ФорумКазинаЗатворен акаунт по странна причина

Затворен акаунт по странна причина

преди 2 години от cameronc09912345
|
3786 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Така че играя в казина с награди за казино и те затвориха 2 от моя акаунт, един в grand mondial и един в yukongold casino и имах само по едно от всяко, но ги направих с 2 различни имейла и нищо не казва, че не можете да направите че доколкото видях, изпратих имейл до управлението на риска и те не отговориха защо акаунтът ми беше затворен, той беше затворен веднага след извършване на теглене на 1500 $ след завършване на залог от бонус парични точки. Така че някаква идея защо биха направили това, защото те твърдят, че можете да имате акаунт във всяко казино, което притежават, но нищо не казва, че не можете да използвате различен имейл за всяко. Мисля, че ще се опитам да поискам няколко акаунта, но имам само един yukongold и един grand mondial, така че защо да викам няколко акаунта.

Автоматичен превод:
cameronc09912345
преди 2 години

Здравейте,

Прочетох поста ти два пъти и мисля, че всичко трябва да е наред.

Така че, ако не греша, акаунтът, под който сте изпратили тегленето, сега се преглежда. Не съм сигурен обаче какво се случи с втория.

Мисля, че трябва да изчакаме някои заключения от страна на казиното. За момента можем само да гадаем.

Използвахте ли едни и същи идентификационни данни, освен различните имейл адреси за двата акаунта, моля?

Ако сега се опитате да влезете във втория си акаунт, този без активно теглене, можете ли да видите някаква бележка или грешка, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Използвах едни и същи идентификационни данни за всичко, с изключение на имейл. И съобщението за грешка е едно и също и в двете казина и казва, че снимката с кафявия бутон за регистрация е казиното с теглене (yukon gold), а тази с жълтия бутон за регистрация е тази без теглене (grand mondial)

filefile

Автоматичен превод:
cameronc09912345
преди 2 години

Е, надявах се на някаква следа...🤔

Добре, обикновено даваме на казиното 14 пълни дни за обработка на потвърждението и изплащането, мога ли да знам дали и двата ви акаунта вече са напълно потвърдени? Предполагам, че акаунтът на Grand Mondial не е, нали?

Моля, откога вашият акаунт в Youkon Gold е блокиран?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нито един от тях не е проверен. И никога не са питали

Автоматичен превод:
преди 2 години

Аз съм на 24 години и имам доказателство

Автоматичен превод:
cameronc09912345
преди 2 години

Добре, засега няма проверка. Как вашата възраст влиза в това, моля?

Подозирате ли някакви проблеми с възрастта си, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, просто казах това, защото попитахте дали съм бил проверен. Никога не са ме молили да проверявам, но и аз съм доволен. Просто изявление

Автоматичен превод:
cameronc09912345
преди 2 години

Не мисля, че има проблем с използването на 2 различни имейл адреса в 2 различни казина. Виждам, че вече сте изпратили жалбата. Наистина е трудно да отгатнете какво се случва, когато казиното не комуникира с вас. Да се надяваме, че ще говорят с нас.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Знам, че съм достатъчно възрастен, за да залагам хаха, така че не мисля, че може да е така или те просто щяха да поискат проверка

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Да, чаках, казва сега без отговор или причина.

Автоматичен превод:
cameronc09912345
преди 2 години

Здравейте,

Ето защо исках да подадете жалбата.

Чудя се какво ще получим от казиното.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини