преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Zulu Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино е активно, току-що се регистрирах. Предстои да разберем дали има някой на гишето за плащане. Ще докладвам, ако/когато знам повече.
This casino is active I just signed up. Whether or not there is anyone at the payment desk is yet to be seen. I'll report back if/when I know more.
Здравейте и благодаря за информацията. Ще го предам на нашия екип за данни, който ще го провери и разгледа по-отблизо. Разбира се, всяка допълнителна информация ще бъде добре дошла.
Както и да е, как попаднахте на това казино?
Hi and thank you for the information. I will pass it on to our data team who will check it out and take a closer look. Of course any additional information would be welcome.
Anyway, how did you come across this casino?
Настроен е много като Fortune Coins. Все пак различни групи казино. Има някои от новите игри, които са излезли. Хубави двойки SC, с които да започнете. Освен това правят всеки долар. Въпреки че все още не успях да изтегля, ще се върна да играя. Ще го вкарам в ежедневната си ротация, докато не се почувствам така, сякаш е провал. Когато/Ако това се случи, ще се погрижа да се върна и да актуализирам ситуацията. Тъй като това ще трябва да е ситуация, аз обичам Fortune Coins. Зулу ще бъде добре дошъл.
It's set up alot like Fortune Coins. Different groups casino though. Has some of the new games that are out. Nice couple SCs to start off with. Plus they do a daily dollar. Though I wasn't able to cashout yet, I will be returning to play. I will work it into my daily rotation until I feel as though it's a bust. When/If that happens I'll make sure to come back and update with the situation. Because it'll have to be a situation, I love Fortune Coins. Zulu will be welcomed.
Благодаря за допълнителната информация. Надявам се да се насладите на престоя си там възможно най-дълго и да имате положително изживяване.
Както и да е, любопитен съм и се вълнувам да чуя какво ще науча по-нататък. Ще чакам вашата актуализация. 🙂
Thanks for the additional information. I hope you will enjoy your stay there as long as possible and have a positive experience.
Anyway, I'm curious and excited to hear what I'm going to learn next. I will be waiting for your update. 🙂
Опитвам се да разбера как да върна парите, които спечелих
Trying to figure out how to redeem the money that I’ve won
Аз също нямам сметка за комунални услуги на мое име и винаги съм използвал банково извлечение, за да докажа адреса си и никога не съм имал проблеми
I don't have a utility bill in my name either and I have always used a bank statement to prove my address and never had any problems
Здравейте, мисля, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да попитате казиното и следователно поддръжката дали може да се използва някаква алтернатива на документа, от който се нуждаят. Първо обаче ще трябва да завършите проверката, преди да можете да изтеглите. Ще можете ли да ни информирате дали сте успели да го завършите или на какъв етап сте?
Hi, I think the best thing to do is to ask the casino and therefore the support if some alternative to the document they need can be used. However, you will first need to complete the verification before you can withdraw. So will you be able to update us on whether you have managed to complete it or what stage you are at ?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.