Уважаема Радка,
Въпреки че съм съгласен с вашия коментар, по отношение на моя преглед, че не предоставих никаква информация, освен че съм имал лош опит, продължих и го промених, за да предоставя всички неща, които се случиха. За съжаление, не съм съгласен с последващите действия в предишния ви коментар. Според вашите стандарти и начин на одобряване на рецензии, ако 10 играчи имат еднакъв лош опит с дадено казино, вие ще публикувате само 1 от рецензията на 10-те играчи. След това, ако 2 играча имат 2 различни, но положителни отзива, ще публикувате и двата. Човекът, който чете рецензиите, ще си помисли, че преживяването в казиното като цяло е положително, защото сте публикували 2 положителни отзива и 1 отрицателен. Това, което човекът, който чете, не знае, е, че сте отхвърлили 9 отрицателни отзива, защото 9 различни играча са имали същото лошо преживяване.
Относно жалбата, ако погледнете раздела за жалби, ще откриете, че 95% от жалбите имат следното общо твърдение „ Казината имат правила, които трябва да се спазват". На 100% съм съгласен с това и затова спазвах стриктно правилата на казината, докато въвеждах самоизключване, но в моята жалба това, че съм следвал правилата на казината, написани и съгласувани по време на създаването на акаунта, беше без значение, т.к. окончателното решение вече беше взето много по-рано в моята жалба и ще ви кажа защо.
Това, което ме тревожи най-много, отнема доверието ми от CasinoGuru и доказва, че някои казина получават различно отношение и не толкова прозрачно и безпристрастно решение... Докато жалбата ми се разгръщаше, фокусът не беше върху жалбата ми, а по-скоро за увеличаване на индекса за безопасност на казиното от над средното до високо. Докато се опитвах да събера и предоставя възможно най-много доказателства, CasinoGuru беше по-притеснен в намирането на начини за повишаване на индекса за безопасност на казиното, което включваше одобряване на положителни отзиви и подправяне на стари оплаквания и намаляване на броя на дадените черни точки. Това е изключително тъжно и тревожно и просто доказва пристрастното и нечестно поведение от ваша страна, защото вместо да предоставя безпристрастна помощ/преглед на проблема ми, фокусът беше върху това казиното да изглежда по-добре, отколкото е в действителност, чрез намаляване на черните точки от старите Отрицателни оплаквания, от 5 до 3 черни точки ( Тъй като казиното погрешно приспадна 5% от средствата от играча, следователно 5-те черни точки, присъдени от CasinoGuru , които по-късно бяха променени на 3), това намаление заедно с одобрени положителни потребителски отзиви и кой знае какво повече, увеличих индекса на казиното, докато жалбата ми беше отворена... смятате ли това за справедливо, прозрачно и безпристрастно?
Това не само е изключително обезпокоително, тъй като доказва специалното отношение, което някои казина получават, но също така е разочароващо и разочароващо за мен, защото исках само честна и безпристрастна помощ по моята жалба, бях 100% прозрачен, направих всички проучвания, изпрати доказателството и условията на казиното, за да оправдае действията ми и защо съм бил прав, но CasinoGuru се фокусира върху увеличаване на индекса за безопасност на казиното, подправяне на стари жалби, вместо всъщност да ми помогне с жалбата ми, и видя, че следвам само това, което казиното ми каза да направя, но следването на това, което казиното ми каза да направя, беше погрешно според вас, момчета. „ Основният проблем тук е, че по-голямата част от комуникацията, която започнахте, беше ненужна и само удължи целия процес ." Предполагам, че следвах процеса на казиното и това, което ми казаха да направя, беше ненужно...
Представете си как се чувствам, ако някой твърди, че ми помага, но аз отлично виждам, че фаворизира другата страна? Как мога да повярвам, че сте прозрачни и безпристрастни и че работите върху създаването на по-безопасна и по-прозрачна среда за онлайн игри, когато ясно видях обратното?
Dear Radka,
While i agree with your comment, regarding my review that i didnt provide any info, besides stating i had a bad experience, I have gone ahead and change it to provide all of the things that happened. Unfortunately, I don't agree with your follow up, in your previous comment. By your standards and way of approving reviews, if 10 players have the same bad experience about a casino, you will only publish 1 of the 10 player's review. Then, if 2 player's have 2 different but positive reviews, you will publish both. The person reading the reviews will think the experience in the casino is overall positive, because you published 2 positive reviews and 1 negative. What the person reading doesn't know, is that you rejected 9 negative reviews because 9 different player's had the same bad experience.
Regarding the complaint, If you take a look at the complaints section, you will find that 95% of the complaints have the following statement in common "The casinos have rules, which need to be followed". I 100% agree with this, and that's why I strictly followed the casinos Rules while entering self exclusion, but in my complaint, me having followed the casinos Rules, written and agreed at the time of the creation of the account, was irrelevant, because the final decision had already been made much earlier in my complaint, and I will tell you why.
What's most concerning to me, and takes away my credibility from CasinoGuru, and proves that some casinos receive a different treatment and a Not so transparent and Unbiased decision... While my complaint was unfolding, the focus was not on my complaint, but rather on increasing the Casino Safety Index from above average to High. While I was trying to collect and provide as much evidence, CasinoGuru was more worried in finding ways to increase the casino safety Index, this included approving Positive reviews and tampering with Old complaints and decreasing the amount of blackpoints given. This is extremely sad and concerning and just proves the biased and unfair behaviour on your end, because instead of providing an unbiased help/review to my problem, the focus was on making the casino look better than it actually is, by decreasing blackpoints from old Negative Complaints, from 5 to 3 blackpoints (Because the casino wrongly deducted 5% of funds from the player, therefore the 5 blackpoints awarded by CasinoGuru, which later was changed to 3), this reduction together with approved positive user reviews and who knows what more, increased the casino Index while my complaint was open... do you consider this Fair, transparent and Unbiased?
Not only is this extremely concerning, as it proves the special treatment some casinos receive, but its also frustrating and disappointing to me, because i only wanted an honest and unbiased help to my complaint, I was 100% transparent, did all the research, sent the proof and casino Terms to justify my actions and why I was in the right, but CasinoGuru focused on increasing the Casino Safety Index, tampering with Old complaints, instead of actually helping me with my complaint, and seeing that I only followed what the casino told me to do, but following what the casino told me to do was wrong according to you guys "The main issue here is that most of the communication you initiated was unnecessary, and only prolonged the whole process." I guess me following the casino process, and what they told me to do was unnecessary...
Imagine how I feel, if someone is claiming to be helping me, but i perfectly see that they are favoring the other party? How can I believe you to be transparent and Unbiased, and to be working on creating a safer and more transparent online gaming environment, when I clearly saw the opposite?
Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод: