преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wombet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Сложих $ 1100 при тегленето, казаха да изчакат 7 дни, обикновено казиното се опитва да изтегли възможно най-скоро, така че играчът да се върне в играта, но напротив, те се опитват да изтеглят възможно най-дълго, първият оттегляне още не се знае какво ще стане.
I put $ 1100 on the withdrawal, they said to wait 7 days, usually the casino tries to withdraw as soon as possible so that the player returns to the game, but on the contrary, they try to withdraw as long as possible, the first withdrawal is not yet known what will happen.
Поставил на вывод 1100$ , сказали ждать 7 дней , обычно казино старается вывести поскорее чтобы игрок вернулся к игре а тут наоборот стараются выводить как можно дольше , первый вывод тут пока не известно что будет.
Здравейте,
Предполагам, че това е първата ви заявка за теглене, правена някога в това казино, прав ли съм?
Понякога става по-трудоемко първия път. Вашият акаунт напълно потвърден ли е, моля?
За какъв вариант на плащане избрахте?
Hello,
I'm assuming this is your first withdrawal request ever made in this casino, am I right?
Sometimes it gets more time-consuming the first time. Is your account fully verified, please?
For what payment option did you opt?
Да, първо искане. Направих депозит през трона, поисках и теглене през трона. Мина пети ден от проверката на документите. Твърдите ли, че акаунтът ми е напълно верифициран? или ме попитайте за това, защото имате въпросителен знак в края. Не мога да знам това и никой не ми казва, че съм преминал теста или все още не съм преминал, аз съм в неопределеност.
Yes, first request. I made a deposit through the throne, I also requested a withdrawal through the throne. The fifth day has gone since the documents were checked. Are you claiming that my account is fully verified? or ask me about it because you have a question mark at the end. I cannot know this and no one tells me that I have passed the test or have not yet passed, I am in limbo.
Да первый запрос. Делал депозит через трон , вывод тоже запросил через трон. Пошел пятый день с момента как документы были проверены. Вы утверждаете что моя учётная запись полностью проверена ? или спрашиваете меня об этом так как у вас в конце стоит вопросительный знак. Я не могу знать этого и мне никто не говорит о том что я прошел проверку или ещё не прошел, я в подвешенном состоянии.
Здравейте,
честно казано, първото теглене почти винаги отнема най-много време.
Затова попитах дали вашият акаунт е напълно проверен, въпросителен знак означава въпрос🙂.
Мисля, че трябва да попитате чата на живо на казиното за вашата проверка, само за да сте сигурни, че вече сте предоставили всеки документ, който ви е поискан. Само поддръжката на казиното може да каже дали проверката е извършена или не.
В какъв статус е вашето оттегляне сега, моля?
Hello,
frankly, the first withdrawal is almost always the most time-consuming.
Therefore I asked whether your account has been fully verified, question mark means question🙂.
I think that you should ask the casino's live chat about your verification, just to make sure that you have already provided every document you had been asked for. Only the casino support can tell whether the verification is done or not.
In what status is your withdrawal now, please?
Състоянието е същото, чака се. Поддръжката отговаря по различен начин всеки път, след което казват, че документите ви са перфектни и проверени, на следващия ден казват, че изчакайте проверката, след което казват, че можете да прикачите документи в секцията за проверка, въпреки че ги прикачих преди няколко дни и те имат вече е проверено, всеки път различни отговори, днес им изпратих още документи по пощата, но изглежда, че самата поддръжка не знае дали съм преминал проверката или не. Обърнах се към вас за помощ, защото тази подкрепа не ми помага.
The status is the same, pending. Support responds differently each time, then they say your documents are perfect and verified, the next day they say wait for the verification, then they say you can attach documents in the verification section, although I attached them a couple of days ago and they have already been checked, each time different answers, today I sent them more documents by mail, but it seems that the support itself does not know whether I passed the verification or not. I turned to you for help because those support does not help me.
Статус один и тот же, в ожидании. Поддержка отвечает каждый раз по разному, то говорят ваши документы безупречны и проверены, на следующий день говорят ждите идёт проверка, то говорят вы можете прикрепить документы в разделе верификация хотя я их прикрепил пару дней назад и их проверили уже, каждый раз разные ответы , сегодня по почте отправил им больше документов, но такое ощущение что тех поддержка сама не знает прошел ли я верификацию или нет. Я и обратился к вам за помощью так как тех поддержка не помогает мне.
Здравейте,
Съжалявам, не мога да чета в Азбука и за съжаление не мога да коментирам тези екранни снимки.
Но се радвам, че получихте печалбата си! Надяваме се, че персоналът на казиното ще се ориентира по-добре в бъдеще.
Hello,
I'm sorry, I can't read in Azbuka so sadly I can't comment on those screenshots.
But I am glad that you got your winnings! Hopefully, the casino's staff will get better oriented in the future.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.