преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Yoju Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казино YOJU, аз започнах да играя всички проверени, изглежда добре, добри печалби, но след това битът за теглене, който всички мразим, дори когато използвам виза за депозит, спечели 500 теглене на виза, те имат проблем, хаха, след това теглене на банково извлечение друг проблем, те искат IBAN вместо номера на сметката така че 3-ти път сега се опитвам да тегля печалбите си чакам със страх мисля, че това не е правилно, когато депозирате след 1 секунда и всички тези проблеми получавате при тегления наистина се надявам да получа печалбите си толкова несправедливо
YOJU casino i started playing all verified looks good good wins but then the withdrawl bit which we all hate even as i verfield i use visa to deposit won 500 withdrawl visa they have issue lol then withdrawl bank statement another issue they want IBAN instead off account number so 3rd time now trying withdrawl my winnings i wait in fear i think this is not right when you deposit after 1 second and all these issues u get in withdrawls i really hope i get my winnings so unfair
Здравейте, процесът на депозиране е предварително зададен и автоматично. Така че да, може да има някои проблеми при работа с жив персонал по време на проверка и така нататък. Бъдете позитивни, дайте малко време 🙂
Hello, deposit process is pre-set and automatic mostly. So yes, there may be some issues when dealing with live staff during verification and so on. Be positive, give it some time 🙂
Да, аз съм напълно проверен само 3 пъти, сега се опитвам да тегля много стресиращо да го чакам
Yes im fully verified just 3 times now i try withdrawl very stressing waiting for it
3 пъти вече?
....Стискам палци! Знаете как работи, но запазете вяра и споделете всяка добра новина, моля!
3 times allready?
....Fingers crossed! You know how it works but keep faith and share any good news, please!
Добре най-накрая е обработено, но все още не се надявам скоро, за да мога да играя отново
Ok at last its processed but i not get yet hopefully soon so i can play again
Сега получих печалбите си, но играта, в която спечелих парите, изчезна сега хаха, те отнеха играта колко тъжно
I got my winnings now but the game i won the money on has disapeared now lol they took the game away how sad
Страхотно разбрахте! Мога ли да знам коя игра сте усвоили толкова добре, че сега я няма? 🙂
Great you got it! May I know which game you've mastered so well that now it's gone? 🙂
Еха! Наистина ли? 😀 Това е наистина странно и не звучи като съвпадение. Питали ли сте ги защо играта е изчезнала?
Wow! Really? 😀 That's really strange and doesn't sound like a coincidence. Have you asked them why the game is gone?
Те казаха manintance rightttttt, не вярвам нито малко, тъй като го върнаха, не трябва да печелите трябва да променяте rpt също така забелязвам, че виждам победители 50 60 70 хиляди през цялото време, странно е, че тъй като можете да теглите само 500 на ден, ми е трудно да се доверя сайта сега
They said manintance rightttttt i dont believe one bit since they brought it back no wins must off change the rpt also i notice i see winners 50 60 70 thousand all the time weird that since ye can only withdrawl 500 a day im finding it hard to trust the site now
Да, вероятно трябва да коригират RTP, за да се уверят, че успехът ви няма да се повтори 😀
Yeah, they probably need to adjust the RTP to make sure that your success isn't gonna repeat 😀
Не е добро казино. Не можете да се забраните за известно време. Ако попитате за това в чата, ще получите отговора, че трябва да се свържете с поддръжката по имейл. Писах там няколко пъти и поисках да ми блокират акаунта. Никой не реагира на това.
Заключение. Поддръжката не отговаря, независимо колко пъти пишете. Предполагам, че ще е същото и с изплащането. Никой не отговори. Веднага беше посъветван срещу казиното.
Not a good casino. Unable to ban yourself for some time. If you ask about it in the chat, you will get the answer that you have to contact support by email. I wrote there several times and asked for my account to be blocked. Nobody reacted to it.
Conclusion. Support doesn't respond no matter how many times you write. I assume it would be the same with payout. None responded. Was immediately advised against the casino.
Keine gute Casino. Sich selbst für einige Zeit zu sperren nicht möglich. Wen man sich im Chat daran erkundigt bekommt man die Antwort dass man sich per Email an Support wenden muss. Habe dort mehrmals geschrieben und drum gebeten meine Konto zu sperren. Keine hat darauf reagiert.
Fazit. Support reagiert nicht egal wie oft man schreibt. Ich nehme an dass es so auch mit Auszahlung währe. Keine reagiert. Wurde von dem Casino sofort abraten.
Вярно е, че такава липса на комуникация не създава добра представа за казиното. Защо искаше да се блокираш? Какъв беше първоначалният проблем с казиното?
It's true that such a lack of communication doesn't create a good image about the casino. Why did you want to block yourself? What was the initial issue with the casino?
Харесвам това казино много заради стабилния кешбек всеки понеделник и приличните изисквания, както и VIP програмата. Харесвам огромния избор на игри и оформлението. Също така как след повечето депозити, ако искате, просто попитайте вашия мениджър на vip акаунти и тя обикновено ще има някои допълнителни завъртания за вас!
минуси:
Единственото ми оплакване за това казино е ниският максимален теглещ тег при завъртанията в сряда. За сумата, която трябва да депозирате и за да получите 100 завъртания, максималното теглене е само $50! Спечелих нещо като $200-$400 от безплатните завъртания, които трябваше да играя, докато изискванията за залагане бяха около $6000, които го победиха и се превърна в $50, които веднага загубих. Уф хаха
иначе това е едно от основните ми казина, честно казано
I like this casino a lot for the steady cashback every Monday and decent requirements as well as the vip program. I like the massive games selection and the layout. Also how after most deposits if you want just ask your vip accounts manager and she'll generally have some extra spins for you!
Cons:
My only complaint about this casino is the low max cashout on the Wednesday spins. For the amount you have to deposit and to get 100 spins the max cashout is only $50! I won something like $200-$400 on the freespins had to play through around a $6000 wagering requirements beat it and it turned to $50 which I instantly lost. Ugh lol
otherwise this is one of my main casinos in all honesty
Здравейте и благодаря за тази препоръка. Бихте ли имали нещо против да напишете „официален потребителски отзив, чудя се? 🙂 Ако да, моля, направете го тук .
От колко време играеш там?
Hello and thank you for this recommendation. Would you mind writing an "official user review, I wonder? 🙂 If yes, please do so here.
For how long have you been playing there?
Здравейте. Преместих публикацията ви тук, в тази официална тема за това казино, по този начин имате по-голям шанс да откриете малко повече информация, защото ако щракнете върху зелената връзка в заглавието на темата, веднага ще видите всички важни информация, заедно разделена на полезни раздели. Както можете да видите, той има доста смесени потребителски отзиви , въпреки че има висок индекс на безопасност. Регистрирахте ли се в това казино или може би вече сте играли?
Hello. I have moved your post here, to this official thread for this casino, this way you have better chance to find out some more information, because if you click on the green link in the title of the thread, you will immediately see all the important information together divided into useful tabs. As you can see, it has got quite mixed user reviews, even though it has got a high safety index. So have you registered at this casino, or maybe already played yet?
Здравейте, много съм доволен от дизайна на Yoja Casino, той е лесен за използване и ясен. За съжаление не мога да кажа много за изплащанията, но остави добро впечатление.
Hello, I am very happy with the design of the Yoja Casino, it is easy to use and clear. Unfortunately I can't say much about the payouts, but it has left a good impression.
Hallo ich bin mit der Aufmachung des Yoja Casinos sehr zufrieden,die bedienung ist übersichtlich und leicht. Über die Auszahlung kann ich leider noch nicht viel sagen, hat aber einen guten Eindruck hinterlassen.
Здравей, радваме се, че харесваш казиното. Може би ако успеете да спечелите нещо, ще можете да кажете нещо за тегленията. Така че ви пожелавам късмет тук.
Но освен това, което си написал, има ли нещо друго, което харесваш тук? 🙂
Hey, we're glad you like the casino. Maybe if you manage to win something, you will be able to say something about the withdrawals. So I wish you the best of luck here.
But besides what you wrote, is there anything else you like here? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.