преди 6 месеца
Благодаря ти за всяка дума. Винаги е екипно усилие. 😉
Бъдете здрави и здрави!
Thank you for every single word. Always a team effort. 😉
Stay well and sound!
Благодаря ти за всяка дума. Винаги е екипно усилие. 😉
Бъдете здрави и здрави!
Thank you for every single word. Always a team effort. 😉
Stay well and sound!
Готово, попълних 3 жалби, но първата не е правилна.
Done, i filled 3 complaines but the first on is not correct.
Преди всичко бих казал, че би било добре да използвате един акаунт и да не ми пишете от различни. За да няма недоразумения.
От това, което видях, жалбата не е била разгледана, защото в миналото сте имали подадена жалба и тя е останала нерешена, тъй като казиното не се е опитало да разреши случая.
Така че от това, което виждам, вероятно няма да стигнеш далеч с това.
First of all, I would say that it would be good to use one account and not to write to me from different ones. So that there won't be any misunderstanding.
From what I have seen, the complaint did not go through because you had a complaint filed in the past and it ended up unresolved because the casino did not try to resolve the case.
So from what I can see, you probably won't get very far with this.
Някой играл ли е на venslot.com? Интересува ме опитът му и разбира се дали е истински или фалшив сайт? Благодаря ти, pozzz.
Has anyone played on venslot.com, I'm interested in their experiences and of course if it's a real or fake site? Thank you pozzz
Jel igrao neko na venslot.com zanimaju me iskustva i naravno dal je pravi ili lazan sajt?hvala pozzz
Любопитен съм дали някой е играл и е правил транзакции в казиното venslot.com. Почти няма отзиви, няма уебсайт в Google, а сайтовете за проверка на уебсайтове не са надеждни. Ако някой може да ми помогне, благодаря...
I'm curious if anyone has played and made transactions at the venslot.com casino. There are almost no reviews, there is no website on Google, and the websites for checking websites are not reliable. If anyone can help me, thank you...
Zanima me dali je neko igrao i vrsio transakcije na casinu venslot.com.Recenzija skoro da nema, nema sajta na google a sajtovi za proveru sajtova nisu sigurni,ako moze neko da mi pomogne hvala...
Ще предам това на нашия екип за данни, за да проверят казиното, тъй като все още не го имаме в базата данни.
Как попадна на това, моля, и играл ли си вече там?
I will pass this out to our data team to check the casino, as we don't have it yet in our database.
How did you come across this one, please, and have you already played there?
Един човек рекламираше казино в YouTube и аз получих бонус от $180. Тъй като ми се стори странно, накарах майка ми да си създаде акаунт, но тя не получи никакъв бонус. Благодаря предварително за помощта.
A guy was promoting a casino on YouTube and I got a $180 bonus. Since I found it strange, I made my mother create an account, but she didn't get any bonus. Thanks in advance for your help.
Preko youtube radio je neki covek promociju kasina i dobio sam bonus od 180 dolar,posto mi je bilo cudno naterao sam majku da napravi nalog medjutim ona nije dobila nikakav bonus,hvala unapred na pomoci
И попита ли поддръжката защо бонусът не е добавен или нещо друго?
Също така бих искал да те предупредя да не играеш от акаунта на майка си, за да няма проблеми в бъдеще.
Както и да е, ще чакам отговора и нашият екип ще проучи казиното и ще направи преглед. 🙂
And did you ask the support why the bonus was not added or something more?
I would also like to warn you not to play on your mother's account so that there are no problems in the future.
Anyway, I will wait for the answer and our team will investigate the casino and do a review.🙂
Вярно е, но случаят е възобновен от техния сайт. Разследва се отново.
That's correct but the case is reopend by their site. It's under investigation again
Можете ли да споделите линка към жалбата, която е отворена от тяхна страна?
Can you share the link to the complaint that is open from their side?
Снимката на екрана, която публикувахте, е за LuckyMax, а не за казино Luckytwice.
Така че съм объркан/а.
Нещо повече, жалбата срещу LuckyMax беше отхвърлена. Така че сега нямате отворена жалба. 🙂
Но това, което виждам, е, че казиното разследва.
Screenshot you posted, is about LuckyMax not Luckytwice casino.
So I'm confused.
What is more, complaint about LuckyMax was rejected. So now you don't have a open complaint. 🙂
But what I see is the casino is investigating.
Ами, нищо, само обща информация бих казал.
Наистина не знам какво да кажа вече по тази тема.
Имам чувството, че се въртиш в кръг с тях, но се надявам някак си да го уредиш с тях.
Well, nothing only general information I would say.
Don't really know what to say anymore on this topic.
I feel like you are running in circles with them but I hope you will somehow settle it with them.
Разбрахте ли нещо за казиното 13 Spins.com? Има ли изобщо валиден лиценз? Все още не съм получил парите си. Чакам от 15 май! И те не са отговорили на оплакването ми.
Крайният срок изтече и въпреки че Павел го удължи със 7 дни, не мисля, че ще се свържете с мен.
Have you found out anything about 13 Spins.com casino? Does it even have a valid license? I still haven't received my money. I've been waiting since May 15th! And they haven't responded to my complaint.
The deadline has expired and although Pavel extended it by 7 days, I don't think you'll get in touch.
Habt ihr was rausgefunden über 13 Spins.com casino? haben die überhaupt eine gültige lizenz? ich habe mein geld immer noch nicht erhalten, ich warte seit den 15.05!!! und auf meiner beschwerde antworten die nicht.
Die frist ist abgelaufen und obwohl die wurde um 7 tage von Pavel verlängert, glaube ich nicht das Sie sich melden.
Да, виждам, че казиното не е отговорило на оплакването ви.
Имате ли някаква комуникация с тях?
Ако отговорът е „да", можете да им изпратите линка към оплакването си и да им го напомните, защото в противен случай индексът им за безопасност ще се понижи още преди казиното да бъде публикувано тук.
Нашият екип по данни е почти готов да го направи и разбрахме, че те работят под лиценза на GCB.
Да се надяваме, че скоро ще отговорят. 🤞
Yeah, I can see that the casino hasn't responded to your complaint.
Do you have any kind of communication with them?
If yes, you can send them the link to your complaint and remind them of it because otherwise their safety index will go down even before the casino is published here.
Our data team is almost ready to get it done, and we have found out that they operate under the GCB license.
Hopefully they will reply soon, though. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.