ФорумКазинаЗабавено изтегляне при Спинанга

Забавено изтегляне при Спинанга

преди 1 месец от gadalf35
|
707 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Добро утро момчета. Правя заявка за теглене в Spinanga вече 10 дни и докато те трябва да бъдат завършени в рамките на 1-3 дни, моята не само не е завършена, но дори не е преминала към следващия етап на обработка. Това, което също е неприемливо, е, че те никога не отговаряха на имейлите, които изпращах, докато обслужването на клиенти винаги ми дава копи-пейст отговор, който казва, че ще бъде завършен възможно най-скоро и имам търпение. Някой от вас имал ли е подобен проблем с това залагане? Обърнете внимание, че не съм правил проверка на акаунта, защото ми казва, че не е необходимо. Просто го споменавам, защото не знам дали влияе на нещо

Автоматичен превод:
gadalf35
преди 1 месец

Прочетох във вашата жалба , че проблемът е решен. Това е наистина страхотна новина. Обясниха ли ви какъв е проблемът за това забавяне? Също така кой метод за теглене използвате, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не, до ден днешен не съм получил официален отговор на имейлите, които им изпратих, с обяснение защо е имало това забавяне. Всичко, което ми казаха от отдела за обслужване на клиенти за чат на живо, е, че това се дължи на натовареността на финансовия отдел, което намирам за неприемливо за компания за залагания. Получих известие по пощата, че тегленето ми е приключило. Бях избрал да тегля към кредитна Visa, тъй като депозитът беше направен от нея.

Автоматичен превод:
gadalf35
преди 1 месец

Разберете. Е, понякога дори в онлайн казината може да се случи подобно забавяне. Моля, не забравяйте, че също така има хора, които работят и се опитват да направят всичко възможно, за да обслужат всеки клиент/играч, така че мога напълно да разбера дали са претоварени от тегления, особено когато нямат достатъчно персонал. Надяваме се, че следващия път ще бъде по-бързо, така че няма нужда да се разстройвате от това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има голяма разлика, когато играете в казино, защото те трябва да верифицират акаунта ви и вашата заявка, което отнема време, докато когато залагате на мачове, не е необходимо. Във всеки случай е напълно разбираемо от моя гледна точка, че понякога персоналът е претоварен с искания за теглене (за да бъда честен само с тази компания за залагания имах такъв проблем), но това, което не е разбираемо, е обслужването на клиентите, което всеки път ми даваше различни отговори.

Автоматичен превод:
gadalf35
преди 1 месец

Да, разбирам, че винаги има различен отговор и вие дори не знаете къде се намирате.

Проверката обаче е необходима дори ако залагате само на мачове. Поне аз съм го срещал, така че нищо необичайно за мен.

Разбира се, най-важното беше, че сте получили парите си и ако сте се притеснявали от продължителността на тегленето, можете да опитате някъде другаде. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини