преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winstoria Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвам се да потвърдя банковата си сметка от няколко седмици, но безуспешно. . Изпратих всичко необходимо и много видимо до финансовия отдел няколко пъти, както ми казаха от поддръжката!!" Нищо!!!
I've been trying to verify my bank account for several weeks to no avail. . I sent all the necessary and very visible to the finance department several times as I was told by support!!" Nothing!!!
Seit mehreren Wochen versuche ich vergeblich das Bankkonto zu verifizieren. . Ich habe mehrmals alle nötigen und sehr gut sichtbar , an die Finanzabteilung wie es mir es vom Support gesagt wurde geschickt!!" Nichts!!!
Искате ли да обясните допълнително, моля? Какво означава "нищо"? Казиното отхвърлило ли е някои документи или сте останали без актуализация? Знаете ли какво не беше наред с тези документи?
Уведомете ме, моля.
Care to explain further, please? What does it mean "nothing"? Has the casino rejected some documents, or are you left without an update? Do you know what was wrong with those documents?
Let me know, please.
Здравейте, от жалбата ви разбрах, че тази ситуация с проверка продължава от 3 седмици. Това е доста неприятно, ако става въпрос само за проверка на банкова сметка.
Но въпросът е какъв е проблемът с документите, които изпратихте, след като казвате, че се виждат ясно? Получихте ли причина от казиното защо не ги приемат?
Прочетох също, че казиното е отговорило, че трябва да получите имейл от финансовия отдел. Споменахте, че не сте получили нищо. Опитахте ли да проверите други раздели като спам или подобни? Понякога имейлите също могат да попаднат в тези папки.
Въпреки това, тъй като тази ситуация продължава от доста време и не мисля, че е наука да се проверява банкова сметка, мисля, че сте постъпили правилно, като подадохте жалба.
В този случай обаче ще трябва да изчакаме и да видим дали ще получите имейла или дали ще получите подходящ отговор от казиното относно вашия случай.
Ако това се случи, моля, не се колебайте да ни уведомите.
Hi, I understand from your complaint that this verification situation has been going on for 3 weeks. This is quite unpleasant if it is just a matter of verifying a bank account.
But the question is, what is the problem with the documents you sent, since you say they are clear to see? Did you get a reason from the casino why they don't accept them?
I also read that the casino replied that you should receive an email from the finance department. You mentioned that you didn't receive anything. Have you tried checking other tabs like Spam or similar? Sometimes emails can end up in those folders as well.
However, since this situation has been going on for quite a while and I don't think it's any science to verify a bank account, I think you did the right thing by filing a complaint.
However, in this case, we will have to wait and see if you get the email or if you get any relevant reply from the casino regarding your case.
If this happens, please do not hesitate to let us know.
Бих искал да знам как се появиха тези рецензии. Знаех, че няколкото безплатни завъртания или дребни пари плащат за прегледи, но трябва ли да е така?
Това казино е ИСТИНСКО измамно казино
Поисках изплащане чрез банков превод, така че въведете Iban и натиснете изплащане, което се случва. Изведнъж поисках изплащането чрез Mifinity и дори вече нямам акаунт! Цялото нещо вече е отменено общо 6 пъти и не съм получил нищо по имейл или чрез чат на живо отговор!
Това казино е чиста измама и се надявам, че прегледът ще бъде редактиран тук!
Отписах парите и гледам на това като на урок, но тогава казиното трябва поне да бъде в черния списък или да бъде оценено по различен начин!
НЕ ПЛАЩАЙТЕ В НЕГО!
I would like to know how these reviews came about. I was aware that the few free spins or small change paid for reviews, but does that have to be the case?
This casino is a PURE scam casino
I requested a payout via bank transfer so enter Iban and press payout, which happens. Suddenly I requested the payout via Mifinity and I don't even have an account anymore! The whole thing has now been canceled a total of 6 times and I haven't received anything by email or via Live chat an answer!
This casino is a pure scam and I hope that the review will be edited here!
I wrote off the money and see it as a lesson, but then the casino should at least be blacklisted or rated differently!
DON'T PAY INTO IT!
Ich würde gerne mal wissen wie diese Bewertungen zustande kamen.Mir war bewusst das die paar Freispiele oder kleingeld für Bewertungen zahlen aber muss das sein?
Dieses Casino ist ein REINES Scam Casino
Habe eine Auszahlung beantragt per Banküberweisung also geb Iban ein und drücke auf Auszahlen was passiert.Auf einmal habe ich die Auszahlung per Mifinity beantragt und ich habe da nicht mal mehr einen Acc!Das ganze wurde jetzt insgesagt 6x gecancelt ich erhalte weder per Mail noch via Livechat eine Antwort!
Dieses Casino ist ein reiner Scam und ich hoffe das die Bewertung hier bearbeitet wird!
Ich hab das Geld abgeschrieben und sehs als Lehrgeld aber dann sollte das Casino zumindest blacklisted oder anders bewertet werden!
ZAHLT DA BLOSS NICHT EIN!
Здравейте по отношение на нашия процес на преглед на казино, прикачвам ръководство тук, за да можете да видите как нашият екип го прави .
Що се отнася до проблема, който възникна в казиното, когато теглихте чрез банков превод всичко беше наред и когато искахте да теглите чрез Mifinity, те блокираха акаунта ви?
Уведомете ме, за да се опитаме да ви помогнем.
Hello regarding our casino review process, I am attaching a guide here so you can see how our team does it.
Regarding the problem that occurred in the casino, when you withdrew via bank transfer everything was fine and when you wanted to withdraw via Mifinity they blocked your account ?
Let me know so we can try to help you.
Не!!!
Кликнах върху БАНКОВ ПРЕВОД, въведох моя Iban и изпратих всичко.
Тогава исках да видя какво става с изплащането ми. Пишеше Mifinty, въпреки че не платих на Mifinty.
Магически, методът за теглене се промени от банка на Minfinty, БЕЗ аз да правя нещо подобно!
No!!!
I clicked on BANK TRANSFER, entered my Iban and sent the whole thing.
Then I wanted to see what was going on with my payout. It said Mifinty even though I didn't pay out on Mifinty.
Magically, the withdrawal method changed from bank to Minfinty WITHOUT me doing anything like that!
Nein!!!
Ich habe auf BANKTRANSFER geklickt meine Iban eingegeben und das ganze abgeschickt.
Dann wollte ich gucken was mit meiner Auszahlung is da steht dann Mifinty obwohl ich nicht auf Mifinty ausgezahlt habe.
Magischerweise ändert sich die Auszahlungsmethode von Bank auf Minfinty OHNE das ich sowas getan hatte!
Не!!!
Кликнах върху БАНКОВ ПРЕВОД, въведох моя Iban и изпратих всичко.
Тогава исках да видя какво става с изплащането ми. Пишеше Mifinty, въпреки че не платих на Mifinty.
Магически, методът за теглене се промени от банка на Minfinty, БЕЗ аз да правя нещо подобно!
No!!!
I clicked on BANK TRANSFER, entered my Iban and sent the whole thing.
Then I wanted to see what was going on with my payout. It said Mifinty even though I didn't pay out on Mifinty.
Magically, the withdrawal method changed from bank to Minfinty WITHOUT me doing anything like that!
Nein!!!
Ich habe auf BANKTRANSFER geklickt meine Iban eingegeben und das ganze abgeschickt.
Dann wollte ich gucken was mit meiner Auszahlung is da steht dann Mifinty obwohl ich nicht auf Mifinty ausgezahlt habe.
Magischerweise ändert sich die Auszahlungsmethode von Bank auf Minfinty OHNE das ich sowas getan hatte!
И така, искаш да кажеш, че вече имаш парите? Малко съм объркан 🙂
So, are you saying you have the money already? I'm a bit confused 🙂
Тегленето ми е в ход вече почти 2 седмици, първата партида от 500 евро беше платена на следващия ден, но след това нищо
My withdrawal has been in-progress for almost 2 weeks now, first batch of 500e has been paid the next day but then nothing
Здравейте, виждам, че сте пуснали жалба за този проблем. От него прочетох, че казиното ви е поискало допълнителни документи, които трябва да предоставите като част от допълнителната проверка. Бихте ли могли да ни уведомите дали сте успели да потвърдите успешно и дали тегленето също е наред?
Hi, I see that you have opened a complaint about this problem. From it I read that the casino asked you for additional documents that you have to provide as part of the additional verification. Could you please let us know if you were able to verify successfully and if the withdrawal was also okay ?
Изпратих исканите документи, но след това ми отговориха, че акаунтът ми е подложен на допълнителна проверка от отдела за риск, изглежда, че това няма да се случи
I sent the requested documents but afterwards they responded that my account is undergoing additional check by the risk department seems like its not going to happen
Изпратих исканите документи, но след това ми отговориха, че акаунтът ми е подложен на допълнителна проверка от отдела за риск, изглежда, че това няма да се случи
I sent the requested documents but afterwards they responded that my account is undergoing additional check by the risk department seems like its not going to happen
Обичайно е, че казиното има някои допълнителни проверки, когато проверява документи. В този случай трябва да изчакате да приключи разследването и да видите какво ще ви кажат и какъв ще е крайният резултат. Все още няма нужда да бъдете скептични.
Ще ти стискам палци. 🤞
It is a common thing that the casino has some additional checks when it verifies documents. In this case you have to wait until the investigation is done and see what they tell you and what the final result will be. No need to be skeptical just yet.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Здравейте, можете ли да потвърдите откъде имате информацията, че не приемат играчи от Русия? Пише ли го в Общите условия или го разбрахте по друг начин?
Възможно е условията да са се променили, така че ако намерите нещо, което не съвпада на нашия уебсайт и на уебсайта на казиното, можете да ни уведомите тук:
Hello, can you also confirm where you got the information that they don't accept players from Russia ? Is it written in the Terms and Conditions or did you find it out some other way ?
It is possible that the terms may have changed, so if you find something that doesn't match on our website and on the casino website, you can let us know here:
Днес се регистрирах в Wintopia, получих бонус за добре дошли и започнах да играя. Избрах Paysafe като метод за депозит.
Когато след това избрах Paysafe и отидох да депозирам сумата, а след това видях UTORG поле, което наистина ме изненада, трябваше да променя дестинацията и да купя крипто, така че премахнах отметката в полето и вече не можех да депозирам. След това опитах това със Skrill и отново видях полето с думата Utorg и бях помолен да купя крипто.
Обслужването на клиенти нямаше никакви съвети, нито поддръжката, просто казаха, че трябва да използвам друг метод на плащане, казах, направих го и избрах Skrill, но след това видях и Utorg, досега не съм чувал друг отговор от поддръжката .
I registered at Wintopia today, got a welcome bonus and started playing. I chose Paysafe as my deposit method.
When I then selected Paysafe and went to deposit the amount, and then I saw a UTORG field that really surprised me, I was supposed to change the destination and buy crypto, so I unchecked the field and could no longer deposit .Then I tried this with Skrill, and again I saw the field with the word Utorg and was asked to buy crypto.
The customer service didn't have any advice, nor did the support, just said I should use another payment method, I said, I did it and chose Skrill, but then I also saw Utorg, so far I haven't heard any other answer from support .
Ich habe mich heute bei Wintopia angemeldet,mir einen Willkommensbonus holen und spielen. Gewählt habe ich Paysafe als Einzahlungsmethode.
Als ich dann Paysafe ausgewählt habe und den Betrag ging ich auf einzahlen,und dann sah ich ein Feld UTORG das mich sehr erstaunt hat,ich sollte die Destination wechseln und Krypto kaufen,also nahm ich den Haken aus dem Feld und konnte so nicht mehr einzahlen.Dann versuchte ich das mit Skrill,und wieder sah ich das Feld mit dem Wort Utorg und wurde aufgefordert Krypto zu kaufen.
Der Kundendienst wusste keine Rat,der Support auch nicht,sagte nur ich solle eine andere Zahlungsmethode nehmem,ich sagte ,ich habe es getan und Skrill gewählt,aber auch da bekam ich Utorg zu sehen,bis jetzt habe ich keine andere Antwort vom Support gehört.
Здравей Джаро
Прочетете доклада ми за Wintopia какво преживях току-що
Hello Jaro
Read my report about Wintopia what I just experienced
Hallo Jaro
Lies einmal meinen Bericht über Wintopia was ich gerade erlebt habe
Здравей Радка
Моля, прочетете моя доклад тук във форума за Wintopia и какво ще кажете за него?
Hello Radka
Please read my report here in the forum about Wintopia, and what do you say about it?
Hallo Radka
Lies bitte einmal meinen Bericht hier im Forum über Wintopia,und was sagst du dazu ?
Здравей!
Честно казано, нямам какво да кажа; честно казано, не разбирам напълно какво се случи. За мен това звучи почти като бъг и е много тъжно, че нямате отговор от казиното.
Докато казиното не реши правилно този проблем, не бих депозирал. Ами ти?
Hello there!
Frankly, I have nothing to say; to be honest, I do not fully understand what happened. To me, it almost sounds like a bug, and it's super sad that you have no response from the casino.
Until the casino properly addresses this issue, I wouldn't deposit. How about you?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.