преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZetBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
О, боже мой. Имам $3500 тегления повече от седмица. 2 върнати в баланс без предупреждение. Останалите никога не са изплатени. Няма възможност за връзка с поддръжката - пощата се връща и пощенската кутия е пълна????? Трябва да бъде в черния списък
Omg. I’ve had $3500 withdrawals for over a week. 2 returned to balance with no notice. The rest never paid out. No ability to contact support- mail returns end mailbox full????? Should be blacklisted
Здравейте,
Не знам на какво се дължи забавянето, за съжаление не поставяме казината в черен списък толкова бързо. Моля, придържайте се към жалбата . Надявам се, че вашият лош опит е само изключение и в крайна сметка ще ви бъде платено!
Hello,
I do not know what's causing the delay, sadly we do not blacklist casinos so quickly. Kindly stick with the complaint. I hope your bad experience is just an exception, and you'll get paid eventually!
Всичко работи перфектно в Zotabet.com. Всичко работи перфектно благодарение на моя VIP мениджър Джеймс, който винаги е там, ако имате проблеми.
Everything works perfectly at Zotabet.com. Everything works perfectly thanks to my VIP manager James, who is always there if you have any problems.
Bei Zotabet.com funktioniert alles einwandfrei. Durch meinen Vip Manager James funktioniert alles einwandfrei. Der jeder Zeit da ist sobald man Probleme hat
Zotabet едно от най-добрите казина, които съм виждал
Най-добрият VIP мениджър Даниел винаги помага, когато имате нужда от него много добро обслужване
Zotabet one of the best casinos I have seen
Best VIP Manager Daniel always helps when you need him very good service
Zotabet einer der besten Casinos die ich gesehen habe
Bester VIP Manager Daniel hilft immer wenn man ihn braucht sehr guter Service
Това със сигурност е хубаво да се чуе.
И така, бихте ли искали да ни кажете повече?
С какво ти помогна например? Ако нямате нищо против, разбира се.
This is nice to hear, for sure.
So, would you like to tell us more?
What did he help you with, for example? If you don't mind, of course.
Здравейте
И така, колко точно време чакахте? Има ли признаци на свързани проблеми? Споделяйте повече, ако желаете да добавите повече съдържание към описанието на „магазин за лайна". Може би можем да измислим нещо.
Hey there.
So, how long exactly have you been waiting? Any signs of associated issues? Do share more if you like to add more content to the "shit shop" description. Perhaps we can think something up.
Мисля, че минаха 3 дни...rocketplay, betandplay, всичко дори и dama се изплаща за половин час, да не говорим за казината galaktika...вече не играя там
I think it's been 3 days...rocketplay, betandplay, everything even dama pays out in half an hour, not to mention the galaktika casinos...I don't play there anymore
3 tage sind es glaube ich....rocketplay, betandplay alles auch dama zahlen in einer halben stunde aus von den galaktika casinos ganz zu schweigen..ich spiele da nicht mehr
разбирам
Аз лично не съм много търпелив, така че въпреки това, което научих, вършейки работата си в Casino Guru, все още съм доста разочарован от закъсненията... Така че, мисля, че разбирам.
Освен криптотрансферите, какви опции за плащане според вас са най-добрият избор за играчите във вашата страна? Предполагам, че други могат да се възползват от някои добри съвети.
I see.
I'm personally not very patient myself so despite what I have learned by doing my job at Casino Guru, I'm still quite frustrated by delays... So, I think I understand.
Aside from cryptotransfers, what payment options are, in your opinion, the best choices for players in your country? I guess others could use some good tips.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.