НачалоФорумКазинаWinnerzOn Casino - обща дискусия

WinnerzOn Casino - обща дискусия

преди 1 година от kickoff
|
2 194 преглеждания 6 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinnerzOn Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Тази измамна компания има следния запис в разпоредбите:

"12.21. Максималната сума на залога за едно събитие е €100,00 или еквивалент в други валути". (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

След като щракнете върху максималния залог, стойностите са много по-високи от €100. Това е очевиден капан за хората, защото ако заложите €101 или повече, така или иначе ще бъдете анулирани. Играх няколко залога за повече от €100 и те отмениха буквално всичките ми печеливши залози (!!!!!) и цитираха тази измамна, злоупотребяваща разпоредба в правилата!!! Стойте далеч от тази компания. Изненадан съм, че Casino Guru предупреждава хората „Ограничение на печалбите от €10 000 на седмица", където не е толкова лошо, колкото вписването в правилата, че ако играете за повече от €100, въпреки че ви позволяваме да го направите така или иначе, в крайна сметка ние няма да ви ограби до нищо от вашите печалби.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
kickoff
преди 1 година

Здравей.

Какво съвпадение! Току-що обясних вашата гледна точка на друг играч, който е нарушил това правило за максимален залог в друго казино.

Може да ви се стори интересно:

https://casino.guru/forum/casinos/slotastic-online-casino---general-discussion#post-59778

Автоматичен превод:
преди 1 година

МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ ПОМОГНЕ МОГА ЛИ ДА ПОДЪЯ ЖАЛБА ЗА ИЗМАМА СРЕЩУ КАЗИНОТО АКО Е ДА, МОЛЯ, КАЖЕТЕ МИ КЪДЕ ДА НАПРАВЯ ТОВА, МОЛЯ, ALEXANDEREROR@GMAIL.COM Е МОЯТ ИМЕЙЛ, АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ

Автоматичен превод:
markeror
преди 1 година

Знаеш ли какво? Бих искал да чуя какво всъщност се случи.

Ние не сме полицията тук. Ако подозирате измама, можем да използваме поне някакво основно обяснение.

Надявам се да успеете да обясните.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казиното не може да покаже депозита в баланса си от събота и не е теглило средства от миналия понеделник. Поддръжката чрез чат спря да работи напълно и не отговарят на имейли. По принцип тези подробности ги посочих в жалбата си.

Автоматичен превод:
gorjepol
преди 1 година

Е, казино с много нисък индекс на безопасност . Всичко е възможно 🙁

Благодаря ви, че споделихте този преглед дори тук във форума. Конкретни ситуации и преживявания от реалния живот могат да помогнат на другите да пропуснат опасни решения.

Какво остава да се каже? С късмет жалбата ви помага да получите парите! 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини