ФорумКазинаWombet Casino - обща дискусия

Wombet Casino - обща дискусия

преди 2 години от maroun2021
|
3673 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wombet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Сложих $ 1100 при тегленето, казаха да изчакат 7 дни, обикновено казиното се опитва да изтегли възможно най-скоро, така че играчът да се върне в играта, но напротив, те се опитват да изтеглят възможно най-дълго, първият оттегляне още не се знае какво ще стане.

Автоматичен превод:
zasada35475
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че това е първата ви заявка за теглене, правена някога в това казино, прав ли съм?

Понякога става по-трудоемко първия път. Вашият акаунт напълно потвърден ли е, моля?

За какъв вариант на плащане избрахте?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, първо искане. Направих депозит през трона, поисках и теглене през трона. Мина пети ден от проверката на документите. Твърдите ли, че акаунтът ми е напълно верифициран? или ме попитайте за това, защото имате въпросителен знак в края. Не мога да знам това и никой не ми казва, че съм преминал теста или все още не съм преминал, аз съм в неопределеност.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
zasada35475
преди 2 години

Здравейте,

честно казано, първото теглене почти винаги отнема най-много време.

Затова попитах дали вашият акаунт е напълно проверен, въпросителен знак означава въпрос🙂.

Мисля, че трябва да попитате чата на живо на казиното за вашата проверка, само за да сте сигурни, че вече сте предоставили всеки документ, който ви е поискан. Само поддръжката на казиното може да каже дали проверката е извършена или не.

В какъв статус е вашето оттегляне сега, моля?



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Състоянието е същото, чака се. Поддръжката отговаря по различен начин всеки път, след което казват, че документите ви са перфектни и проверени, на следващия ден казват, че изчакайте проверката, след което казват, че можете да прикачите документи в секцията за проверка, въпреки че ги прикачих преди няколко дни и те имат вече е проверено, всеки път различни отговори, днес им изпратих още документи по пощата, но изглежда, че самата поддръжка не знае дали съм преминал проверката или не. Обърнах се към вас за помощ, защото тази подкрепа не ми помага.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да видим

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file най-накрая благодаря!

Автоматичен превод:
zasada35475
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, не мога да чета в Азбука и за съжаление не мога да коментирам тези екранни снимки.

Но се радвам, че получихте печалбата си! Надяваме се, че персоналът на казиното ще се ориентира по-добре в бъдеще.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини