преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с YallaBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер Линдс и благодаря за прегледа. След проверка, която направихме по вашия случай, можем да видим, че вече сте били информирани от наша страна както чрез чат, така и чрез имейл. Споменатият проблем с плащането беше от страна на доставчика и временно депозитът беше блокиран поради съображения за сигурност. Парите не могат да бъдат загубени и след като получим всяка сума, тя също се кредитира във вашата сметка.
Във всеки случай, ако искате допълнителна информация и обяснение относно вашия случай, можете да комуникирате с нас чрез чат или имейл. Благодаря още веднъж за прегледа, тъй като чрез тях се опитваме да ставаме все по-добри и да подобряваме услугите си!
Good evening Lindss and thank you for the review. After a check we had to your case, we can see that you have already been informed on our end via both chat and email. The mentioned issue with the payment, was on provider's side and temporarily the deposit was stuck due to security reasons. Money cannot be lost and once we receive each amount, then is credited to your account as well.
In any case, if you want any further information and explanation regarding your case, you can communicate with us via chat or an email. Thanks once again for the review, since through them we try to become better and better, and improve our services!
Добър ден, виждам прегледа на този играч Линдс и мисля, че тя прави тези неща с всички казина, може би иска да получи пари от тях или бонуси, може би злоупотребява с бонуси.
Good afternoon, I see the review of that player Linds and I think she is doing those things with all the casinos maybe she wants to get money from them or bonuses maybe she is a bonus abuser.
Здравейте, виждам рецензията на този играч и тя е малко близо до злоупотреба с бонуси и иска да играе безплатно, така че ще окаже натиск върху казината да се справят с нея, така че ще видите някакво логично оплакване, така че й дайте малко значение!! !
Hello, I see this player's review and she is a little close to abusing bonuses and wants to play for free, so she will put pressure on casinos to deal with her, so you will see some logical complaint, so give her some importance!!!
Dobrý den, vidím recenzi této hráčky a ona je trochu blízko k tomu, aby zneužívala bonusy a chce hrát zdarma, takže bude vyvíjet nátlak na kasina, aby se s ní vypořádala, takže uvidíte nějakou logickou stížnost, takže jí dejte nějakou důležitost!!!
здравей
Беше ми интересно, че пишеш на чешки, затова реших да отговоря точно така 🙂
Играчът всъщност е написал повече отзиви с по-нисък рейтинг и в някои случаи директно е отговорил на такива отзиви за казино, мисля, че това е добър начин да се подходи, не мислите ли?
Hi,
I was interested in the fact that you write in Czech, so I thought I would answer just like that 🙂
The player actually wrote more reviews with a lower rating and in some cases directly responded to such casino reviews, I think that's a good way to approach it, don't you think?
Ahoj,
zaujalo mne, že píšeš česky a tak si říkám, že odpovím zrovna tak 🙂
Hráčka zkutečně napsala více reviews s nižším hodnocením a v některých případech na takové recenze kasína přímo reagovala, to je myslím dobrý způsob jak k tomu přistupovat, nemyslíš?
Добър ден, виждам прегледа на този играч Линдс и мисля, че тя прави тези неща с всички казина, може би иска да получи пари от тях или бонуси, може би злоупотребява с бонуси.
Good afternoon, I see the review of that player Linds and I think she is doing those things with all the casinos maybe she wants to get money from them or bonuses maybe she is a bonus abuser.
Здравейте, доста необичайно е да получите две подобни публикации в толкова тих период от време 😀.
Към темата: Вярвам, че злоупотребяващите с бонуси събират забранени бонуси, вместо да пишат потребителски отзиви. Може би тази статия за лова на бонуси ще ви бъде полезна.
Hello, it's quite unusual to get two such similar posts in such a quiet time frame 😀.
To the topic: I believe that bonus abusers collect forbidden bonuses instead of writing user reviews. Maybe this article about bonus hunting will be of some use to you.
Мисля, че да, но според нея всички казина са лоши, така че това ще повдигне някои въпроси относно това как тя оценява казината. Бях любопитен да участвам в дискусията и ви благодаря за отговора, оценявам го, така че бъдете наясно с този тип болни хора
I think so but in her opinion all casinos are bad so it will raise some questions about how she rates casinos I was curious to have in the discussion and thank you for your reply I appreciate it so be aware of those kinds of sick people
Myslím, že ano, ale v případě jejího názoru jsou všechna kasina špatná, takže to dá nějaké otázky o tom, jak hodnotí kasina, byl jsem zvědavý mít v diskusi a děkuji za vaši odpověď Oceňuji to, takže si uvědomte ty druhy nemocných lidí
На вашия уебсайт няма свобода на словото или за мнението на играчите.
Не ме интересува дали някой друг участва в тази дискусия и второ, ще обсъдим същия въпрос и ще дадем мненията си, така че уважавайте себе си и не се опитвайте да затворите хората, в противен случай ще се съмнявам, че жените и уебсайтът на казиното Guru ръководството да има връзки с тези лоши отзиви срещу всички казина, така че тя работи с вас!!!!! Нито ми пука за всички вас, нито се уважавайте Радка!!!!!!!!!!!
On your website, there is no freedom of speech or for players' opinions.
I don't care if anyone else is in this discussion and secondly, we will discuss the same issue and give our opinions so respect yourself and don't try to shut up the people, otherwise, I will doubt that women and Guru casino website management to have relationships in those bad reviews against all the casinos, so she works with you!!!!! I don't care about all of you nor respect yourself Radka!!!!!!!!!!!
На вашия уебсайт няма свобода на словото или за мнението на играчите.
Не ме интересува дали някой друг участва в тази дискусия и второ, ще обсъдим същия въпрос и ще дадем мненията си, така че уважавайте себе си и не се опитвайте да затворите хората, в противен случай ще се съмнявам, че жените и уебсайтът на казиното Guru ръководството да има връзки с тези лоши отзиви срещу всички казина, така че тя работи с вас!!!!! Нито ми пука за всички вас, нито се уважавайте Радка!!!!!!!!!!!
On your website, there is no freedom of speech or for players' opinions.
I don't care if anyone else is in this discussion and secondly, we will discuss the same issue and give our opinions so respect yourself and don't try to shut up the people, otherwise, I will doubt that women and Guru casino website management to have relationships in those bad reviews against all the casinos, so she works with you!!!!! I don't care about all of you nor respect yourself Radka!!!!!!!!!!!
Здравей, Рони, не мисля, че има причина да се ядосваш толкова. Искаме да предоставим приятно и свободно пространство за споделяне на мнения и можете да дискутирате от А до Я тук. В момента не съм въвлечен в този конкретен случай, но би било уместно да се успокоите малко и да смените тона, моля, ако искате да продължите в тази дискусия. Благодаря ви ✨
Hi Rony, I don't think there's any reason to get so angry here. We want to provide pleasant and free space for sharing opinions and you can discuss from A to Z here. I am not currently involved in this particular case, but it would be appropriate to calm down a bit and change the tone please, if you like to continue in this discussion. Thank you ✨
Защо отхвърляте отзивите ми, нямате право изглежда, че имате нещо свързано с някои от казината, че не са платили пари, така че трябва да покажете на други казина в горната част на списъка, че ви плащат повече пари и още!!!! Така че вашият уебсайт дори не е с добра репутация, за да покаже какви казина трябва да избера, ако отзивите ми винаги се отхвърлят!!!!
Why are you rejecting my reviews, you don't have the right it seems that you have something related against some of the casinos that they didn't pay money so you should show other casinos at the top of the list that paying you money more and more!!!! So, your website is even not a good reputation to show what casinos should I choose if my reviews are always rejected!!!!
Здравейте, за ваше щастие мога да ви кажа защо отхвърлихме прегледа ви. Вярвате или не, но виждам в нашата система, че сте свързани с YallaBet казино и няколко други потребителски акаунта, които вече са изпратили своите отзиви за същото казино.
Hi, fortunately for you I can tell you why we rejected your review. Believe it or not, but I see in our system that you're related to YallaBet casino and a few other user accounts who already submitted their review on the same casino.
Бонусът за първи депозит не може да се използва. Първо, заложете $2000 със собствените си пари, за да изтеглите $40, това е смешно. Защо тогава бонусът? Не препоръчвам тази пералня на никого.
The first deposit bonus cannot be used. First, bet $2,000 with your own money to withdraw $40, that's ridiculous. Why the bonus then? I do not recommend this washer to anyone.
Бонус при первом депозите использовать нельзя. Сначала на свои деньги поставь ставок на 2000$, чтоб вывести 40$, смешно. Для чего тогда бонус, непонятно. Никому не советую данную помойку.
Това наистина би имало смисъл.
Можете ли да поставите бонус условията, моля?
Намерих това сред изброените бонуси :
„Изисквания за залагане: 35x бонус (прилагат се ограничения) Ще трябва да заложите 35 пъти стойността на бонуса, за да изчистите бонуса и да можете да изтеглите печалбите си.
Например, ако депозирате €100 и получите €100 бонус, ще трябва да заложите €3500 общо (€100 * 35), преди да ви бъде позволено да направите теглене.
Този бонус може да се използва само за тези типове казино игри: Слотове."
Въпреки това няма максимален лимит за теглене.
That would truly make no sense.
Can you paste the bonus conditions, please?
I found this among the listed bonuses:
"Wagering requirements: 35x bonus (restrictions apply)You will have to wager 35-times the bonus value to clear the bonus and be able to withdraw your winnings.
For example, if you deposit €100 and get a €100 bonus, you will have to wager €3,500 in total (€100 * 35) before being allowed to make a withdrawal.
This bonus can only be used on these types of casino games: Slots."
No max cashout limit though.
Бонусът е добавен, но не можете да играете на слотове. По-точно в някои е възможно, но засега не мога да разбера какво мога да играя. Проверих 10 доставчика, не можете да играете за бонус.
The bonus has been added, but you can't play slots. More precisely, in some it is possible, but so far I can not understand what I can play. I checked 10 providers, you can’t play for bonus ones.
Бонус добавили, а играть в слоты нельзя. Точнее в какие-то можно, но пока понять не могу во что можно играть. Проверил 10 провайдеров, играть на бонусные нельзя.
Е, не можем да стигнем по-нататък без конкретните условия.
Бих попитал чат оператора какво трябва да играя с този бонус. 🤔
Well, we can't get any further without the specific conditions.
I'd ask the chat operator what am I supposed to play with this bonus. 🤔
Можете да играете с бонус средства, след няколко дни дори намерих игри, имената на някои от тях ми бяха изпратени от поддръжката. Дори бонусът беше спечелен, но тегленето не беше направено веднага, така че сега идва проверката.
You can play with bonus funds, after a couple of days I even found games, the names of some of them were sent to me by support. Even the bonus won back, but the withdrawal was not made immediately, so now the verification is coming.
Играть на бонусные средства можно, спустя пару дней я даже нашел игры, название некоторых мне прислала поддержка. Даже бонус отыграл, но вывод сразу не сделали, значит сейчас верификацию приходить.
Не мога да си помогна, но бих предположил, че би трябвало да мога да намеря разрешени игри, написани някъде като бонус условия. Имам предвид всички тях. Чакате няколко дни, за да получите частичен списък от поддръжката? Не е идеално, бих казал.
Е, надявам се, че проверката ще бъде гладка. 🤞
Кажете ми 😉🤞
I can't help myself, but I would presume that I should be able to find allowed games written somewhere in bonus terms. I mean all f them. Waiting a few days to get a partial list from the support? Not ideal, I'd say.
Well, I hope that the verification will be smooth. 🤞
Let me know 😉🤞
Проверката премина, но заключението не беше направено, някаква грешка на третата страна, те казаха да изчакат 3 дни, в резултат на това, докато чакаха, балансът стана нула. Както си мислех, казиното си играе за време по всякакъв начин, искайки куп документи и в резултат на това не могат да направят бутон за теглене. С навлизането на криптовалутата всички тези процеси отнемат секунди)
The check passed, but the conclusion was not made, some kind of error on the third party, they said to wait 3 days, as a result, while waiting, the balance became zero. As I thought, the casino is playing for time by any means, asking for a bunch of documents, and as a result, they cannot make a withdrawal button. With the advent of cryptocurrency, all these processes take seconds)
Проверка прошла, но вывод не сделали, какая то ошибка на третьей стороне, сказали ждать 3 дня, в итоге пока ждал баланс стал ноль. Как и думал казино любыми способами тянет время, просит кучу документов, а по итогу кнопку вывода не могут сделать. С приходом криптовалюты, все эти процессы занимают секунды)
Съжалявам, че го казвам, но проверката е стандартен процес, понякога е бърз, а понякога не.
Използването на криптовалута е бързо, но освен ако не играете в анонимно казино, проверката на акаунта е съвсем нормална. Не мога да кажа дали казиното наистина е имало проблем от трета страна, но все пак смятам, че трябва да опитате да спрете да играете, докато се стремите към успешно теглене. 🙏
I'm sorry to say that, but verification is a standard process, sometimes it is quick and sometimes it is not.
Using cryptocurrency is fast, but unless you're playing in an anonymous casino, the verification of the account is quite normal. Can't say whether the casino truly had a 3rd party problem, but I still think that you should try to stop playing while you aim for a successful withdrawal. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.