преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winward Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
искам теглене, дни по -късно, когато искам да вляза, се появява знак, че те са подложени на поддръжка. създайте друг кога да проверя и мога да вляза без проблеми. Те блокираха акаунта ми за искане за теглене, което никога не ми беше кредитирано.
request a withdrawal, days later when I want to log in, a sign appears saying that they are undergoing maintenance. create another when to verify and I can enter without problems. They blocked my account for requesting a withdrawal which was never credited to me.
solicite un retiro , dias despues cuando quiero logear sale un cartel diciendo que estan en mantenimiento. cree otra cuando para verificar y puedo entrar sin problemas. me bloquearon la cuenta por solicitar un retiro el cual nunca se me fue abonado.
Мисля, че вероятно са блокирали акаунта ви, защото сте създали друг, който обикновено противоречи на условията на казиното.
I think they probably blocked your account because you created another one, which is usually against casino's terms and conditions.
Точно като rich casino и другото казино от същия собственик, пълни измамници. Заключва акаунта ви и открадва целия депозит, след което никога не отговаря на имейли, те ще откажат да ви уведомят кой е собственик на казиното, така че не можете да направите нищо
Just like rich casino and the other casino from the same owner, complete scammers. Locks youre account and steals the whole deposit then never responds to emails, they will refuse to let you know who owns the casino so you cant do anything
Не искам да ви преследвам с лоши намерения, но смятам, че е добре да спомена, че жалбата ви срещу тази беше затворена като „друго – отхвърлено".
Следователно не поддържа термина измама, въпреки че разбирам, че изразява чувствата ви по-точно.
I don't want to hunt you with bad intentions, but I feel it's good to mention that your complaint against this one was closed as "other - rejected".
Hence it does not support the term scam, even though I understand that it expresses your feelings more precisely.
Да, но те имат фалшиви доказателства, които ще бъдат открити скоро, има причина да отказват да кажат на никого кой е собственик на казиното и как да се свържат с тях. Нито едно законно казино не прави това
Yes but they have faked evidence wich will be discovered soon, there is a reason they refuse to tell anyone who owns the casino and how to contact them. No legitimate casino does this
Честно казано, това едва ли е доказателство, че едно казино е измама.
Измамата означава, че казиното приема депозити от играчи, но не си прави труда да изплаща печалбите. Въпреки че съм съгласен, че чатът на живо изглежда като съществена функция за казино - поне за мен.
Но доколкото разбирам, вие сте по-загрижени да се свържете със собственика, а не от поддръжката на клиенти, нали?
Също така бих искал да спомена, че що се отнася до оплакванията , това казино не изглежда никак зле:
Honestly, this is hardly evidence that a casino is a scam.
The scam means that the casino accepts deposits from players but does not bother to pay out the winnings. Although I agree that live chat seems like an essential feature for a casino - at least to me.
But as far as I understand, you are more concerned about contacting the owner, not customer support, right?
I'd also like to mention that when it comes to complaints, this casino does not look bad at all:
Казиното е част от една и съща група като rich casino и casino moons те са едни и същи със същия екип за поддръжка и сигурност и всичко останало, rich casino има чат на живо и имам доказателства, че лъжат кога ще отговорят на имейлите ми и избягване на въпроси кой е собственикът. Няма информация никъде в интернет за това кой е собственик на казиното и няма начин да се свържа с казиното, те не отговарят на имейли, изпратих им повече от 10 имейла. Те заключиха акаунта ми с пълен депозит в него, което е измама, тъй като те крадат депозита ми
The casino is a part of the same group like rich casino and casino moons they are the same with the same support and security team and everything, rich casino has live chat and i have evidence of them lying about when they will respond to my emails and dodging questions about who is the owner. There is no information anywhere on the internet about who owns the casino and no way to get in contact with the casino they do not respond to emails, i have sent more then 10 emails to them. They locked my account with full deposit in it wich is a scam since they steal my deposit
За съжаление казиното, което споменахте тук, няма лиценз, така че няма официален орган, който да ви помогне да върнете депозита си. Това е проблемът с казината, които не притежават никакъв лиценз. Не е необходимо да са измамници, но ако решат да блокират акаунта ви, включително депозита ви, само защото може да имате твърде много въпроси и просто сте досаден за тях, те могат да го направят без никакви последствия.
Казвате, че отказват да ви кажат кой е собственик на казиното. Те нямат задължение да ви казват кой е собственик на казината и се връщам към това, което описах по-горе: ако сте твърде упорити и досадни от тяхна гледна точка, те просто ви блокират.
Ако ви е грижа за собствениците на казина и кой управлява бизнеса, тогава трябва да започнете да играете в лицензирани казина. Ако изберете тези с шведски лиценз, няма как да сбъркате.
Unfortunately the casino you mentioned here have no license so there's no official authority that could help you to get your deposit back. That's the issue with casinos that don't own any license. They don't need to be scams, but if they decide to block your account including your deposit just because you might had too many questions and you're just annoying for them, they can do it without any consequences.
You say they refuse to tell you who owns the casino. They have no obligation to tell you who owns the casinos and I'm getting back to what I described above: if you very too persistent and annoying from their point of you, they just blocked you.
If you care about casino owners and who runs the business, then you need to start playing in licensed casinos. If you choose those with the Swedish license, you can't go wrong.
Блокираха акаунта ми един ден след като го направих и отказват да отговарят на имейли относно възстановяване на средства. Чатът на живо ме лъже и казва, че ще отговорят в рамките на 72 часа и минаха седмици, откакто казаха това и нямаше отговор, те ме увериха, че ще отговорят. Очевидно е измама и неправомерно просто да откраднеш депозита ми и да заключиш акаунта ми един ден след като го направих, не съм направил нищо, което да е причина за това. След като ми блокираха акаунта, станах упорит, тъй като те буквално ме откраднаха.
They blocked my account one day after i made it and refuse to answer any emails about a refund. Live chat lies to me and say they will respond within 72 hours and it has been weeks since they said that and no response, they assured me they would respond. It is obviusly a scam and illigeal to just steal my deposit and lock my account one day after i made it, i didnt do anything that would be cause for it. It was after they blocked my account i became persistent since they literally stole from me.
Съжалявам, че го казвам, но според вашата жалба нещата са се случили съвсем различно, ако мога да кажа.
Акаунтът на играча беше блокиран по неизвестна причина. Въпреки че казиното доказа, че играчът е създал и използвал 2 акаунта там, той все още отрича това и не успя да ни предостави исканите подробности. Следователно жалбата беше приключена като отхвърлена."
Ако можете да предоставите исканите подробности, не се колебайте да помолите екипа за жалби да отвори отново вашата жалба. Ние се стремим да помогнем, но за съжаление без подходящо сътрудничество от ваша страна, просто не можем."
I'm sorry to say that, but according to your complaint, things happened quite differently, if I may say.
The player's account got blocked for an unknown reason. Although the casino proved that the player created and used 2 accounts there, he still denies it and failed to provide us with the requested details. Therefore, the complaint was closed as rejected."
If you can present the requested details, feel free to ask the complaint team to reopen your complaint. We aim to help, but sadly without proper cooperation from your side, we just can't."
Същото като групата на богатите казино, всички измамници са част от една и съща компания. Лъжете без срам в чата на живо „поддръжката ще ви отговори след 72 часа" преди месеци и сега е затворена. Измами повече хора от мен и мнозина не слушаха, въпреки че сега е ясно като бял ден, никъде онлайн няма информация кой е собственик на казината и всички имейли са в задънена улица, дори партньорската група е оскъдна и не отговаря, те дължат много на много хора пари и полицията трябва да бъде привлечена срещу тях.
Same like rich casino group, all scammers part of the same company. Lying with no shame in live chat "support will answer you in 72 hours" months ago and now closed. Scammed more people then me and many did not listen though now its clear as day, there is no information anywhere online who owned the casinos and all emails are dead ends, even the affiliate group is sketchy and do not respond, they Owe many people alot of money and police should be brought in on them.
Ако попаднете на такива играчи, моля, изпратете ги по нашия начин. Ние се стремим да подкрепяме играчи в нужда, благодарение на нашия Център за разрешаване на проблеми.
If you come across such players, send them our way, please. We aim to support players in need, thanks to our Resolution Center.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.