Благодаря ви много, много се радвам да го чуя! Ще информирам Ник възможно най-скоро. 🙂
Какво смятате да правите сега, ако може?
Thank you very much, I'm so glad to hear that! Going to inform Nick asap. 🙂
What do you plan to do now, if I may?
Ще се успокоя с хазарта... хубаво е, но срещам много трудности. Така че ще се насладя на изгубените си пари... И уча много.
току-що имах хубава печалба от друго казино ... те правят проверката сега.
приятен ден и Ник благодаря
Going to take it easy with gambling … it’s nice but I encounter lots of difficulty. So going to enjoy my lost money …. And learning a lot .
just had a nice winning on a other casino … they do the verification now .
have a good day , and Nick thank you
Чудесно, че научихте нещо в процеса - разбира се, лято е, нека по-спокойно. 🙂
Желая ви безболезнена проверка, не забравяйте да прегледате казиното.😉
Бъдете здрави!
Great you've learned something in the process - sure thing, it's summer let's take it easy. 🙂
I wish you painless verification, don't forget to review the casino.😉
Stay well!
Готино.
Открих, че е прегледан доста легло другаде и не можах да намеря работеща връзка. Можете ли да го поставите тук, моля? Само URL - това би било страхотно!
Благодаря ти.
Cool.
I found it to be reviewed quite a bed elsewhere, and I could not find a working link. Could you paste it here, please? Just the URL - that would be great!
Thank you.
Добавен към списъка със задачи - благодаря 🙂
Added to the "to do" list - thank you 🙂
Отбелязано.
Благодаря ви любезно 🙂
Някакви преживявания може би? Не се колебайте да създадете своя собствена тема, споделянето се оценява!
Noted.
Thank you kindly 🙂
Any experiences perhaps? Do not hesitate to create your own thread, sharing is appreciated!
Здравейте!
Не сте потърсили грешно, наистина все още не познаваме това казино. Благодарим ви за връзката – предадохме я и ще видим какво ще разберем, след като извършим всички стъпки по разследването 🙂.
Как всъщност го намери?
Hello!
You didn't search wrong, we really don't know this casino yet. Thank you for the link - we've passed it on and we'll see what we find out after doing all the investigative steps 🙂.
How did you actually find him?
Ahoj!
Nehledal jsi špatně, tohle kasíno opravdu ještě neznáme. Děkuji Ti za link - předala jsme ho dále a uvidíme, co se po provedení všech investigativních kroků dozvíme 🙂.
Jak jsi na něj vlastně přišel?
Това е ново казино, което влезе в експлоатация този 1 август в Мексико, има добри промоции, разгледайте
www.radiante.bet
It is a new casino that came into operation this August 1st in Mexico, it has good promotions, take a look
www.radiante.bet
es un nuevo casino que entro en funciones este 1er de agosto en México, tiene buenas promociones, echenle un vistazo
www.radiante.bet
Благодаря ти! Нашият екип за данни скоро ще се добере до него, надявам се!
Искате ли да споделите допълнителна информация, може би? Оценяваме всичко, което можем да получим за нови казина. 🙂
Thank you! Our Data Team will get to it soon I hope!
Care to share further info, perhaps? We appreciate all we can get about new casinos. 🙂
В момента чакам 800 USD и 350 USD (с интервал от две седмици) обслужването на клиенти изглежда достатъчно приятелско. Те се придържат здраво към „5-7 работни дни" за обработка В ДОПЪЛНЕНИЕ към още „5-7 работни дни" за плащане, след като бъде одобрено. И така, общо три седмици. Одобрен съм, kyc завършен и сряда ще бъде 14-ият работен ден за $800.
Използвам изключително биткойни и обикновено депозирам чисто.
Трябва да се отбележи, че те предлагат някои тлъсти бонуси без правила, от които внимателно се възползвах. Като 280 до 350% в допълнение към 30 безплатни завъртания (печалбите също нямат правила) все още няма хълцане.
Трябва да получите покана по имейл, имам предположение, че са свързани със SilverEdge, след като моят kyc завърши, има прилики във въвеждането на данни. Използваха второто ми име, което никога не съм давал, освен в личната си карта.
🤷♂️
I am currently waiting for USD800, and USD350 (two weeks apart) the customer service seems friendly enough. They are sticking hard to the "5-7 business days" for processing IN ADDITION to another "5-7 business days" for payment once approved. So, three weeks total. I'm approved, kyc complete, and Wednesday will be the 14th business day on the $800.
I use Bitcoin exclusively, and usually deposit clean.
Of note, they offer some fat no-rules bonuses that I've carefully taken advantage of. Like 280 up to 350% in addition to 30 free spins (the winnings there are also no rules) no hiccups there yet.
You have to get an email invite, I have a hunch that are related to SilverEdge, after my kyc completed there similarities in the data entry. They used my middle name, which I never provided except on my ID.
🤷♂️
Така че нека просто кажем, че както KYC, така и процесите на теглене се нуждаят от някои подобрения. 5-7 дни за одобрен крипто трансфер? Хм, добре...
Но се радвам да чуя, че поддръжката на клиенти е приятелска!
Бонусите ми звучат добре - няма правила за ограничаване? Впиши ме 😀
Подсказката за SilverEdge също е страхотно нещо, което трябва да се спомене, и се уверявам, че нашият екип за данни е наясно с това.
Като цяло, това е още един страхотен пример за това как се възползваме от слушането на тази общност - благодарим ви за усилията!
So let's just say both KYC and withdrawal processes need some improvements. 5-7 days for approved crypto transfer? Uhm, ok...
But I'm glad to hear customer support is friendly!
Bonuses sound good to me - no limitation rules? Sign me in 😀
SilverEdge hint is also a great thing to mention, and I make sure our Data Team is aware of it.
All in all, this is another cool example of how we benefit from listening to this community - thank you for your efforts!
Добре благодаря. Имайки същия проблем… информирах ме, че плащането е изпратено вчера, но нищо не е получено. Вашият вип мениджър беше Артур? Всичко е по пощата, сумата на сетълмента, пощата, че са изпратили парите. Знам, че имат sepa instant, сумата трябва да се показва директно в банковата сметка.
Ok thanks. Having the same issue…informed me payment was sent yesterday, however nothing received. Your vip manager was Artur? Everything is on mail, the amount of the settlement, the mail that they have sent the money. I know they have sepa instant, amount should show directly on the bank account.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.