Здравейте, имали ли сте такова неприятно преживяване с тях и да не са ви платили парите? Или сега се занимавате с тях? Чувствайте се свободни да кажете повече за това.
Hi, did you have any such unpleasant experience with them and they didn't pay you the money? Or are you dealing with them now? Feel free to say more about it.
Здравей Джаро, честно казано обслужването на клиенти изглежда бързо в началото, но всичко е лъжа. Получих плащане от £749, което не съм получил. Е, аз се справям с това по мой собствен начин, защото спря да отговаря. Просто стойте далеч от WINBETNV и всички дъщерни компании ПИКАНТНИ ДЖАКПОТИ
Hi jaro, To be honest the customer service seems quick at first but it is all lies.I have had a payment of £749 which I have not received. Well I am dealing with it in my own way because the stopped responding.just stay away from WINBETNV & any sister companies SPICY JACKPOTS
Добре тогава, благодаря ви за пояснението. Ако решите, че имате нужда от помощ другаде, не се колебайте да пишете и ние ще се опитаме да разгледаме целия случай.
Както и да е, казаха ли ти и защо още не си получил парите, има ли конкретна причина?
Okay then, thank you for the clarification. If you decide you need help elsewhere, feel free to write and we will try to look into the whole case.
Anyway, did they also tell you why you haven't received the money yet, is there a specific reason behind it?
Оценявам това, което правите, но виждам на уебсайта ви, че нито една от жалбите не е разрешена, защото пикантните джакпоти не отговарят. Те правят преглед на тази сметка, но това са глупости, нямат намерение да плащат. Предполагам, че сте в индустрията, трябва да сте попадали на WinbetNV?
I appreciate what you guys do but I can see on your website that none of the complaints are resolved because spicy jackpots do not reply. They are doing a review on that account but that is rubbish,they have no intention of paying. I guess being in the industry you must have come across WinbetNV?
здрасти
Благодаря за оценката. Просто си помислих, че можеш да ми помогнеш да разбера въпроса, който сякаш задаваш, този дали сме попадали на Winbet. Може би става дума за казина, „включително doctorspins, superb1,winnercasino и galaxyspins"?
Работата е там, че нашият уебсайт е силно персонализиран и за много регулирани държави официално нелицензираните казина са скрити; Великобритания и Германия са страхотни примери за това. Следователно може да не успеете да видите всички отзиви. Трябва да следваме диктовката на местните регулатори... Може би това е отговорът?
Hi.
Thanks for the appreciation. I just thought you could help me understand the question you seemed to be asking, the one about whether we have come across Winbet. Is it perhaps about casinos "including doctorspins, superb1, winnercasino and galaxyspins"?
The thing is, our website is highly customized, and for many regulated countries, officially unlicensed casinos are hidden; the UK and Germany are great examples of that. Thus, you may not be able to see all the reviews.We have to follow the local regulators dictation... Perhaps this could be the answer?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.