Уважаеми/а, все още нямаме Bisolex Casino във вътрешната си система; следователно не можем да публикуваме никакви връзки, дори и да искаме. Но понякога това, което наричаме сестрински казина, пренасочват играчите си към други уебсайтове, които не са свързани с Casino Guru, защото не сме уведомени за подобни действия.
Можем ли да се съсредоточим върху проблема ви с казиното сега? Вярвам, че решаването на проблема ви с казиното е по-важно в момента.
Предлагам да отговорите на предишните ми въпроси; опитвам се да разбера дали има някакви често срещани предупредителни признаци за измами.
Dear, we have no Bisolex Casino in our internal system yet; hence, we are unable to post any link even if we want to. But sometimes what we call sister casinos redirect their players to other websites, which are not related to Casino Guru, because we are not notified about such actions.
Could we please focus on your casino issue now? I believe addressing your casino issue is more important right now.
I suggest you answer my previous questions; I'm trying to find out whether there are any common scam warning signs.
Автоматичен превод: