НачалоФорумКазинаЗнаете ли казино, което не се преглежда в Казино Гуру?

Знаете ли казино, което не се преглежда в Казино Гуру? (страница 62)

 от Daniel
|
478 963 преглеждания 1 427 отговора |
|
1...61 62 63...72
G1994

Ще предам тази информация на нашия екип за данни, за да могат да подготвят пълния преглед на този.

Мога ли да ви помоля да ни кажете повече относно вашия проблем там?

Бих искал да знам дали ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:
Radka

Разбира се, до 40. Няма смисъл да избирате казино с изисквания за залог над 40, когато на пазара има много казина с по-ниски изисквания за залог. Мога да избера 40+ бонус за залагане само в случай, че не е лепкав.

И така, вие играете на слотове Radka. Останах с впечатление, че не го правиш.

Автоматичен превод:
omamutza123 deleted the post

Не, не са се оттеглили. Подозрително. Спомням си едно казино - измамници поведението им беше подобно. Имате ли и там незавършени заявки за теглене?

Автоматичен превод:
omamutza123 deleted the post

Съжалявам, че го казвам, но SMaster няма да ви отговаря повече, защото другите му дейности във форума току-що доведоха до ограничение. Поне сте добре дошли да следите продължаващото му оплакване 👈


Също така съжалявам да те видя да се бориш с толкова значителна сума. Да се ​​надяваме на най-доброто!

Автоматичен превод:
omamutza123 deleted the post

Ние ще бъдем готови да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi

Какво се случи, ако казиното не отговори на guru cassino? играчите могат да имат начин да възстановят парите си? Тъй като аз също трябва да се оплача от това казино, защото имам 3000£, които изтеглям, а сега петък е 21 работни дни, които чакам.

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Добър ден Радка, има ли информация за това казино? bet4up.com

Автоматичен превод:

Какво се случи, ако казиното не отговори на guru cassino? играчите могат да имат начин да възстановят парите си? Тъй като аз също трябва да се оплача от това казино, защото имам 3000£, които изтеглям, а сега петък е 21 работни дни, които чакам.

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам в кое казино сте имали това забавяне, моля?

Всеки път, когато някое казино не реагира, за съжаление нашият екип за оплаквания не е в състояние да направи много, защото винаги има нужда от помощ от страна на казиното за разрешаване на всякакъв вид проблем.

Ако дадено казино работи под лицензионен орган, играчът може да се обърне към него и да се опита да подаде жалба.

Но, за съжаление, ако нещо подобно се случи, то е напълно извън нашите ръце и ние не можем да помогнем.

За да подадете жалба, моля, следвайте тази връзка и нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, за да разреши проблема, разбира се.

Автоматичен превод:

Добър ден Радка, има ли информация за това казино? bet4up.com

Автоматичен превод:

здравей

Можете да видите пълното ревю на това казино тук .

Мога ли да попитам дали играете там?

Чувствайте се свободни да пишете за вашия опит в дискусионния раздел за това казино , моля.

Автоматичен превод:
Romi

Електриката печели

Автоматичен превод:
Romi

Опитвам се да подам жалбата, но не намирам това казино в списъка (Електрически печалби)

Автоматичен превод:

здравей Наскоро открих Viks.com на друг сайт и той привлече вниманието ми. Потърсих преглед на вашия уебсайт и открих, че посочвате, че казиното вече не работи. Бих искал да ви информирам, че към момента Viks.com е напълно функционален, с активна опция за регистрация. Вярвам на вашия опит и преди да се ангажирам там, бих искал да прочета вашия актуализиран преглед на това казино. Надявам се, че актуализирането на информацията няма да отнеме много време, като се има предвид, че сте я прегледали преди това.

Автоматичен превод:

Опитвам се да подам жалбата, но не намирам това казино в списъка (Електрически печалби)

Автоматичен превод:

Виждам, че нашият екип за данни вече е подготвил пълния преглед на това казино, който ще бъде публикуван около Коледа.

За съжаление, към момента има наистина лош рейтинг за това казино. За да бъдем по-конкретни, индексът на безопасност е зададен на 1,9.

Все пак можете да подадете жалбата си и нашият екип ще се опита да се свърже с това казино. Следвайте връзката, която публикувах в предишния си отговор до вас, и просто заявете, че казиното не е в списъка или можете лесно да изберете което и да е казино от списъка, но когато описвате проблема, вие пишете правилното, така че нашата жалба екипът знае с кое казино е свързан.

Моля, уведомете ни дали сте успели. Ще чакаме вашия отговор.


Автоматичен превод:

здравей Наскоро открих Viks.com на друг сайт и той привлече вниманието ми. Потърсих преглед на вашия уебсайт и открих, че посочвате, че казиното вече не работи. Бих искал да ви информирам, че към момента Viks.com е напълно функционален, с активна опция за регистрация. Вярвам на вашия опит и преди да се ангажирам там, бих искал да прочета вашия актуализиран преглед на това казино. Надявам се, че актуализирането на информацията няма да отнеме много време, като се има предвид, че сте я прегледали преди това.

Автоматичен превод:

Здравейте и благодаря за тази информация.

Веднага ще го предам на нашия екип за данни, за да могат да започнат актуализацията.

Поради големия брой нови казина, които идват към нас, за съжаление ще отнеме малко повече време, дори и да го имаме в нашата база данни. Той беше затворен доста дълго време и сега екипът ни трябва да подготви рецензията всъщност от самото начало. Със сигурност не искаме да оставяме стара информация там. нали

Така че, моля, останете на линия и с началото на новата година, дано ревюто е готово.🤞

Мога ли да попитам дали сте играли там преди или просто попаднахте на него сега?

Автоматичен превод:

https://www.kittycatcasino.com/

Автоматичен превод:
pozndarya

Здравей и благодаря за другия съвет. Предложих на нашия екип за данни да направи преглед на казиното.

Това едно от новите казина ли е или вече играете там? 🙂

Автоматичен превод:

Здравейте и благодаря за тази информация.

Веднага ще го предам на нашия екип за данни, за да могат да започнат актуализацията.

Поради големия брой нови казина, които идват към нас, за съжаление ще отнеме малко повече време, дори и да го имаме в нашата база данни. Той беше затворен доста дълго време и сега екипът ни трябва да подготви рецензията всъщност от самото начало. Със сигурност не искаме да оставяме стара информация там. нали

Така че, моля, останете на линия и с началото на новата година, дано ревюто е готово.🤞

Мога ли да попитам дали сте играли там преди или просто попаднахте на него сега?

Автоматичен превод:

Здравей Роми,


Благодарим ви за отговора и за предаването на информацията на вашия екип за данни. Наистина оценявам отдадеността ви да предоставяте точни и актуализирани отзиви.


За да отговоря на въпроса ви, още не съм играл там. Наскоро попаднах на Viks.com, докато четях новини за хазарта, и той привлече вниманието ми. Възможно е собствеността да се е променила и може би от старото казино е останал само домейнът. Ще изчакам вашия актуализиран преглед, преди да обмисля по-нататъшни стъпки.


Благодаря отново, че взехте предвид това!

Автоматичен превод:
1...61 62 63...72
Отидете на страницаот 72 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини