ФорумКазинаZEbet Casino - обща дискусия

ZEbet Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от ikeoluwashotowo
|
1082 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZEbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Не мога да вляза в акаунта си, защото беше блокиран и дори не мога да изтегля депозита си

Автоматичен превод:
ikeoluwashotowo
преди 11 месеца

Здравейте, казиното даде ли ви причина защо е блокирало акаунта ви? Колко време продължава вашата ситуация?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да, те ми дадоха причина, но причината не беше достатъчна, за да задържат депозита ми или да блокират акаунта ми, отварям нов акаунт в zebet, но преди това се оплаках от стария си акаунт, защото имах проблем с него, така че нареди на отдела за обслужване на клиенти да го изтрие, за да мога да създам нов акаунт, но те отказаха да го направят. Следващото нещо, което видях, беше съобщение, че сметката ми е блокирана с депозита ми в нея вече шест дни.

Автоматичен превод:
ikeoluwashotowo
преди 11 месеца

И какъв проблем имахте със стария акаунт? Що се отнася до създаването на нов акаунт, как успяхте да създадете такъв, когато въведете личните си данни? Не мисля, че това беше най-мъдрият ход, но трябваше първо да изчакате да видите какво се е случило със стария акаунт.

Както и да е, опитахте ли да попитате казиното дали може да се направи нещо по въпроса?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имах проблеми с моята банка и трябваше да променя много неща по сметката, затова реших да изтрия старата сметка и да отворя нова за ново начало, попитах ги за това, но те казаха, че нищо не може да се направи новата сметка е блокирана с моя депозит в нея, което не е в правилата и условията, които прочетох.


Автоматичен превод:
ikeoluwashotowo
преди 11 месеца

Здравей.

За съжаление сте избрали най-рискования начин. Беше грешка да създадете втори акаунт и разбирам, че е бил затворен. Ако някога се наложи да промените подробностите в акаунта си, винаги се свързвайте с поддръжката. Това е правилният начин.

Правилно ли разбирам, че втората сметка е затворена с положителен баланс?

Казиното трябва да разглежда подобна ситуация отделно, а не само във връзка с условията.

Бихте ли обмислили да подадете жалба, може би? Това е безплатен процес, чрез който се стремим да подкрепяме играчите.

Научете повече тук: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Автоматичен превод:
преди 11 месеца
Има ли нещо, което може да се направи, за да се разреши проблемът с акаунта
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Има ли нещо, което може да се направи, за да се разреши този проблем, за да мога да си върна депозита? Или може да се прехвърли в моя активен акаунт.

Автоматичен превод:
ikeoluwashotowo
преди 11 месеца

Хм, не съм сигурен дали това ще се случи, ако имате два акаунта, но в такава ситуация казиното трябва да го разгледа поотделно.

Така че бих ви препоръчал да подадете жалба тук на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Какво ще кажете, ще опитате ли?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още