Чували ли сте за казино Runobet, което се появи не толкова отдавна?
Често срещам реклами за това казино, легитимно ли е и някой печели ли там?
Моля, споделете информация
Have you heard about Runobet casino, which appeared not so long ago?
I often come across ads about this casino, is it legit and does anyone win there?
Please share information
Ha oído hablar del casino Runobet, que apareció no hace mucho?
A menudo me encuentro con anuncios sobre este casino, ¿es de fiar y alguien gana allí?
Compartir información por favor
Роми, всички тези казина работят на платформата Extendy, която позволява създаването на казино без инвестиране в патентован софтуер. Повече информация можете да намерите тук: https://extendy.com. Разликата е във факта, че тези казина са собственост на различни компании.
Първите казина бяха Ninecasino, Brunocasino, доколкото си спомням.
Romi, all these casinos operate on the Extendy platform, which allows for the establishment of a casino without investing in proprietary software. More information can be found here: https://extendy.com. The difference lies in the fact that these casinos are owned by different companies.
First casinos were Ninecasino, Brunocasino as I can remember.
Роми, всички тези казина работят на платформата Extendy, която позволява създаването на казино без инвестиране в патентован софтуер. Повече информация можете да намерите тук: https://extendy.com. Разликата е във факта, че тези казина са собственост на различни компании.
Първите казина бяха Ninecasino, Brunocasino, доколкото си спомням.
Romi, all these casinos operate on the Extendy platform, which allows for the establishment of a casino without investing in proprietary software. More information can be found here: https://extendy.com. The difference lies in the fact that these casinos are owned by different companies.
First casinos were Ninecasino, Brunocasino as I can remember.
Здравейте, определено ще добавим това казино, не го намерих в нашата система. Как стигнахте до него, чрез някаква реклама? 🙂
Hello, we will definitely add this casino, I didn't find it in our system. How did you get to it, through some advertisement? 🙂
Имейл чрез маркетингово съобщение. След малко разследване се оказа, че същата казино група....chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta и т.н....те не спират да изпращат маркетингови съобщения въпреки заявките....Щракването върху "отписване" в края на съобщението не премахва информацията за контакт от маркетинговите списъци, но продължава да тормози. Chat обещава, че съобщенията ще спрат да се изпращат....вероятно вече 3 години спам от тези казина в черния списък....🤷♂️
Email via marketing message. After a little investigation, it turned out that the same casino group....chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta etc....they do not stop sending marketing messages despite requests....Clicking "unsubscribe" at the end of the message does not remove contact information from the marketing lists, but continues to harass. Chat promises that the messages will stop sending....probably already 3 years of spam from these blacklisted casinos....🤷♂️
Sähköposti markkinointiviestin kautta. Pienen tutkinnan jälkeen selvisi että samaa kasino ryhmää....chilli777, redtougan, doctorspins ,cherryfiesta jne....nämä eivät pyynnöistä huolimatta lopeta markkinointi viestien lähetystä....Viestin lopussa "unsubscribe " klikkaus ei poista yhteystietoja markkinointi listoilta vaan jatkaavat häirintää. Chat lupaa että viestien lähetys loppuu....varmaan jo 3v tullut roskapostia näiltä mustanlistan kasinoilta....🤷♂️
всички казина с 500% бонус трябва да бъдат в черния списък. Не е възможно казино да предлага 500% и да плаща печелившо... те трябва да изберат
all casinos with 500% bonus should be blacklist. Not possible for a casino to offer 500% and pay winning… they need to choose
Трябва да проверите woom.bet. Ужасно казино; нищо не работи правилно; депозитите изчезват; слотовете не работят гладко и т.н.
You should check out woom.bet. Awful casino; nothing works properly; deposits disappear; slots don't run smoothly, and so on.
woom.bet solltet ihr euch mal ansehen. Miserables Casino nichts funktioniert so richtig Einzahlungen verschwinden Slots laufen nicht flüssig und so weiter
Имейл чрез маркетингово съобщение. След малко разследване се оказа, че същата казино група....chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta и т.н....те не спират да изпращат маркетингови съобщения въпреки заявките....Щракването върху "отписване" в края на съобщението не премахва информацията за контакт от маркетинговите списъци, но продължава да тормози. Chat обещава, че съобщенията ще спрат да се изпращат....вероятно вече 3 години спам от тези казина в черния списък....🤷♂️
Email via marketing message. After a little investigation, it turned out that the same casino group....chilli777, redtougan, doctorspins, cherryfiesta etc....they do not stop sending marketing messages despite requests....Clicking "unsubscribe" at the end of the message does not remove contact information from the marketing lists, but continues to harass. Chat promises that the messages will stop sending....probably already 3 years of spam from these blacklisted casinos....🤷♂️
Sähköposti markkinointiviestin kautta. Pienen tutkinnan jälkeen selvisi että samaa kasino ryhmää....chilli777, redtougan, doctorspins ,cherryfiesta jne....nämä eivät pyynnöistä huolimatta lopeta markkinointi viestien lähetystä....Viestin lopussa "unsubscribe " klikkaus ei poista yhteystietoja markkinointi listoilta vaan jatkaavat häirintää. Chat lupaa että viestien lähetys loppuu....varmaan jo 3v tullut roskapostia näiltä mustanlistan kasinoilta....🤷♂️
Трябва да проверите woom.bet. Ужасно казино; нищо не работи правилно; депозитите изчезват; слотовете не работят гладко и т.н.
You should check out woom.bet. Awful casino; nothing works properly; deposits disappear; slots don't run smoothly, and so on.
woom.bet solltet ihr euch mal ansehen. Miserables Casino nichts funktioniert so richtig Einzahlungen verschwinden Slots laufen nicht flüssig und so weiter
Наистина ли е толкова лошо? Бихте ли ни казали повече подробности, може би?
Нашият екип за данни вече подготвя прегледа и всъщност трябва да излезе скоро.
Is it really that bad? Could you tell us more details, perhaps?
Our data team is already preparing the review, and it should be out soon, actually.
Така че, ако някой може просто да ми каже как да спра този изключително агресивен маркетинг на тези боклуци казина, това би било страхотно! Гореспоменатите казина изпращат имейл/sms съобщения няколко пъти на ден. Опитах се да премахна информацията си за контакт от чата, изпратих много имейли, за да спра изпращането на съобщения, което вече е досадно...без резултат 🤷♂️
So, if someone could just tell me how to stop this extremely aggressive marketing of these junk casinos, that would be great! The aforementioned casinos send email/sms messages several times a day. I've tried to get my contact information removed from the chat, sent a lot of emails to stop the messages being sent, which is already annoying...no result 🤷♂️
Niin, kun joku vain kertoisi miten saa näiden roskakasinoiden erittäin agressiivisen markkinoiden loppumaan niin se olisi mahtavaa! Aiemmin mainitut kasinot lähettää useita kertoja vuorokaudessa email/sms viestejä. Olen yrittänyt saada yhteystietoni poistettua chatissa, lähettänyt paljon sähköposteja viestien lähetysten joka on jo häiritsevää loppumiseksi...ei tulosta 🤷♂️
Така че за мен казиното е абсолютно непрофесионално и в сравнение с други, в които играя, не може да се конкурира с добрите казина.
Два депозита бяха изключително забавени, единият 24 часа, а другият 48 часа, въпреки че бяха преводи в реално време. Поддръжката е некомпетентна, барабаните се въртят много странно и изглежда, че нещо не е наред.
Очаквам с нетърпение да прегледам казиното тук в Guru въз основа на моя опит
So for me the casino is absolutely unprofessional and compared to others I play at, it can't compete with the good casinos.
Two deposits were extremely delayed, one 24 hours and the other 48 hours, even though they were real-time transfers. Support is incompetent, the reels spin very strangely, and it seems like something's wrong.
I am looking forward to reviewing the casino here at Guru based on my experiences
Also für mich ist das Casino absolut unprofessionell und im Vergleich zu anderen in denen ich spiele, kann es mit den guten Casinos nicht mithalten.
2 Einzahlungen extrem verzögert eine 24 Stunden die andere 48 Stunden obwohl es Echtzeitüberweisungen waren. Der Support ist inkompetent die Walzen drehen sich sehr merkwürdig es macht den Eindruck da stimmt was nicht.
Freue mich schon das Casino hier bei Guru meinen Erfahrungen nach zu bewerten
Така че, ако някой може просто да ми каже как да спра този изключително агресивен маркетинг на тези боклуци казина, това би било страхотно! Гореспоменатите казина изпращат имейл/sms съобщения няколко пъти на ден. Опитах се да премахна информацията си за контакт от чата, изпратих много имейли, за да спра изпращането на съобщения, което вече е досадно...без резултат 🤷♂️
So, if someone could just tell me how to stop this extremely aggressive marketing of these junk casinos, that would be great! The aforementioned casinos send email/sms messages several times a day. I've tried to get my contact information removed from the chat, sent a lot of emails to stop the messages being sent, which is already annoying...no result 🤷♂️
Niin, kun joku vain kertoisi miten saa näiden roskakasinoiden erittäin agressiivisen markkinoiden loppumaan niin se olisi mahtavaa! Aiemmin mainitut kasinot lähettää useita kertoja vuorokaudessa email/sms viestejä. Olen yrittänyt saada yhteystietoni poistettua chatissa, lähettänyt paljon sähköposteja viestien lähetysten joka on jo häiritsevää loppumiseksi...ei tulosta 🤷♂️
Доколкото ми е известно, никога не сме срещали сложно решение, защото днес човек може да използва приложения, за да промени подателя или да избегне блокирането от страна на получателя. Това наистина е проблем без достойно решение.
Мислех дали вашият местен GDPR регулатор може да помогне, защото от моя гледна точка казиното или неговият промоционален партньор не действа в съответствие с принципа на логиката на GDPR. Все пак трябва да се консултира със съответната институция, предполагам.
какво мислиш
As far as I know, we have never come across a complex solution because today one may use apps to change the sender or avoid being blocked on the recipient's side. It is really a problem without a decent solution.
I was thinking whether your local GDPR regulator could help, because from my perspective, the casino or its promo partner is not acting in accordance with the principle of GDPR logic. However, it needs to be consulted with the proper institution, I guess.
What do you think?
Така че за мен казиното е абсолютно непрофесионално и в сравнение с други, в които играя, не може да се конкурира с добрите казина.
Два депозита бяха изключително забавени, единият 24 часа, а другият 48 часа, въпреки че бяха преводи в реално време. Поддръжката е некомпетентна, барабаните се въртят много странно и изглежда, че нещо не е наред.
Очаквам с нетърпение да прегледам казиното тук в Guru въз основа на моя опит
So for me the casino is absolutely unprofessional and compared to others I play at, it can't compete with the good casinos.
Two deposits were extremely delayed, one 24 hours and the other 48 hours, even though they were real-time transfers. Support is incompetent, the reels spin very strangely, and it seems like something's wrong.
I am looking forward to reviewing the casino here at Guru based on my experiences
Also für mich ist das Casino absolut unprofessionell und im Vergleich zu anderen in denen ich spiele, kann es mit den guten Casinos nicht mithalten.
2 Einzahlungen extrem verzögert eine 24 Stunden die andere 48 Stunden obwohl es Echtzeitüberweisungen waren. Der Support ist inkompetent die Walzen drehen sich sehr merkwürdig es macht den Eindruck da stimmt was nicht.
Freue mich schon das Casino hier bei Guru meinen Erfahrungen nach zu bewerten
здравей
нека да видим резултата, но се страхувам, че вашият опит не покрива точно областта на индекса на безопасност. Разбира се, разбирам какво казваш.
Но такива подробности са много важни, така че ние оценяваме всеки честен потребителски преглед, който всеки желае да изпрати, след като казиното бъде публикувано. 🙏
Hello,
let's see the outcome, but I fear your experiences do not precisely cover the Safety Index area. Of course I understand what you're saying.
But such details are very important so we appreciate any honest user review anyone is willing to submit once the casino has been published. 🙏
Лично аз изобщо не бих препоръчал казиното, тъй като имам лош опит с всичко там — поддръжка, депозити и изживяване при игра. За съжаление, всичко това беше отрицателно за мен, а за мен това са най-важните аспекти на едно казино. Всеки трябва да има собствен опит и да го оценява на базата на собствения си опит.
Personally, I wouldn't recommend the casino at all, as I've had bad experiences with everything there—support, deposits, and the gaming experience. Unfortunately, all of these were negative for me, and for me, these are the most important aspects of a casino. Everyone should have their own experience and evaluate it based on their own experience.
Ich für meinen Teil würde das Casino überhaupt nicht empfehlen da ich in allem was es gibt, schlechte Erfahrungen gemacht habe - Support, Einzahlungen, Spielerlebnis. Das war bei mir leider alles negativ und für mich sind das die wichtigsten Aspekte für ein Casino. Jeder soll seine eigene Erfahrung machen und entsprechend seiner Erfahrung bewerten 🙏
Разбира се, не мисля, че казиното ви е впечатлило, доколкото видях. Така че, когато рецензията приключи, ще се радваме да обобщите какво сте изпитали там.🙂
Of course, I don't think the casino impressed you as far as I could see. So when the review is up, we'll be glad to have you summarize what you experienced there.🙂
Все още играя тук, всичко е хубаво и автоматизирано, тегленията са доста бързи. Това никога не се превърна в преглед?
I still play here, everything is nice and automated, withdrawals are pretty fast. This never turned into a review ?
Здравейте, радвам се, че в момента всичко върви гладко.
Прегледът на казиното е тук - Tahiti Casino ⬅️
Говорейки за тегления, кой метод на плащане използвате и колко време продължават, докато имате пари по сметката си? 🙂
Hello, I'm glad everything is running smooth at the moment.
The review of the casino is here- Tahiti Casino ⬅️
Speaking of withdrawals, which payment method you use and how long do they last till you have money on your account? 🙂
https://7cslot.com/
Честно казано, това беше вчера и ми остави хубав дебел портфейл. Започнах с хиляда долара. Но това казино е необичайно.
Ето връзката, за да можете да влезете и да ми изпратите екранни снимки на вашите залози.
Давам им $30 безплатни бонуси и те ми казват колко събират.
https://7cslot.com/
Honestly, this was yesterday, and it left me with a nice fat wallet. I started with a thousand bucks. But this casino is out of the ordinary.
Here is the link so you can log in and send me screenshots of your bets.
I give them $30 in free bonuses, and they tell me how much they collect.
https://7cslot.com/
La verdad, esto fue ayer, me dejó la cartera bien gorda. Empecé con mil varos. Pero este casino está fuera de serie.
Aquí les paso el link para que se metan y me mandan screenshot de sus apuestas.
Les doy. $30 de bonos gratis, y ahí me dicen cuanto juntan.
Здравейте!
Препоръчвам да бъдете внимателни - казиното не е много убедително:
https://casino.guru/7cslot-casino-review 👈
Hey there!
I suggest caution - the casino is not very convincing:
https://casino.guru/7cslot-casino-review 👈
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.