба за самоизключване, което направих, но casinoguru предпочита да твърди, че не съм го направил и не съм следвал правила. Предполагам, че някои казина могат да принудят играчите да следват техните правила, но те могат да ги променят за собствено предимство. Да не говорим за Void залозите без възстановяване, които изведнъж вече не се интересуваха от никого и просто бяха игнорирани.

Това е просто разочароваща ситуация, тъй като всичко, което виждам, е пристрастие, несправедливо и специално отношение.

Надявам се, че можете да оцените практиките си и да дадете приоритет на прозрачността, така че никой друг да не се сблъсква с всички тези съвпадения и лош момент, както аз.

Остани добре.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 1 месец

Благодаря ви за отговора.

Тъй като все още уважавам вашите мнения, с удоволствие ще повторя това, което смятам, че вече беше обсъдено в този разговор.

Вашата положителна рецензия наистина беше рецензия; тя се състои от описание на вашия опит с казиното. Няма проблем да ви повярваме, защото никой не подава жалби срещу казино, в което са се забавлявали да играят.

Така, както беше обяснено, с вашата отрицателна рецензия беше точно обратното. Жалбата беше подадена и доказа, че казиното не е действало напълно неправилно, както е посочено във вашия преглед.

Искам да подчертая колко е важно да вземете предвид начина, по който структурирате отзивите си.

Не би било честно да одобрим вашия преглед, който беше фокусиран предимно върху неща, които жалбата опровергава, предвид горепосочените обстоятелства, които са напълно обяснени в жалбата:

„Основният проблем тук е, че по-голямата част от комуникацията, която инициирахте, беше ненужна и само удължи целия процес. Обикновено един имейл, изпратен до правилния имейл адрес, ясно посочващ проблема, е по-добър от изпращането на множество имейли до неправилни имейл адреси за подобни проблеми и без ясно да споменавате проблема, в този случай - пристрастяването към хазарта От множеството доказателства, които сте изпратили, няма нито един случай, в който ясно да споменавате, че страдате от пристрастяване към хазарта беше, че сте имали проблеми с играта, което може да се приеме като наличие на технически затруднения. Единственият случай, в който ясно споменахте това, беше от разговора с чат на живо, който споделихте с нас в отговора си в тази тема на 20. Август и в този разговор сте написали съобщението, преди реален оператор на живо да се е присъединил към сесията. Различните чатове на живо работят по различен начин и е възможно операторът да не може да види какво е написано в прозореца за чат, преди да се присъедини към сесията. , което подозирам, че случаят е бил тук.

Въпреки това, казиното излезе напред и ви помоли да завършите процеса на самоизключване в повече случаи, но вие не го завършихте. Казината имат правила за процеси на самоизключване, които трябва да се спазват. През януари 2023 г., след като изпратихте документите си, бяхте помолени да потвърдите продължителността на самоизключването, на което не отговорихте. И отново, през юли 2023 г., процесът беше спрян, защото не продължихте със заявките от казиното. Ако сте завършили успешно процеса и след това акаунтът е бил отворен отново, ще имате абсолютно право на възстановяване, но само след като успешно завършите процеса на самоизключване."

Поради това беше отхвърлено.

Въпреки това ще се радваме да одобрим прегледа ви, въпреки че жалбата е затворена като неоснователна, ако сте избегнали повтарянето на необоснованите точки от отхвърлената ви жалба и вместо това сте дали проверим отчет за конкретно отрицателно потребителско изживяване.

Наистина се опитвам да обясня, че вашите мисли не се основават на нашите намерения, това е всичко.

Съжалявам, че си отиваш. Остани добре, моля те.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казах, че няма да коментирам нищо друго по тази тема, но трябва да коментирам това твърдение, което е 100% невярно.

Въпреки това, казиното излезе напред и ви помоли да завършите процеса на самоизключване в повече случаи, но вие не го завършихте.

Казиното никога не се е позовало на това. Когато поисках потвърждение кога ще се случи това, така и не ми беше предоставено. Ето защо казвам и продължавам да казвам, че има липса на прозрачност и явно пристрастие към казиното. Твърдението, че казиното се появи и ме помоли да завърша проверката, е напълно подвеждащо за всеки, който чете, защото не се е случило. Нито веднъж казиното не започна никакъв разговор с мен относно моето самоизключване или дори ме помоли да продължа или дори да го завърша. Освен това, ако погледнете жалбата, ще видите , че опровергах всяко изявление, предоставено от казиното, особено когато те твърдяха, че никога не съм им изпращал имейл или че можех да се самоизключа, което беше просто абсурдно, както бях вече споделено доказателство Изпратих няколко заявки и никой не може да се самоизключи чрез приложението. Също така е смешно, че казиното никога не публикува или споделя никакви доказателства, това бяха напълно неоснователни твърдения, които бяха незабавно опровергани от мен с подкрепящи доказателства. Отново смятате, че това е честно поведение и заслужава повишаване на индекса за безопасност.

Въпреки това ще се радваме да одобрим прегледа ви, въпреки че жалбата е затворена като неоснователна, ако сте избегнали повтарянето на необоснованите точки от отхвърлената ви жалба и вместо това сте дали проверим отчет за конкретно отрицателно потребителско изживяване.

Ясно изразих всичко, което ми се случва и само защото не сте съгласни с едно нещо и да твърдите, че жалбата опровергава такова нещо, не е честно. Имате право да не сте съгласни с мен, но отхвърлянето на прегледа ми, защото не сте съгласни с 1 точка, не е честно. Поддръжката на клиенти лъже и предоставя невярна информация и почти няма мерки за отговорна игра, CasinoGuru отхвърля прегледа, като твърди оплакването ми беше неоснователно, затова не мога да кажа някои неща.

Можете да проверите в моята жалба няколко пъти Casino Lied и можете да проверите на собствената си страница дали казиното има Предупреждение относно наличието на ограничени инструменти за отговорна игра, така че къде прегледът ми не е точен? Нямам право да кажа, че казиното няма инструменти за отговорна игра, когато самото CasinoGuru е публикувало информация относно същото? Не публикувате рецензията ми, твърдейки, че не е точна, когато някои от нещата, които казвам, са поддържани и проверени от CasinoGuru. Това просто показва пристрастие към казиното, не само че отхвърлихте жалбата ми, но не ми позволихте да публикувам лоша рецензия с доказани факти за казиното.


Ако бъда измамен и експлоатиран от казино, което бях, и имам ясни доказателства, най-малкото, което бих очаквал, е да ми бъде позволено да публикувам отрицателна рецензия за казиното, но дори не ми е позволено да направя това, което очевидно е просто разочароващо и несправедливо. За всички други платформи ми беше позволено да публикувам лоша рецензия, но тук дори след 4 или 5 опита всички те са отхвърлени, въпреки че промених рецензията, за да отговаря на вашите указания.


В началото исках само да получа справедлива и безпристрастна помощ. Сега искам само да публикувам лоша рецензия, но дори не ми е позволено да го направя.

Надявам се, че разбирате, че не се подкрепям от мисли или емоции, аз буквално виждам всичко това да се случва, не мога просто да се преструвам, че всичко това е справедливо и безпристрастно, когато виждам друго.


Най-добри пожелания


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 1 месец

Не се съмнявам в искреността на чувствата ви и бих искал да мога да ви помогна.

Честно казано, аз не съм част от нашия специализиран екип за жалби, което за съжаление означава, че не съм видял всички съответни разговори между вас, нас и казиното. Но към момента изглежда, че това е доста ограничено, защото не мога да дам на тези точки внимателните отговори, които заслужават.

В такава ситуация всичко, което мога да ви предложа, е да поискате жалбата ви да бъде отворена отново и тези точки да бъдат изяснени, ако смятате, че нещо не е разбрано правилно.

От моя гледна точка, целият този разговор беше добра идея и може да помогне на другите да мислят повече за проблема с хазарта.


С уважение

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини