ФорумКазинаWinota Casino - обща дискусия

Winota Casino - обща дискусия

преди 3 години от Mustapha
|
2661 преглеждания 6 отговора |
|
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winota Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Депозирах 25 евро в winota тази сутрин чрез trustly. За съжаление парите все още не са резервирани. Те не можеха или не искаха да го обяснят правилно. Имаше само стандартен отговор, който трябваше да изчакам. Тъй като това никога не ми се е случвало в никое друго казино, с доверие, ми се стори малко странно. Погледнах в Google за рецензии и наистина открих кои от тях се случи същото при winota. Парите така и не се появиха и нищо повече не дойде от Уинота. Депозирах само, защото разчитам най-вече на гуру за това как се оценява казиното. Някой друг имал ли е подобен опит и какво направи по въпроса?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 3 години

Вероятно се е случило, защото има технически проблеми между Trustly и казиното. Вероятно ще изчакам една седмица и ще продължа да питам казиното за текущото състояние. Ако парите не достигнат до вашата казино сметка или не се върнат в банковата ви сметка, можете също да опитате сами да се свържете с Trustly, за да ускорите процеса. Ако всичко се провали, тогава трябва да можете да предоставите доказателство от вашето интернет банкиране, което показва на казиното, че парите са изчезнали. В този случай казиното трябва да ви върне депозита.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здрасти,

Да, писаха ми, че финансовият отдел работи по въпроса и вярно вече е информиран. Честно казано, просто не мога да повярвам, просто защото вече съм чел такива ревюта със същия случай. В същото време обаче ми пишат, че все още мога да се оглеждам за нови игри в сайта им. Но аз не плащам никъде, където парите ми не стигат. Изпратих също екранна снимка, че е дебитиран от банковата ми сметка. Вече писах на Trustly, за съжаление имаше само една форма за контакт, която изпратих след това. Няма ли имейл от trustly?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 3 години

Намерих имейл адрес, който се използва за "Global" клиент. Можете да опитате: us.support@trustly.com

и разбира се, не правете допълнителни депозити, ако предишният се провали и парите са загубени засега

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел, много ти благодаря за това. Току що видях, че получих обратно плащането от trustly. Дали защото аз самият писах доверчиво, или казиното го е уредило, не знам. Защото нищо повече не идваше от самото казино. За мен е ясно, че вече не искам да депозирам там, дори ако казиното е оценено много добре тук. Благодаря отново за отговорите 🙂

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 3 години

Разбираемо е. Особено ако все още нямате правилно обяснение от казиното. Радвам се, че поне си върнахте парите, въпреки че беше излишно каране.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини