Мога ли да попитам в кое казино сте имали това забавяне, моля?
Всеки път, когато някое казино не реагира, за съжаление нашият екип за оплаквания не е в състояние да направи много, защото винаги има нужда от помощ от страна на казиното за разрешаване на всякакъв вид проблем.
Ако дадено казино работи под лицензионен орган, играчът може да се обърне към него и да се опита да подаде жалба.
Но, за съжаление, ако нещо подобно се случи, то е напълно извън нашите ръце и ние не можем да помогнем.
За да подадете жалба, моля, следвайте тази връзка и нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, за да разреши проблема, разбира се.
May I ask which casino you experienced this delay at, please?
Whenever a casino is unresponsive, unfortunately our complaint team is not able to do much because there is always help from the casino side needed in resolving any kind of issue.
If a casino operates under licensing authority, the player can turn to them and try to file a complaint.
But, unfortunately, if something like this happens, it is completely out of our hands, and we are not able to help.
To file a complaint, please follow this link, and our complaint team will do everything possible to get it solved, of course.
Автоматичен превод: