ФорумОбратна връзка и предложенияГуру екипът не отговаря

Гуру екипът не отговаря

преди 1 година от Anonymized655
|
2222 преглеждания 3 отговора |
|
преди 1 година

какво става!! Екипът на Гуру спря да отговаря на жалбата, която изпратих, и жалбата с казиното е почти готова, но чакам отговора на Екипа на Гуру.

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 1 година

Мисля, че ви изпратих имейл 🙂.

Просто трябва да изчакате:

https://casino.guru/superboss-casino-player-s-self-excluded-account-reactivated

file

Както казва ръководството:

— Колко време ще отнеме всичко?

Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 1 година

Заповядайте🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини