преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinSpinBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добро утро
Здравей, Даниел, все още не получавам печелившото си плащане от winspinbet. Всеки ден ме карат да чакам. И същата актуализация, която чакат за техния екип за плащания, актуализиран. Можете ли да ми помогнете да получа плащане?
Възможно ли е?
Благодаря ти
Джоузеф Селин
Good morning
Hello daniel still i dont get my winning payment from winspinbet. Every day they are asking me to wait. And same update that they are waiting for their payment team updated. Can you help me to gety payment?
Is it possible?
Thank you
Joseph Celine
Здравейте, съжалявам да разбера, че все още не сте получили печалбите. Колко време чакаш?
Hi, I'm sorry to hear you haven't received the winnings yet. How long time have you been waiting?
Изтеглих на 20 март. Но все още не получих спечелените пари.
I was cashout on 20th of march. But still not received my winning money.
Здравей. Виждам, че в крайна сметка сумата беше намалена.
Изглежда, че Ник може да използва вашата актуализация относно тавана на печалбите:
„Уточниха ли защо плащането ви беше ограничено само до 200 €? Играхте ли с бонус пари, за да натрупате печалбите си?"
Просто щракнете върху тази връзка, за да получите достъп до вашата жалба , моля.
Hello there. I see the sum was lowered eventually.
It seems Nick could use your update regarding the winnings cap:
"Did they specify why was your payment capped to 200€ only? Did you play with bonus money to accumulate your winnings?"
Just click this link to access your complaint, please.
Cécile е името на лицето за обслужване на клиенти.
„Не, съжалявам, че не трябваше да ви дам безплатни завъртания, защото те бяха предназначени като тестова промоция в нашата система. Но исках да компенсирам за вас забавеното теглене и затова ви дадох безплатните завъртания . Но след това ме информираха, че това е причината да ви бъдат кредитирани само с 200 евро, а не с 6500 евро"
Това е отговорът на лицето за обслужване на клиенти от winspinbet.com, нейното име, което споменах по-горе.
И
Все още ми задавате въпроси, но не предприемате никакви действия.
4.5.2023 г. и това е днешният отговор на моя статус относно тегленето.
„Да, чакаме актуализации от нашия екип, разбирам, че е минало много време, но след като бъдем информирани, ще ви уведомим."
Cécile the name of customer service person.
"No, I'm sorry I was not supposed to give you free spins, because they were meant as test promotion in our system. But I wanted to make it up for you for your delayed withdrawal and that's why I gave you the free spins. But then I was informed that this was the reason why you were credited only with 200 euros and not 6500 euros"
This is the answer from customer service person from winspinbet.com her name i mentioned above.
And
Stilll you asking me questions but no any actions.
5/4/2023 and This is todays reply of my status about cashout.
"Yeah, we're waiting for updates from our team, I understand it's been a long time, but once we're informed we'll let you know."
Здравей.
Искам да изясня, че екипът по жалбите работи доста усилено по всеки случай, с който всички трябва да се справят. Вашият случай е включен . Получаването на вашата гледна точка е само първата стъпка по пътя. Първо събираме пълна информация. За да изясни вашата гледна точка, екипът трябва да се свърже с казиното. Просто разсъждавам на глас, можете ли всъщност да предоставите екранна снимка, показваща този разговор, това би било полезно. За съжаление сте направили много лош избор, като играете в толкова лошо казино, и се надявам, че казиното ще се погрижи да ни сътрудничи чрез жалбата. Ако не, сигурен съм, че можете да познаете останалото🙁.
Пожелавам ви честен край.
Hello there.
I want to make clear that the complaint team is working pretty hard on every case they all have to handle. Your case is included. Getting your point of view is just the first step along the way. We gather full-scaled information first. To clarify your point of view, the team needs to get in touch with the casino. I'm just thinking aloud, can you actually provide a screenshot showing this conversation, that would be useful. Sadly, you've made a very bad pick by playing in such a bad casino, and I hope the casino will care to collaborate with us through the complaint. If not, well I'm sure you can guess the rest🙁.
I wish you a fair ending.
Не мога да спра да се смея - съжалявам. Това наистина е нещо! Е, ние всички правим грешки, за съжаление, ако казино с ужасна репутация направи грешка,...е, това е ужас.
Моля, уверете се, че тази екранна снимка е достъпна за Ник чрез жалбата . Хи се нуждае повече от цялата необходима информация, отколкото ние тук във форума.
I can't stop laughing - I'm sorry. This is truly something! Well, we all make mistakes, sadly if a casino with a horrible reputation makes a mistake,...well, it's a horror.
Please, make sure this screenshot is available for Nick through the complaint. Hee needs all relevant information more than we do here on the forum.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.