преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Woopio Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Съгласен съм.
Поне ще се опитам да открия глобалния подход. Точно сега мога да мисля за два аспекта, които ни пречат да бъдем по-конкретни.
Няма достатъчно място на страницата, плюс факта, че потенциално можем да назовем остарели правила. Виждате ли, не е в нашата власт да наблюдаваме постоянно условията на всяко казино. В момента работим по редовни проверки, базирани на индекса за безопасност на казиното - казината с по-висок индекс са с приоритет.
Както казах, ще задам няколко въпроса.
I agree.
At least I will try to find out the global approach. Right now, I can think about two aspects that prevent us to be more specific.
Not enough space on the page, plus the fact that we can potentially name outdated rules. You see, it is not within our power to keep a constant watch on each casino's terms. We currently work on regular checks, based on the casino's safety index - casinos with a higher index are prioritized.
As I said, I'll as a few questions.
Върнах се с актуализация и добрата, предполагам! Нашият специален екип за данни работи усилено върху най-доброто решение, изглежда окончателната версия е зад ъгъла!
Да почакаме и да видим. Все пак една добра точка за вас. 🙂
I'm back with an update, and the good one, I reckon! Our dedicated Data Team is working hard on the best solution, seems the final version is around the corner!
Let's wait and see. One good point for you, though. 🙂
ИЗМАМА НЕ ИГРАЙТЕ ТЕЗИ ХОРА СА ИЗМАМНИЦИ ТЪРГОВЦИ ИЗПРАТИХА МОЯ WITH-DRAWL ВЪРНЕНО В МОЯ БАЛАНС В ИГРАНЕ НЕ ОТГОВОРЯЙТЕ ИЗПРАТЕНО ИМЕЙЛ 10 без отговор на нито едно изпратено всички потвърждения абсолютна измама
SCAM DO NOT PLAY THESE PEOPLE ARE CON MERCHANTS SENT MY WITH-DRAWL BACK TO MY PLAYING BALANCE DONT ANSWER EMAIL SENT 10 no reply to any sent all verification absolute scam
Казината са измамници, не изплащат пари и не отговарят на писма, изглежда, че не работят. никой не играе там, ще останеш без пари като мен.
The casinos are scammers, they don’t pay out money and don’t respond to letters, it seems like they don’t work. no one plays there, you will end up without money like me.
казино мошенники,не выплачивают деньги и на письма не отвечают,такое впечатление,что они не работают. никто не играйте там,останетесь без денег как я.
ИЗМАМА НЕ ИГРАЙТЕ ТЕЗИ ХОРА СА ИЗМАМНИЦИ ТЪРГОВЦИ ИЗПРАТИХА МОЯ WITH-DRAWL ВЪРНЕНО В МОЯ БАЛАНС В ИГРАНЕ НЕ ОТГОВОРЯЙТЕ ИЗПРАТЕНО ИМЕЙЛ 10 без отговор на нито едно изпратено всички потвърждения абсолютна измама
SCAM DO NOT PLAY THESE PEOPLE ARE CON MERCHANTS SENT MY WITH-DRAWL BACK TO MY PLAYING BALANCE DONT ANSWER EMAIL SENT 10 no reply to any sent all verification absolute scam
Здравейте, от колко време продължава ситуацията с невъзможност за теглене на средства? Виждам, че казиното не е много заинтересовано да отговаря на вашите имейли, така че вероятно няма да имате причина защо това е така. Проверката също не се състоя, прав ли съм?
Уведомете ни, за да се опитаме да ви помогнем.
Hi, how long has the situation with not being able to withdraw funds been going on ? I see that the casino is not very interested in answering your emails, so you probably won't have a reason why this is the case. Verification didn't take place either, am I right ?
Let us know so we can try to help you.
Казината са измамници, не изплащат пари и не отговарят на писма, изглежда, че не работят. никой не играе там, ще останеш без пари като мен.
The casinos are scammers, they don’t pay out money and don’t respond to letters, it seems like they don’t work. no one plays there, you will end up without money like me.
казино мошенники,не выплачивают деньги и на письма не отвечают,такое впечатление,что они не работают. никто не играйте там,останетесь без денег как я.
Здравейте, искам също да попитам от колко време теглите парите си? Забелязвам, че имате същия проблем като предишния играч и казиното абсолютно не отговаря, което не е правилно според мен.
Можете ли да ни държите в течение?
Hello, I would also like to ask how long have you been withdrawing your money ? I notice that you have the same problem as the previous player and the casino is absolutely not responding, which is not right in my opinion.
Can you keep us posted please ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.