преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winota Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозирах 25 евро в winota тази сутрин чрез trustly. За съжаление парите все още не са резервирани. Те не можеха или не искаха да го обяснят правилно. Имаше само стандартен отговор, който трябваше да изчакам. Тъй като това никога не ми се е случвало в никое друго казино, с доверие, ми се стори малко странно. Погледнах в Google за рецензии и наистина открих кои от тях се случи същото при winota. Парите така и не се появиха и нищо повече не дойде от Уинота. Депозирах само, защото разчитам най-вече на гуру за това как се оценява казиното. Някой друг имал ли е подобен опит и какво направи по въпроса?
I deposited 25 euros at winota this morning via trustly. Unfortunately, the money has not yet been booked. They couldn't or wouldn't explain it properly. There was only a standard answer I should wait. Since this has never happened to me in any other casino, with trustly, it struck me as a bit strange. I looked at Google for reviews and really found which ones where the same thing happened at winota. The money never appeared and nothing more came from winota. I also only deposited because I mostly rely on guru for how the casino is rated. Has anyone else had such experiences and what did they do about it?
Ich habe heute morgen bei winota 25 euro über trustly eingezahlt. Leider ist das Geld bis jetzt nicht verbucht worden. Richtig erklären konnten oder wollten sie es nicht. Es kam nur eine standart Antwort ich solle noch warten. Da mir das noch in keinem anderen Casino passiert ist, mit trustly, kam mir das etwas seltsam vor. Ich schaute bei Google nach Bewertungen und fand wirklich welche denen das gleiche passiert ist bei winota. Das Geld war nie aufgetaucht und von winota kam auch nichts mehr. Ich habe auch nur eingezahlt weil ich mich meistens auf guru verlasse, wie das Casino bewertet ist. Hat noch jemand solche Erfahrungen gemacht und was dagegen unternommen?
Вероятно се е случило, защото има технически проблеми между Trustly и казиното. Вероятно ще изчакам една седмица и ще продължа да питам казиното за текущото състояние. Ако парите не достигнат до вашата казино сметка или не се върнат в банковата ви сметка, можете също да опитате сами да се свържете с Trustly, за да ускорите процеса. Ако всичко се провали, тогава трябва да можете да предоставите доказателство от вашето интернет банкиране, което показва на казиното, че парите са изчезнали. В този случай казиното трябва да ви върне депозита.
It probably happened, because there are technical issues between Trustly and the casino. I'd probably wait a week and keep asking the casino about the current state. If the money doesn't reach your casino account or don't come back to your bank account, you may also try contacting Trustly on your own to speed up the process. If everything fails, then you should be able to provide a proof from your internet banking, showing the casino that the money is gone. In that case, the casino should refund you the deposit.
Здрасти,
Да, писаха ми, че финансовият отдел работи по въпроса и вярно вече е информиран. Честно казано, просто не мога да повярвам, просто защото вече съм чел такива ревюта със същия случай. В същото време обаче ми пишат, че все още мога да се оглеждам за нови игри в сайта им. Но аз не плащам никъде, където парите ми не стигат. Изпратих също екранна снимка, че е дебитиран от банковата ми сметка. Вече писах на Trustly, за съжаление имаше само една форма за контакт, която изпратих след това. Няма ли имейл от trustly?
Hi there,
Yes, they wrote to me that the finance department is working on it and trustly is already informed. To be honest, I just can't believe it, just because I've already read such reviews with the same case. At the same time, however, they write to me that I could still look around for new games on their website. But I don’t pay anywhere where my money doesn’t get there. I've also sent a screenshot that it was debited from my bank account. I have already written to Trustly myself, unfortunately there was only one contact form that I then sent. Is there no email from trustly?
Hallo,
Ja sie schrieben mir das die finanzabteilung daran arbeitet und trustly auch schon informiert ist. Nur daran glauben kann ich da ehrlich gesagt nicht, alleine weil ich schon solche Bewertungen mit dem gleichen Fall gelesen habe. Gleichzeitig schreiben die mir aber, ich könnte mich ja noch auf ihrer seite umschauen, nach neuen Spielen. Ich zahle aber nicht irgendwo ein wo mein Geld nicht ankommt. Ich habe auch schon ein Screenshot gesendet das es von meinem Bankkonto abgebucht wurde. Trustly selbst habe ich auch schon angeschrieben, da gab es leider nur ein kontaktformular, das ich dann auch gesendet habe. Gibt es keine email von trustly?
Намерих имейл адрес, който се използва за "Global" клиент. Можете да опитате: us.support@trustly.com
и разбира се, не правете допълнителни депозити, ако предишният се провали и парите са загубени засега
I found an email address that is used for "Global" customer. You may give it a try: us.support@trustly.com
and of course, don't make any further deposits if the previous one failed and the money is lost for now
Здравей Даниел, много ти благодаря за това. Току що видях, че получих обратно плащането от trustly. Дали защото аз самият писах доверчиво, или казиното го е уредило, не знам. Защото нищо повече не идваше от самото казино. За мен е ясно, че вече не искам да депозирам там, дори ако казиното е оценено много добре тук. Благодаря отново за отговорите 🙂
Hello Daniel, thank you very much for that. I just saw that I got the payment back from trustly. Whether it was because I wrote trustly myself or whether the casino arranged it, I don't know. Because nothing more came from the casino itself. For me it is clear that I no longer want to deposit there, even if the casino is rated very good here. Thanks again for the answers 🙂
Hallo Daniel, vielen dank dafür. Habe gerade gesehen das ich von trustly die zahlung wieder zurückbekommen habe. Ob es jetzt daran gelegen hat das ich trustly selbst anschrieb oder ob das Casino es veranlasst hat, keine Ahnung. Denn von dem Casino selbst kam nichts mehr. Für mich klar das ich dort nicht mehr einzahlen möchte, auch wenn das casino hier mit sehr gut bewertet wird. Nochmals danke für die Antworten 🙂
Разбираемо е. Особено ако все още нямате правилно обяснение от казиното. Радвам се, че поне си върнахте парите, въпреки че беше излишно каране.
It's understandable. Especially if you still don't have any proper explanation from the casino. I'm glad you received your money back at least, even though it was unnecessary hassle.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.