Здравейте, преглед за това казино вече имаме.
Можете да намерите казиното тук Interwetten .
Виждам, че имаш добри преживявания там, играеш ли често тук? 😀
Hello, review for this casino we already have.
You can find the casino here Interwetten.
I see you had good experiences there, you play here often ? 😀
разбирам! страхотно
Няколко пъти това беше първото онлайн казино, на което платих депозит. Мисля, че заслужават препоръка за тяхната поддръжка
I see! great
A couple of time , It was the first casino online i paid a deposit to I think they deserve a recommendation for their support
Имам същия проблем на същия уебсайт.. около 4082 EUR. Те не отговарят на нито един имейл и все още не ми плащат.. помогнете ми...
I have the same problem on the same website.. about 4082 EUR. They dont response any email and dont pay me yet.. help me...
Хей, човече, прочетох тази тема и видях, че си имал същия проблем с lalabet като мен сега.. как се увери, че те в крайна сметка са платили?
Hey man I read through this topic and see that you had the same problem with lalabet as I have now.. how did you make sure that they eventually paid?
Hey man ik heb ff door dit topic heen gelezen en zie dat je hetzelfde probleem hebt gehad met lalabet als wat ik nu heb.. hoe heb je ervoor gezorgd dat ze uiteindelijk over gingen tot betaling ?
Здравейте, вече ви отговорих тук на тази връзка: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casbit-group-nv/3#post-130272 , така че би било хубаво да запазим разговор точно там.
Hi, I've already answered you here on this link: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casbit-group-n-v/3#post-130272, so it would be nice if we kept the conversation right there.
Опитвали ли сте да го разрешите с вашата банка може би? Те биха могли да ви помогнат с този вид проблем, вярвам.🤷♀️
Ще го предам на нашия екип за данни, за да могат да проверят казиното и да подготвят пълен преглед на него, така че благодаря ви за информацията.
Have you tried to solve it with your bank, perhaps? They could help you with this kind of issue, I believe.🤷♀️
I will pass it on to our data team so they can check the casino and prepare a full review of it, so thank you for the information.
Добре, така че беше ли необходимо да изпратите на казиното разписка, че парите са напуснали без никакви проблеми? Какво ви каза казиното, решават ли го по някакъв начин?
Okay, so was it necessary to send the casino a receipt that the money left without any problems ? What did the casino say to you, do they solve it somehow ?
Въпреки че знам, че това не е най-приятната ситуация, опитайте се да изчакате и да видите дали депозитът ще дойде. Понякога това са по-трудни случаи за справяне, но вярвам, че можете да се справите.
Чувствайте се свободни да ме актуализирате след тези 5 дни, ако всичко е наред.
Although I know it's not the most pleasant situation, try to wait and see if the deposit comes. Sometimes these are harder cases to deal with but I believe you can do it.
Feel free to update me after those 5 days if everything is ok.
Някаква информация за това казино? Законно ли е? https://spinsala.com Не мога да намеря отзиви за това
Any infos about this casino? Is it legit? https://spinsala.com I can’t find any reviews about this
Изглежда, че все още нямаме този. Ще информирам нашия екип за данни и се надявам скоро да изготвят пълния преглед.
Играли ли сте вече в това казино?
Looks like we don't have this one yet. I will inform our data team and hopefully they will prepare the full review soon.
Have you played at this casino yet?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.