ФорумКазинаЗа играчи, които знаят

За играчи, които знаят

преди 11 месеца от maattajaakko1
|
1429 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца

Беше приятно да опозная други играчи, защото тази работа е доста самотна, така че приятелите ми много ми липсваха. Ние също имаме печалба, но това doggocasino замразява тегленето и съобщенията ми.



Автоматичен превод:
maattajaakko1
преди 11 месеца

Здравейте, можете ли да кажете малко повече за това, което ви се случи в казиното? Виждам, че имате проблем с тегленето. Колко време продължава? Имате ли потвърдена казино сметка? Разкажи ми малко повече.

Виждам също, че сте подали жалба до нас и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация, така че се надяваме всичко да бъде разрешено възможно най-скоро. Късмет.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Преди два дни спечелих повече от 2 хиляди евро и направих две отделни тегления. По-малко теглене от около 300 евро беше успешно, но Казиното обяви, че има технически проблеми с доставчика на платежни услуги при по-голямото теглене от 1750 евро. Моят казино акаунт е напълно потвърден. Казиното обяви по имейл, че ще се погрижи за въпроса. По някаква причина тегленето е неуспешно и парите се връщат отново в игралната ми сметка. Днес направих още едно теглене, защото това се случи. Въпросът все още не е решен.

Автоматичен превод:
maattajaakko1
преди 11 месеца

Благодаря ви, че описахте ситуацията. Видях както от статуса, така и от това, което описвате, че казиното препоръчва да поиска теглене отново след технически проблеми. Ще имаме търпение и ще изчакаме дали този път всичко ще е наред и тегленето ще бъде успешно. Ще бъде ли възможно?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хей. Въпросът беше решен и успях да изтегля парите си успешно, така че сега всичко е наред. Съмнявах се в това казино може би твърде много за нищо, защото обикновено тегленията са много бързи и сега имаше технически проблеми с тегленето за първи път от страна на казиното. Така че все пак това е добро и напълно честно казино. Разбира се, ако има някакви проблеми, добре е да докладвате тук в бъдеще. 🙂

Автоматичен превод:
maattajaakko1
преди 11 месеца

Разбира се, ако има проблеми, няма нищо лошо да го споделите, поне повече играчи ще имат преглед.

Понякога обаче играчите си създават излишни грижи, ако са нетърпеливи. Мисля, че стига казиното да комуникира и да каже какъв е проблемът, трябва да им се даде известно време за разрешаване на проблема. Ако след това спре да говори и не разреши нищо, тогава има място за безпокойство.

Въпреки това напълно разбирам, че ако никога не сте имали подобно преживяване, се притеснявате за парите си. В крайна сметка всичко завърши положително и се радвам, че си получи парите. Мисля, че определено ще ви зарадва преди празниците. Пожелавам ви всичко най-добро и да продължавате да имате приятни преживявания. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини