ФорумКазинаWinSpinBet Casino - обща дискусия

WinSpinBet Casino - обща дискусия

преди 1 година от josephceline87
|
1350 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinSpinBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Добро утро

Здравей, Даниел, все още не получавам печелившото си плащане от winspinbet. Всеки ден ме карат да чакам. И същата актуализация, която чакат за техния екип за плащания, актуализиран. Можете ли да ми помогнете да получа плащане?

Възможно ли е?

Благодаря ти

Джоузеф Селин


Автоматичен превод:
josephceline87
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да разбера, че все още не сте получили печалбите. Колко време чакаш?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Изтеглих на 20 март. Но все още не получих спечелените пари.

Автоматичен превод:
josephceline87
преди 1 година

Здравей. Виждам, че в крайна сметка сумата беше намалена.

Изглежда, че Ник може да използва вашата актуализация относно тавана на печалбите:

„Уточниха ли защо плащането ви беше ограничено само до 200 €? Играхте ли с бонус пари, за да натрупате печалбите си?"

Просто щракнете върху тази връзка, за да получите достъп до вашата жалба , моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Cécile е името на лицето за обслужване на клиенти.

„Не, съжалявам, че не трябваше да ви дам безплатни завъртания, защото те бяха предназначени като тестова промоция в нашата система. Но исках да компенсирам за вас забавеното теглене и затова ви дадох безплатните завъртания . Но след това ме информираха, че това е причината да ви бъдат кредитирани само с 200 евро, а не с 6500 евро"

Това е отговорът на лицето за обслужване на клиенти от winspinbet.com, нейното име, което споменах по-горе.

И

Все още ми задавате въпроси, но не предприемате никакви действия.

4.5.2023 г. и това е днешният отговор на моя статус относно тегленето.

„Да, чакаме актуализации от нашия екип, разбирам, че е минало много време, но след като бъдем информирани, ще ви уведомим."

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
josephceline87
преди 1 година

Здравей.

Искам да изясня, че екипът по жалбите работи доста усилено по всеки случай, с който всички трябва да се справят. Вашият случай е включен . Получаването на вашата гледна точка е само първата стъпка по пътя. Първо събираме пълна информация. За да изясни вашата гледна точка, екипът трябва да се свърже с казиното. Просто разсъждавам на глас, можете ли всъщност да предоставите екранна снимка, показваща този разговор, това би било полезно. За съжаление сте направили много лош избор, като играете в толкова лошо казино, и се надявам, че казиното ще се погрижи да ни сътрудничи чрез жалбата. Ако не, сигурен съм, че можете да познаете останалото🙁.

Пожелавам ви честен край.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

filefile

Автоматичен превод:
josephceline87
преди 1 година

Не мога да спра да се смея - съжалявам. Това наистина е нещо! Е, ние всички правим грешки, за съжаление, ако казино с ужасна репутация направи грешка,...е, това е ужас.

Моля, уверете се, че тази екранна снимка е достъпна за Ник чрез жалбата . Хи се нуждае повече от цялата необходима информация, отколкото ние тук във форума.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини