ФорумКазинаЗакритата сметка на Betfred взе всичко

Закритата сметка на Betfred взе всичко

преди 1 година от topendtiling33
|
3424 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Вече направих тема, но имам нужда от помощ.


Сега съм напълно наясно, че депозитите от трета страна не са на глас, но тогава не бях.

Картата ми имаше проблеми със свързването с Visa, тъй като се опитах 3 пъти да депозирам, така че използвах картата на моя приятел с съгласие и прехвърлих средства от сметката си там преди всеки депозит.

Депозирах около 5k, така че около 5 депозита и имах теглене, изключено и платено от 8000. Нищо не беше отбелязано за нищо и по това време дори не помислих, че греша.

На следващия ден си помислих, че ако продължа от мястото, където бях, не съм планирал и депозирах около 22 000 и накрая поисках 28 000.

В нито един момент от около 10 депозита не беше отбелязано нищо.


В това няма нищо измамно.

Betfred дори не попита за измама или дори не искаше да се свърже с притежателя на картата или да иска информация относно това.


Ако бях загубил, щях напълно да разбера, че няма възстановяване, но имах 6000 на печалба и защо депозитът ми не се възстановява, както се посочва

По отношение на това, че депозитите на Ейми ще бъдат невалидни, а печалбите невалидни.


Няма намесена измама, това бяха моите пари и те ги бяха откраднали всички и дори не мога да се свържа с тях, за да обсъдим.


Нямам нужда от съвет за депозит от трета страна, повярвайте ми, прочетох всичко, просто искам да знам къде съм и какво да правя след това, тъй като не мога просто да им позволя да ми вземат 22 000


file

Автоматичен превод:
topendtiling33
преди 1 година

Изпратете жалба тук и вижте какво ще ви отговорят. Не харесвам големите хазартни компании като Betfred, те са безмилостни и безсърдечни, всичко, което ги интересува е печалбите им, те не се грижат за клиентите

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 1 година

не се отказвам

Автоматичен превод:
topendtiling33
преди 1 година

Както каза Найджъл, подайте жалба до гуру. Вярвам ви, това беше грешка, не знаехте, че правенето на депозит с нечий друг метод за депозит е нарушение на T&C, особено когато те щастливо са приемали предишни депозити с тази карта и не са имали проблеми с това да загубите тези средства, те биха били 100% правилно, ако са затворили акаунта ви при първия депозит, който сте направили с тази карта, но фактът, че са ви позволили да правите повече депозити с нея, ме кара да мисля, че са си затворили очите злонамерено, Betfred не е малък букмейкър, който не може да поддържа правилно наблюдение на депозити и тегления, когато се регистрирате, вие предоставяте името си и използвате името на притежателя на картата, за да направите депозит, как депозитът не се отхвърля автоматично, ако името на акаунта в сайта и името на картата са различен? Както казах, те биха били безспорно прави, ако закрият сметката ви при първия депозит, но защо ви позволиха да правите повече депозити и да загубите споменатите средства? Въпреки че разбирам, че операторите трябва да налагат T&C, те също трябва да анализират всеки случай поотделно, особено когато не са наложили правилно собствените си политики, когато първото нарушение е извършено от потребителя.


Друго нещо, което бих искал да отбележа: да кажем, че някой използва открадната карта, за да депозира, какво ще стане, ако собственикът на картата (да речем дебитна) вместо да подаде отчет до банката издател (което правят всички, защото това е правилна процедура) реши да се свърже с казиното, за да съобщи за измамната транзакция и поиска възстановяване на откраднатите средства? Какво би станало в такъв случай? Мисля за възможно решение за вас, но се страхувам, че е наистина сложно и може да ви създаде много проблеми, споменатото решение не включва ADR, ще ви е необходима помощ от собственика на картата и неговата/нейната готовност да докладва измама с карта на банката издател и това не би било гарантирано решение, но би било последната ви възможност. Желая ви късмет!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей.

Наистина оценявам обратната връзка.

Фактът, че условията казват, че транзакция на трета страна е измама. Те дори не са се свързали със студения държател или са споменали нещо свързано с това, защото знаят, че това е измамна транзакция, тъй като изпратих копия от двете банкови извлечения, което ясно показва, че в нито един момент няма депозирани средства, които не са мои.

Не бих продължил да правя това, което правех, ако оригиналните 5 депозита и провереното за сигурност теглене бяха обработени.

Изпратих имейл на няколко адвокати, които се занимават с тези проблеми, за да видим как става това.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам няколко неща, които вървят в моя полза. Но всичко, което искат, е да откраднат парите ми.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така отбелязаха, че дори не са споменали тегленето, което е платено, защото знаят, че не е трябвало да се случи и процесът на сигурност е неуспешен.

Абсолютно ядосан съм от начина, по който ме третираха.

Автоматичен превод:
topendtiling33
преди 1 година

Ако изглежда, че нищо не работи, помислете за решението, което споменах, може да ви създаде много проблеми, но си струва да опитате, ако всичко останало се провали. Ако се обърнете към някое ADR, те вероятно ще отхвърлят жалбата ви, защото нарушението на T&C е доста очевидно и ако споменатото ADR последва вашата жалба, се съмнявам, че Betfred ще има интерес да сътрудничи, но все пак подаването на жалба е първата ви възможност, така че я дайте ход. Също така бих искал да препоръчам да бъдете изключително внимателни отсега нататък, да прочетете внимателно всички условия и условия на букмейкъра и да се уверите, че разбирате всичко и винаги да се обръщате към поддръжката на всеки сайт, ако нещо не е ясно. Засега опитайте да подадете жалба, ако не работи, не се разстройвайте, все още имате опции, успех, не мога да си представя какво е чувството да загубя 20 хиляди по този начин, максимумът, който съм загубил досега, е около 300 евро в проблем, свързан с теглене от казино и знам колко тилтинг е това. Искрено ти желая късмет!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мерси приятел


Ще ви уведомя за резултата. Разгледах множество казина и картите на трети страни се отхвърлят незабавно при 1-ви депозит

Автоматичен превод:
topendtiling33
преди 1 година

виждаш ли Не сгреших, очевидно е, че този вид депозити трябва да се отхвърлят автоматично! Ще следя твоя случай отново, успех

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те позволяват на хората да правят това напълно знаейки, че ако загубят нищо не се казва, а когато спечелят, те вземат всичко.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Толкова е грешно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Неговите безплатни пари и измами с карти никога не се споменават. Просто вземете пари. Затворете акаунта и блокирайте цялата комуникация


Това трябва да се случва през цялото време. Залагам от 30 години и не знаех това, така че това трябва да се случва през цялото време.


Ако получа парите си обратно, имате думата ми, ще избера бонус за нулев депозит!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Отивам за пълните 28 000.

Имайте предвид, че през последните 15 години с betfrd депозирах около 400 000 и банкирах близо 450,00, така че съм ценен клиент, бих казал, въпреки че съм на печалба през този период

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
topendtiling33
преди 1 година

Ако в крайна сметка не реагират, бих ви препоръчал да преминете към преследването и да опитате това, което ви казах преди (собственикът на картата да докладва за измама с карта на банката издател), но това решение все още е драстичното, следващата стъпка ще бъде да се опитате да решете това с ADR като thepogg, ако го направите, дайте им изрични подробности за вашия случай

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Искам само да отбележа, че когато съобщите за някои депозити на карти като измама, може да получите бан в цяла верига от казина, тъй като те споделят тази информация заедно. Така че винаги е добре да помислите дали си заслужава.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма да тръгвам по този път.

Преди всяка транзакция ще има банков превод от моята сметка и трябва да го направи много добро момче

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти

Имам актуализации относно този проблем, мога ли да отворя отново дискусията

Автоматичен превод:
topendtiling33
преди 5 месеца

Чувствайте се свободни да пишете тук за проблема, който сте имали, и да дадете актуализация. Той е на една година, така че е доста интересен и може би ще бъде полезен за други играчи, които минават през тази тема. Разбира се, трябва да прочета какво се е случило с вас, за да разбера и новината.

Така че ще чакам отговора. 😉

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини