ФорумКазинаЗдравейте, може ли някой да ми помогне да осребря средствата си от казино casimba?

Здравейте, може ли някой да ми помогне да осребря средствата си от казино casimba?

преди 2 години от robsonbinhosilva25
|
3644 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте момчета, аз съм от Бразилия 🇧🇷🇧🇷 Имам нужда от помощ, за да осребря печалбите си в казино casimba Имам цифрова банкова сметка

Но не разбирам последните 2 реда какво питаш? При попълване на данните за банковата сметка...

Когато депозирах пари в сайта за залагания, това беше чрез pix, но няма опция за теглене чрез pix

Страхувам се да не направя нещо нередно! ако някой може да ми помогне благодаря

Автоматичен превод:
robsonbinhosilva25
преди 2 години

Здравейте,

Бих искал да ви помогна, но този въпрос е по-подходящ за чат или поддръжка на Casinmba.

Опитахте ли техния чат на живо, моля? Чувствайте се свободни да използвате гугъл преводач, ако е необходимо.

Както и да е, какво казват тези 2 реда?



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Тези двамата не ги разбирам

Swift/BIC код

Код на клона


Автоматичен превод:
robsonbinhosilva25
преди 2 години

Опитах се да разбера вместо вас, но вероятно би имало повече смисъл, ако 1. Попитате Google 2. отидете във вашата банка и ги попитайте какво е това. В Обединеното кралство ги имаме в банковото ни извлечение, но мисля, че в Бразилия може да е малко по-сложно. Това е моят съвет

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тези двамата не ги разбирам

Swift/BIC код

Код на клона


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Съгласен съм с nigeljc, бих започнал с вашата банка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вижте казиното ми хареса ..добре !!! Просто всичко отнема време, защото поисках. теглене чрез pix те поискаха някои документи..изпратиха имейл.мина ден без отговор!!

Това е само 660 реала ..не знам защо искат извлечение и т.н. ..други казина, в които играя, не поискаха ..но веднага щом го решат .ще се върна тук и ще обясня на всички .q беше депозиран в моя акаунт и т.н. ..ако е правилно .. ..моят имейл.pro casimba . това е ndomingosrafagnin@gmail.com..sei, че вие ще ми дадете отговор ..но ако случайно не ми дадете отговор ..просто ще се придържам към казината, които винаги играя ,,може би отнема повече от ден .защото е ново казино ..и тъй като е първото ми теглене ..не знам .нека изчакаме отговора .!! 🙃

Автоматичен превод:
преди 2 години

Връщайки се да кажа, че казино casinba е сериозно. Оттеглянето ми дойде правилно

Просто ми провериха документите и това е всичко е наред 😍😍😍😍

Автоматичен превод:
ndomingosrafagnin
преди 2 години

Здравейте,

това е страхотно! Само имайте предвид, че някои казина искат да потвърдят поне вашата опция за плащане. Някои други казина може да поискат да преминете проверката на KYC (познайте своя клиент), така че не се изненадвайте, когато това се случи🙂.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини