ФорумКазинаWinning.io Casino - обща дискусия

Winning.io Casino - обща дискусия

преди 1 година от iskan
|
3108 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winning.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте. Бих искал да направя бележка за това казино тук. Това казино има необходимата поддръжка на живо, добри казино промоции и спортни залагания, бърза проверка. Но в същото време казиното има правила, пред които играчът е беззащитен. Един от основните и важни е тегленето на средства. И в това казино условията за теглене на средства не са посочени никъде в правилата. Дори ако вашият акаунт е напълно потвърден, това не гарантира, че заявката ви за теглене ще бъде изпълнена в близко бъдеще. Опитах се да намеря някаква инфлация, където казиното ще посочи условията за разглеждане на заявления, но там няма нищо. И в резултат на това играчът е беззащитен пред казиното, казиното може да разглежда молбата ви за теглене на средства дълго време. И смятам, че това е основният факт, който изисква внимателното внимание на персонала на казиното.

Автоматичен превод:
iskan
преди 1 година

Извинете ме, но вероятно не успях да разбера притеснението ви.

Какво точно липсва в условията, моля? Най-доброто ми предположение е за очакваното време за теглене. 🤔

Моля, уведомете ме.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбрахте всичко правилно. Поради липсата на конкретни срокове за това казино, може да възникне ситуация, когато казиното може да задържи парите ви по свое усмотрение, както се случва сега с моя акаунт. поддръжката на живо не може да посочи конкретно кога мога да получа парите си

Автоматичен превод:
iskan
преди 1 година

Сега виждам.

Трябва да кажа, че ще се притеснявам, ако подобна ситуация наистина стане реалност. Позволете ми да споделя една различна гледна точка. Имаме казино, което ясно посочва в своите условия, че тегленето, направено с карта VISA (само пример), отнема приблизително. 48 часа.

Мога да ви уверя, че всички играчи приемат това като краен срок. И така, играчът пита за теглене и това задейства проверката. Но повечето играчи пропускат да разберат, че „крайният срок", споменат в условията, се отнася до транзакцията, а не до целия процес на проверка, допълнителна проверка или проверка за сигурност. Така нашият играч може да се почувства объркан и да е сигурен, че казиното не спазва собствените си правила.

Съжалявам да го кажа, но има друг проблем, който може да възникне, честно казано, той се случва в момента в няколко казина по целия свят. Нашето казино наема трета компания - доставчик на плащания - за обработка на всички казино транзакции с играчи. Това, което се случва сега, е, че някои от тези доставчици изпитват проблеми с местните банки, което означава, че не всички опции за плащане са налични за всяка държава или играч. Така че без да знае и разчита само на информация от своя доставчик на плащания, казиното е безпомощно спрямо играчите, които използват условията на казиното като силен аргумент.

Това, което се опитвам да кажа е, че може би има причина за това. Точно това ми идва на ум въз основа на цялата информация, която намерих във форума и оплакванията. Само казиното може да обясни истинската причина. 🙂

Чувствайте се свободни да разглеждате форума и да отваряте оплаквания , ще намерите много публикации за това, което току-що описах 🙁



Автоматичен превод:
преди 1 година

Чаках повече от 10 дни и заявката ми за теглене все още не е разгледана. Службата за поддръжка ми пише всеки ден, че са много заети и не могат да дадат конкретна времева рамка кога ще обработят молбата ми. И как сега да получа голяма сума пари там, ако казиното не може да разгледа молбата ми повече от 10 дни. И нямат проблеми с трансферите, тъй като имам крипто портфейл. Просто забавят плащането. Писах им и по пощата, няма отговор от пощата. Екипът за поддръжка на това казино не може да разреши проблема ми с изплащането на моите печалби

Автоматичен превод:
iskan
преди 1 година

Трябва да кажа, че това е много жалко, разбирам, че не е толкова лесно да се повярва, че казиното не е в състояние да ви плати за 10 - или повече дни, и е лесно да видите това като стратегия.

Е, ако закъснението наистина е причинено от факта, че казиното е претоварено, би имало смисъл имейлите да не се отговарят - не учтиво, но съвсем логично, предполагам. 🙁

Така че, ако казиното не успее да разреши този проблем през следващите 3 дни, екипът за оплакване е готов да се намеси .

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини