преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZonaGioco Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Страхотен Ник, знаеш как да четеш и да обработваш оплакванията добре. Наистина отказвам .. Един и същ стандартен отговор на всяка различна жалба, който никога не е свързан с всеки конкретен случай. Необходимо е само да разберете дали вашето е недобросъвестно или истинска липса на разбиране. Във втория случай би било наистина сериозно! Моля, затворете профила ми. С теб е просто загуба на време. Ще организирам и този път, както и всички останали ..
Great Nick, you know how to read and handle complaints well. Indeed refuse .. Same standard response to each different complaint that never has to do with each specific case. It is only necessary to understand if yours is bad faith or a real lack of understanding. In the second case it would be really serious! Please close my profile. It's just a waste of time with you. I will arrange this time as well as all the other times ..
Grande Nick tu sì che sai leggere e gestire bene i reclami. Anzi rifiutare.. Stessa risposta standard ad ogni reclamo diverso che mai c'entra con ogni caso specifico. C'è solo da capire se la tua è malafede o un difetto vero e proprio di comprensione. Nel secondo caso sarebbe davvero grave! Per favore chiudete il mio profilo. Con voi è solo tempo perso. Mi arrangeró anche questa volta come tutte le altre volte..
Здравей Carsix79,
Правилно ли разбрах, че желаете вашият акаунт в Casino Guru да бъде закрит?
Ако е така, мога да се справя.
Моля, уведомете ме.
Hello Carsix79,
Did I understand correctly that you wish your Casino Guru account to be closed?
If so, I can handle that.
Kindly let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.