Здравейте - и съжалявам за късния отговор. Понякога сайтът е блокиран от местен интернет доставчик, например в Чешката република повечето казина или други сайтове за „възрастни" са блокирани от най-известните интернет доставчици като O2, Vodafone или T-mobile.
От друга страна, страницата с „грешка" обикновено изглежда съвсем различно. И така, какво ще кажете да опитате различен браузър и режим инкогнито? Бих се опитал също да изчистя бисквитките.
Актуализация:
Току-що намерих отговора ви в тази тема - така че е ограничен. Въз основа на отговора на казиното, който получих по-рано, не съм сигурен обаче, че използването на VPN е безопасно решение.
Попитахте ли поддръжката за това? Бих направил това.
Hello - and sorry for the late reply. Sometimes the site is blocked by a local internet provider, for example, in the Czech Republic, most casinos or other "adult" sites are blocked by the most well-known internet providers such as O2, Vodafone, or T-mobile.
On the other hand, the "error" page usually looks quite different. So, how about trying a different browser and incognito mode? I would also try to clear up the cookies.
Update:
I just found your reply in this thread - so it is restricted. Based on the casino reply I got earlier, not sure using the VPN is a safe solution, though.
Did you ask the support about it? I would do that.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: