Така че играя в казина с награди за казино и те затвориха 2 от моя акаунт, един в grand mondial и един в yukongold casino и имах само по едно от всяко, но ги направих с 2 различни имейла и нищо не казва, че не можете да направите че доколкото видях, изпратих имейл до управлението на риска и те не отговориха защо акаунтът ми беше затворен, той беше затворен веднага след извършване на теглене на 1500 $ след завършване на залог от бонус парични точки. Така че някаква идея защо биха направили това, защото те твърдят, че можете да имате акаунт във всяко казино, което притежават, но нищо не казва, че не можете да използвате различен имейл за всяко. Мисля, че ще се опитам да поискам няколко акаунта, но имам само един yukongold и един grand mondial, така че защо да викам няколко акаунта.
So I play on casino rewards casinos and they have closed 2 of my account one on grand mondial and one on yukongold casino and I only had one of each but I made them with 2 diffrent emails and there is nothing that says you can't do that as far as iv seen iv emailed risk management and they have not responded to why my account was closed it was closed right after making a 1500$ withdrawal after completing a wager from bonus cash points. So any idea to why they would have done this because they do state you can have an account with each casino they own but nothing says you can't use a different email on each. I think there going to try and claim multiple accounts but I only have one yukongold and one grand mondial so why call out multiple accounts.