ФорумКазинаXO WALLETS КАЗИНО

XO WALLETS КАЗИНО

преди 1 година от Katbandee
|
1658 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Стойте далеч от това казино.


Те няма да ви платят, те ви държат в цикъл, който всъщност никога не завършва с разговор с който и да е представител чрез променена система по линия.


КОГАТО ДЕПОЗИРАТЕ ПАРИ, ВИ СЕ ДАВА ОПЦИЯ ДА ПОЛУЧИТЕ БОНУС, КОЙТО ВИ ДАВА 50% ДОПЪЛНИТЕЛНО.


УСЛОВИЕТО Е, ЧЕ ТРЯБВА ДА СПЕЧЕЛИТЕ 5 ПЪТИ СУМАТА, КОЯТО НАПРАВИХМЕ НА ДВА СЛУЧАЯ.


АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ИЗТЕГЛИТЕ И ТОВА НЕ Е 5 ПЪТИ ПО-ГОЛЯМАТА СУМА, ЩЕ ВИ ИНФОРМИРА КОЛКО ТРЯБВА ДА СПЕЧЕЛИТЕ...КОЕТО НАПРАВИХМЕ.


TH3Y НЕ ВИ ПЛАЩА. НЯМА ОБЯСНЕНИЕ. С НИКОГО ДА ГОВОРИШ.


ТЕ ИЗМАМЯТ ХОРАТА, ХАРЧЕЩИ ПАРИ В ТАЗИ ПЛАТФОРМА.


Автоматичен превод:
Katbandee
преди 1 година

Здравей, съжалявам за случилото се с теб в това казино. Виждам, че сте взели бонуса и сте успели да завършите всичко необходимо и пак не сте получили парите си. Освен това нямаше отговор от казиното защо това е така, което според мен не е правилно.

Както и да е, бихте ли ми дали линк към това казино, защото не намерих такива, каквито пишете в нашата база данни. Значи това е казино XO Wallets, нали? От колко време продължава ситуацията да не можете да теглите пари?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

https://member.xo-wallets.com/auth

https://xo-wallets.com/


Две различни суми, които не са платили. приблизително $30 и $80.


Купихме бонуса, направихме сумата над 5 пъти, както е посочено, и той не ни позволи да изтеглим, докато не се изравни сума, изчислена от казиното, и след като я достигнахме,


Това продължава от 24 октомври.


Просто няма как да се общува с никого... Всички опити водят в кръг.

Автоматичен превод:
Katbandee
преди 1 година

Резултатът основно гласи - Не може да се изплати.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Успех в опитите да говоря с някого... Оценявам загрижеността ви. Хората стоят далеч от това казино.

Автоматичен превод:
Katbandee
преди 1 година

Благодаря за връзката, дадох я на нашия екип и те ще разгледат казиното и ще направят преглед. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявка за теглене, така че ако нищо не се промени в рамките на това време, тогава бих препоръчал да подадете жалба тук на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all

Тъй като ние нямаме казиното в нашата база данни, когато подавате жалба, трябва да изберете „Не познавам казиното" и след това да опишете проблема си.

Съжалявам обаче, че казиното не отговаря и не можете да разберете нищо, защото би било полезно и за нас.

Ако нещо се промени, ще бъде ли възможно да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много за вашата помощ

Автоматичен превод:
Katbandee
преди 1 година

Няма за какво, ако успеете да се свържете с казиното и да разберете нещо ново, не се колебайте да ни информирате. Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро, ние сме напълно празни и нямаме представа как можем да говорим с един представител на това казино. Не знам дали вашият отбор е постигнал успех?


Но по същество се отказахме от печалбите си.

Автоматичен превод:
Katbandee
преди 1 година

Здравейте, мислили ли сте да подадете жалба при нас, където да се опитаме да ви помогнем? Мисля, че може да е полезно. Ще ви изпратя връзка, където можете да го направите:https://casino.guru/complaints/all

Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да питате.

Що се отнася до това дали успяхме да се свържем с казиното, след като нямате оплакване, това не е възможно и затова ви го препоръчах. Кажете ми какво сте решили.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини