Здравейте. Тогава чакаме малко повече информация за това казино.
Hello. We are waiting for some more information about that casino then.
Опитах Wett-Bet
В момента играя в тяхното казино и е много добро. Никога не съм имал проблеми с изплащанията, те предлагат бонуси при първи депозит, изплащанията се правят в рамките на 12 часа и може дори по-рано. Имат чат като опция за
И в началото на месеца получавате кешбек за предишни месеци, през месеца те присъждат допълнителни бонуси като безплатни завъртания на различни игри.
Tried Wett-Bet
I'm currently playing at their casino, and it's very good. I've never had any problems with payouts, they offer bonuses on the first deposit, payouts are made within 12 hours and can be even sooner. They have chat as an option for
And at the beginning of the month you get cashback for previous months during the month they award additional bonuses like free spins on various games.
Благодаря ви за вашите публикации, както и за препоръката. Ще предам тази информация на нашия екип за данни и те ще изготвят пълния преглед на казиното.
Може ли да попитам от колко време играеш там?
Thank you for your posts and the recommendation as well. I will pass this information to our data team and they will prepare the full review of the casino.
May I ask how long you have been playing there?
Ще го предам на нашия екип за данни. Благодаря ти.
I will pass it out to our data team. Thank you.
Здравейте, вие отхвърлихте едно от последните ми рецензии за „ Не забравяйте, че истинската цел на потребителската рецензия е да споделите собствения си опит; следователно отхвърлям вашата рецензия. За да коментирате казина, в които никога не сте играли, използвайте нашия вместо това оценявам вашето разбиране.
Ако съм публикувал ревю, то е защото съм го играл! Мисля, че сте го прочели много лошо, като се има предвид, че това е казино, в което играх и затворих акаунта си. И тъй като това е имейл с „няма отговор" (много практично), не можем да отговорим на него, така че ще отговоря тук.
Правим си труда да публикуваме рецензия, отделяме време да я напишем на английски, така че да бъде разчетена погрешно и отхвърлена.. съжаляваме, но когато едно казино е лошо, трябва да го кажете и вие
Hello you have rejected one of my latest reviews for " Remember that the real purpose of the user review is to share your own experience; therefore, I am rejecting your review. To comment on casinos in which you do not have never played, use our forum instead. We appreciate your understanding.
If I posted a review it’s because I played it! I think you misread it very badly considering this is a casino where I played and closed my account. And since it's a "no reply" email (very practical), we can't respond to it so I'll respond here.
We bother to post a review, take time to write it in English so that it is misread and rejected.. sorry but when a casino is bad you have to say it too
Bonjour vous avez rejeté un de mes derniers avis pour "N'oubliez pas que le véritable objectif de l'avis d'utilisateur est de partager votre propre expérience ; par conséquent, je rejette votre avis. Pour commenter les casinos dans lesquels vous n'avez jamais joué, utilisez plutôt notre forum. Nous apprécions votre compréhension"
Si j'ai posté un avis c'est que j'y ai joué! Je pense que vous l'avez très mal lu étant donné que c'est un casino où j'ai joué et fermer mon compte. Et comme c'est un mail "no reply" (très pratique), on ne peut pas y répondre bien je réponds ici.
On s'embête à poster un avis, prend du temps à l'écrire en anglais pour qu'il soit mal lu et rejeté.. désolée mais quand un casino est mauvais il faut le dire aussi
Отговорих ви по имейл. Надявам се, че можете да разберете причината и да се опитате да напишете рецензия за собствения си опит. Благодаря ви отново за разбирането.
I have replied to you by email. I hope you can understand the reason and try to write a review about your own experience. Thank you again for your understanding.
Hello.
I recently registered with lottoland.
May I ask you some things about this site?
Здравей.
Скоро се регистрирах в lottoland.
Може ли да те питам някой неща за този сайт
Здравейте, бихте ли могли да публикувате връзка към това казино? От това, което видях, изглежда, че го нямаме в нашата база данни.
Както и да е, какво бихте искали да попитате? Отговаряте на играч, който е споделил друга връзка, така че не съм сигурен дали има опит с тази конкретна връзка. 🙂
Hi, would you be able to post a link to this casino ? From what I've seen, we don't seem to have it in our database.
Anyway, what would you like to ask ? You're replying to a player who shared another link, so I'm not sure if he has experience with this particular one. 🙂
Благодаря, все пак го намерих.
Както и да е, какво бихте искали да попитате за това? Чувствайте се свободни да опитате и ако мога да отговоря, може би мога да помогна. 🙂
Thanks, so I found it after all.
Anyway, what would you like to ask about it? Feel free to try and if I can answer, maybe I can help. 🙂
I want to ask about lottopark.com
Is this casino safe How are things with the payout of winnings?
Искам да попитам за lottopark.com
Сигурно ли е това казино как Стоят нещата с изплащането на печалбите?
Е, пак е малко по-различно казино. Нямаме това в нашата база данни, така че не мога да кажа нищо по въпроса.
Все пак се надявам да има играчи, които биха помогнали.
Имате ли опит тук или искате малко информация, преди да депозирате тук?
Well, it's a slightly different casino again. We don't have this in our database, so I can't say anything about it.
However, I hope that there are some players who would help.
Do you have any experience here or do you want some information before you deposit here ?
Здравейте! Премахнах опита ви да разпространявате информация за тази много съмнителна група във Facebook. Моля, обърнете внимание на предупреждението ми.
От само себе си се разбира, че традиционните онлайн казина имат свои собствени уебсайтове, които не се ограничават само до Facebook. Не сме по тези неща. Така че, моля, потърсете друг форум, за да споделите идеите си относно FB групи, предлагащи огромни бонуси. Благодаря ти.
Hey there! I have removed your attempt to spread the word about this very dubious Facebook group. Please heed my warning.
It goes without saying that traditional online casinos have their own websites, which are not limited to Facebook. We are not into this kind of stuff. So, please look for a different forum to share your ideas regarding FB groups offering tremendous bonuses. Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.