Здравейте,
За да го разберем, трябва да знаем въпросния IP адрес. От време на време незащитени IP адреси се използват за атака на нашите уебсайтове - DDOS атаки и така нататък, така че предполагам, че това е причината.
Мога ли да знам какво означава този код 105? Може би е някаква грешка?
Чувствайте се свободни да ни актуализирате чрез имейл: community@casino.guru
Благодаря ти.
Hello,
To find it out, we need to know the IP address in question. From time to time, unprotected IPs are used to attack our websites - DDOS attacks and so on so, I would guess this is the reason.
May I know what this code 105 means? Is it some sort of error, perhaps?
Feel free to update us through email: community@casino.guru
Thank you.
Здравейте,
Съжалявам; знаем за това. Екипът търси решение чрез сътрудничество с доставчика на играта.
Да се надяваме, че няма да отнеме много време.
Hello,
I'm sorry; we know about it. The team is seeking a solution through cooperation with the game provider.
Let's hope it won't take long.
Здравейте,
Можете ли да опитате да зададете друга държава? Може би сте избрали изключеното.
Коя беше? Просто искам да съм сигурен, че няма грешка. Бихте ли изпратили и екранна снимка с грешката, моля?
Hello,
Could you try to set a different country? Maybe you picked up the excluded one.
Which one was it? I just want to be sure there is no bug. Could you also send a screenshot with the error, please?
Според мен той не е свързан с нашия сайт, просто прочетете URL адреса, споменат на страницата за грешка.
Можете ли да опитате да получите достъп до играта с друг браузър в режим инкогнито?
In my opinion, it is not associated with our site, just read the URL mentioned on the error page.
Can you try to access the game using a different browser in incognito mode?
Това потвърждава подозренията ми 🙁. Е, имам само една идея. Нека проверя това и скоро ще се свържа с вас. 🙏
That confirms my suspicions 🙁. Well, I have just one idea. Let me check that out and I will get back to you soon. 🙏
Мога ли да ви помоля да опитате отново, моля?
За да проучим малко по-нататък, трябва да знаем IP адреса, под който сте опитали отново, и след това свързаната екранна снимка, показваща URL адреса на страницата.
За да заснемете IP, не се колебайте да използвате това приложение: https://whatismyipaddress.com/
Екранната снимка трябва да показва и тази част:
Благодаря ти много. Не се колебайте да ми изпратите имейл до community@casino.guru 🙏
May I ask you to try that again, please?
To investigate a bit further, we would need to know the IP address under which you tried that again, and then the associated screenshot showing the page's URL.
To capture the IP, feel free to use this app: https://whatismyipaddress.com/
The screenshot should also show this part:
Thank you very much. Don't hesitate to send me an email to community@casino.guru 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.