ФорумКазинаWinstoria Casino - обща дискусия

Winstoria Casino - обща дискусия

преди 1 година от Anonymized420
|
2113 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winstoria Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Опитвам се да потвърдя банковата си сметка от няколко седмици, но безуспешно. . Изпратих всичко необходимо и много видимо до финансовия отдел няколко пъти, както ми казаха от поддръжката!!" Нищо!!!

Автоматичен превод:
speedo4711
преди 1 година

Искате ли да обясните допълнително, моля? Какво означава "нищо"? Казиното отхвърлило ли е някои документи или сте останали без актуализация? Знаете ли какво не беше наред с тези документи?

Уведомете ме, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

С това искам да кажа, че не получих никаква информация или отговор

Автоматичен превод:
speedo4711
преди 1 година

Здравейте, от жалбата ви разбрах, че тази ситуация с проверка продължава от 3 седмици. Това е доста неприятно, ако става въпрос само за проверка на банкова сметка.

Но въпросът е какъв е проблемът с документите, които изпратихте, след като казвате, че се виждат ясно? Получихте ли причина от казиното защо не ги приемат?

Прочетох също, че казиното е отговорило, че трябва да получите имейл от финансовия отдел. Споменахте, че не сте получили нищо. Опитахте ли да проверите други раздели като спам или подобни? Понякога имейлите също могат да попаднат в тези папки.

Въпреки това, тъй като тази ситуация продължава от доста време и не мисля, че е наука да се проверява банкова сметка, мисля, че сте постъпили правилно, като подадохте жалба.

В този случай обаче ще трябва да изчакаме и да видим дали ще получите имейла или дали ще получите подходящ отговор от казиното относно вашия случай.


Ако това се случи, моля, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Бих искал да знам как се появиха тези рецензии. Знаех, че няколкото безплатни завъртания или дребни пари плащат за прегледи, но трябва ли да е така?


Това казино е ИСТИНСКО измамно казино


Поисках изплащане чрез банков превод, така че въведете Iban и натиснете изплащане, което се случва. Изведнъж поисках изплащането чрез Mifinity и дори вече нямам акаунт! Цялото нещо вече е отменено общо 6 пъти и не съм получил нищо по имейл или чрез чат на живо отговор!


Това казино е чиста измама и се надявам, че прегледът ще бъде редактиран тук!


Отписах парите и гледам на това като на урок, но тогава казиното трябва поне да бъде в черния списък или да бъде оценено по различен начин!


НЕ ПЛАЩАЙТЕ В НЕГО!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
nix1
преди 11 месеца

Здравейте по отношение на нашия процес на преглед на казино, прикачвам ръководство тук, за да можете да видите как нашият екип го прави .

Що се отнася до проблема, който възникна в казиното, когато теглихте чрез банков превод всичко беше наред и когато искахте да теглите чрез Mifinity, те блокираха акаунта ви?

Уведомете ме, за да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Не!!!


Кликнах върху БАНКОВ ПРЕВОД, въведох моя Iban и изпратих всичко.

Тогава исках да видя какво става с изплащането ми. Пишеше Mifinty, въпреки че не платих на Mifinty.


Магически, методът за теглене се промени от банка на Minfinty, БЕЗ аз да правя нещо подобно!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не!!!


Кликнах върху БАНКОВ ПРЕВОД, въведох моя Iban и изпратих всичко.

Тогава исках да видя какво става с изплащането ми. Пишеше Mifinty, въпреки че не платих на Mifinty.


Магически, методът за теглене се промени от банка на Minfinty, БЕЗ аз да правя нещо подобно!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ps: Поне успяха да изплатят

Автоматичен превод:
nix1
преди 11 месеца

И така, искаш да кажеш, че вече имаш парите? Малко съм объркан 🙂


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Тегленето ми е в ход вече почти 2 седмици, първата партида от 500 евро беше платена на следващия ден, но след това нищо

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
jariftw
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че сте пуснали жалба за този проблем. От него прочетох, че казиното ви е поискало допълнителни документи, които трябва да предоставите като част от допълнителната проверка. Бихте ли могли да ни уведомите дали сте успели да потвърдите успешно и дали тегленето също е наред?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Изпратих исканите документи, но след това ми отговориха, че акаунтът ми е подложен на допълнителна проверка от отдела за риск, изглежда, че това няма да се случи

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

защо казвате, че приема играчи от Русия, ако не го правят.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Изпратих исканите документи, но след това ми отговориха, че акаунтът ми е подложен на допълнителна проверка от отдела за риск, изглежда, че това няма да се случи

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Обичайно е, че казиното има някои допълнителни проверки, когато проверява документи. В този случай трябва да изчакате да приключи разследването и да видите какво ще ви кажат и какъв ще е крайният резултат. Все още няма нужда да бъдете скептични.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

защо казвате, че приема играчи от Русия, ако не го правят.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, можете ли да потвърдите откъде имате информацията, че не приемат играчи от Русия? Пише ли го в Общите условия или го разбрахте по друг начин?

Възможно е условията да са се променили, така че ако намерите нещо, което не съвпада на нашия уебсайт и на уебсайта на казиното, можете да ни уведомите тук:

file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Днес се регистрирах в Wintopia, получих бонус за добре дошли и започнах да играя. Избрах Paysafe като метод за депозит.

Когато след това избрах Paysafe и отидох да депозирам сумата, а след това видях UTORG поле, което наистина ме изненада, трябваше да променя дестинацията и да купя крипто, така че премахнах отметката в полето и вече не можех да депозирам. След това опитах това със Skrill и отново видях полето с думата Utorg и бях помолен да купя крипто.

Обслужването на клиенти нямаше никакви съвети, нито поддръжката, просто казаха, че трябва да използвам друг метод на плащане, казах, направих го и избрах Skrill, но след това видях и Utorg, досега не съм чувал друг отговор от поддръжката .

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро

Прочетете доклада ми за Wintopia какво преживях току-що

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравей Радка

Моля, прочетете моя доклад тук във форума за Wintopia и какво ще кажете за него?

Автоматичен превод:
Peter14
преди 9 месеца

Здравей!

Честно казано, нямам какво да кажа; честно казано, не разбирам напълно какво се случи. За мен това звучи почти като бъг и е много тъжно, че нямате отговор от казиното.

Докато казиното не реши правилно този проблем, не бих депозирал. Ами ти?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини