преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinsPark Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравейте всички
Бих искал да публикувам предупреждение тук относно някои проблеми, които играчите срещат тук.
Имаше някакъв вид фалшив сайт на Winspark Casino, който се нарича Winsparkspin. Нашият екип за данни го провери и установи, че няма нищо общо с Winspark Casino; това е съвсем различен сайт и всеки трябва да внимава, тъй като изглежда като измама.
Ако имате подобен опит, моля, използвайте тази тема тук 👈, за да ни информирате за него.
Hello everyone.
I would like to post a warning here regarding some issues players experienced here.
There has been some kind of fake Winspark Casino site, which is called Winsparkspin. Our data team has checked it out and found out that it has nothing to do with the Winspark Casino; it is a totally different site, and everyone needs to be careful, as it looks like a scam.
If you have any similar experience, please use this thread here 👈 to inform us about it.
Искам да изтегля печалбите си, но пише, че първо трябва да направя депозит от $50, преди да мога да изтегля печалбите си. Това законно ли е?
I want to withdrawalnmy winnings but it says I need to make a $50 deposit first before I can get my winnings withdrawn. Is this legit?
Честно казано, не е нищо необичайно казиното да поиска депозит за проверка. Обикновено това е малка сума, която трябва да бъде депозирана.
Следователно 50 долара ми се струват доста високи.
Мога ли също да попитам дали сте депозирали нещо в сметката си преди или сте играли с някакъв бонус без депозит, например?
Наистина е мъдро от ваша страна, че сте дошли тук за съвет и ви благодаря за това.
Ще чакаме вашия отговор.
To tell you the truth, it is nothing unusual that a casino will ask for some verification deposit. It is usually some low amount which needs to be deposited.
Therefore, $50 seems pretty high to me.
May I also ask if you deposited anything to your account before, or if you played with some no deposit bonus, for example?
It is really wise of you that you have come here for some advice and thank you for that.
We'll wait for your reply.
Със сигурност не го направих, те дори не поискаха проверка и вижте методите на плащане, те мамят хората, искам да ги спра
I most certainly did not they didn't even ask for verification and look at the payment methods they're scamming people I want to stop them
здравейте!
Случайно да говорите за Winsparkspins вместо WinsPark, моля? Защото, ако го направите, моля, обърнете внимание на предупреждението, което добавяме към тази тема, описващо Winsparkspin казино като измама. Ще изчакам повторението ви, за да съм сигурен. Вижте обаче разликите:
Hi there!
Are you by any chance talking about Winsparkspins instead of WinsPark, please? Because if you do, kindly note the warning we add to this thread describing Winsparkspin casino as a scam. I'll wait for your replay just to be sure. See the differences though:
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.