ФорумКазинаЗавъртания Deluxe, пазете се 😖

Завъртания Deluxe, пазете се 😖

преди 2 години от Anonymized417
|
6919 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Получих този нежелан имейл от spins delux и изглежда, че е друг от Global Games Tech, така че ще работи без лиценз и пиратски игри. Същото като MrSloty Maximalwins Pulp Rouge Oceanbreeze Winnercasino.bet, така че бих избягвал ⛔️❗️ file

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Здравей nigeljc,

Ще препратя това ново бижу на нашия екип за данни. Ще се свържа с вас, когато бъде оценено. 🙂

Благодаря за споделянето!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих този нежелан имейл от spins delux и изглежда, че е друг от Global Games Tech, така че ще работи без лиценз и пиратски игри. Същото като MrSloty Maximalwins Pulp Rouge Oceanbreeze Winnercasino.bet, така че бих избягвал ⛔️❗️ file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей, надявам се да се справяш добре.

Казино Spins Deluxe можете да прегледате тук .

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file Бъдете много внимателни да играете в казина, принадлежащи към тази група, включително Spins Deluxe🤨

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Здравей nigeljc,

разгледахме тези правила, считам, че:

file

Благодаря, че забеляза! 👍

Автоматичен превод:
преди 2 години

Присъединих се към това казино. Много пъти съм искал да бъда самоизключен, тъй като не искам да принадлежа към тях, а те просто ме игнорират, помогнете!

Автоматичен превод:
thurlowkirsty09
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че начинът, по който сте поискали да се самоизключите, също има значение. Как точно се опитахте да направите това, моля? Въпросът е сериозен и искам да знам подробностите, защото оценихме инструментите за отговорен хазарт на казиното като добри.

Вярвам, че трябва да има подходящ раздел в правилата и условията на казиното, съветващ играчите как да продължат. Намерихте ли го, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Казват да се свържат с техния екип за поддръжка. Свързах се с екипа за поддръжка, който каза, че не може да го затвори, ще изпратят заявка. Не се затвори. Изпратих имейл 6 пъти и все още не го затворих. Заявих, че съм пристрастен към хазарта и все още го държах отворен

Автоматичен превод:
thurlowkirsty09
преди 2 години

Това не е хубаво. Когато играч спомене проблема с хазарта, казиното трябва да направи всичко възможно да закрие сметката. Проверихте ли папката със спам или папката с промоции, моля?

Предполагам, че трябва да подадете жалба за това, но казиното е нелицензирано и репутацията му не е от най-добрите, така че нямам търпение да видя някакво развитие.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини