Разбира се, ако има проблеми, няма нищо лошо да го споделите, поне повече играчи ще имат преглед.
Понякога обаче играчите си създават излишни грижи, ако са нетърпеливи. Мисля, че стига казиното да комуникира и да каже какъв е проблемът, трябва да им се даде известно време за разрешаване на проблема. Ако след това спре да говори и не разреши нищо, тогава има място за безпокойство.
Въпреки това напълно разбирам, че ако никога не сте имали подобно преживяване, се притеснявате за парите си. В крайна сметка всичко завърши положително и се радвам, че си получи парите. Мисля, че определено ще ви зарадва преди празниците. Пожелавам ви всичко най-добро и да продължавате да имате приятни преживявания. 🙂
Of course, if there are problems, there is nothing wrong with sharing it, at least more players will have an overview.
However, sometimes players create unnecessary worries for themselves if they are impatient. I think that as long as the casino has communicated and told what the problem is, they need to be given some time to solve the issue. If it then stops talking and doesn't resolve anything then there is room for concern.
Nevertheless, I completely understand that if you have never had such an experience you are worried about your money. In the end everything ended positively and I am glad you got your money. I think it will definitely make you happy before the holidays. I wish you all the best and that you continue to have experiences of a pleasant nature. 🙂
Автоматичен превод: