преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Zino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино е памперс
Проверих всичко наред
Те не дадоха бонус от 10$ долара
не отговаря на чата или имейлите, които изпратих
Zino най-лошото казино, КОЕТО СЕ РЕГИСТРИРАХ ДО МОМЕНТА
This casino is a diaper
I checked everything ok
They didn't give the 10$ dollar bonus
does not answer the chat or the emails I sent
Zino the worst casino I REGISTERED UP TO NOW
Esse casino e uma fralde
fiz a verificação tudo certo
Não deram o bônus de 10$ dólare
não responde o chat nen os email que mandei
Zino o pior casino que me REGISTREI ATE AGORA
Здравей,
Това също би ме ядосало, предполагам. Чатът трябва да обясни, въпреки че проверих прегледа , той казва, че чатът не е наличен 24/7. Освен това, това е просто малко казино, така че може би имат само няколко налични оператора за поддръжка.
Както и да е, условията за бонус гласят „Трябва да преминете проверка на самоличността, за да отговаряте на условията за този бонус" Сигурни ли сте, че сте завършили проверката?
Hello there,
That would piss me off too, I guess. The chat should explain, though I checked the review it says the chat is not available 24/7. Furthermore, it is just a small casino, so maybe they only have a few support operators available.
Anyway, the bonus conditions state "You need to pass ID verification to be eligible for this bonus" Are you sure you have completed the verification?
Да, всичко е точно и проверено.
Още Казино Зино
Не отговаря на имейл или чат на живо
Yes, everything is correct and verified.
More Casino Zino
Doesn't respond to email or live chat
Sim tá tudo certo e verificado
Mais o Casino Zino
Não responde e-mail e nem no chat ao vivo
Здравейте,
Изобщо не звучи много оптимистично. Просто се чудя как беше да премина проверката, докато чатът или поддръжката са недостъпни сега. Честно казано, не знам как да ви помогна в този момент.
За мен това би било знак, че трябва да намеря казино, където ще отговорят на въпросите ми. Представете си, че ще имате истински проблем с оттеглянето, с такава безотговорна подкрепа трябва да е истинска болка. 🙁
Hello,
Does not sound very optimistic at all. I'm just wondering how was it like to pass the verification while chat or support is out of reach now. Honestly, I do not know how to help you at this point.
For me, this would be a sign that I should find a casino where my questions are answered. Imagine you would have a real issue with withdrawal, with such unresponsive support, has to be a true pain. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.