преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinnerzOn Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тази измамна компания има следния запис в разпоредбите:
"12.21. Максималната сума на залога за едно събитие е €100,00 или еквивалент в други валути". (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
След като щракнете върху максималния залог, стойностите са много по-високи от €100. Това е очевиден капан за хората, защото ако заложите €101 или повече, така или иначе ще бъдете анулирани. Играх няколко залога за повече от €100 и те отмениха буквално всичките ми печеливши залози (!!!!!) и цитираха тази измамна, злоупотребяваща разпоредба в правилата!!! Стойте далеч от тази компания. Изненадан съм, че Casino Guru предупреждава хората „Ограничение на печалбите от €10 000 на седмица", където не е толкова лошо, колкото вписването в правилата, че ако играете за повече от €100, въпреки че ви позволяваме да го направите така или иначе, в крайна сметка ние няма да ви ограби до нищо от вашите печалби.
This scam company has the following entry in the regulations:
"12.21. The maximum bet amount for one event is €100.00 or equivalent in other currencies". (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
After clicking the max bet, the values are much higher than €100. This is an obvious trap for people because if you bet €101 or more you will be voided anyway. I played a few bets for more than €100 and they canceled literally all my winning bets (!!!!!) and cited this fraudulent, abusive provision in the rules!!! Stay far away from this company. I'm surprised that Casino Guru warns people "Win limit of €10,000 per week" where it's not as bad as the entry in the rules that if you play for more than €100 even though we let you do it anyway in the end we will rob you to nothing of your winnings.
Здравей.
Какво съвпадение! Току-що обясних вашата гледна точка на друг играч, който е нарушил това правило за максимален залог в друго казино.
Може да ви се стори интересно:
https://casino.guru/forum/casinos/slotastic-online-casino---general-discussion#post-59778
Hello there.
What a coincidence! I just explained your point of view to another player who has breached this max bet rule in another casino.
You might find interesting:
https://casino.guru/forum/casinos/slotastic-online-casino---general-discussion#post-59778
МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ ПОМОГНЕ МОГА ЛИ ДА ПОДЪЯ ЖАЛБА ЗА ИЗМАМА СРЕЩУ КАЗИНОТО АКО Е ДА, МОЛЯ, КАЖЕТЕ МИ КЪДЕ ДА НАПРАВЯ ТОВА, МОЛЯ, ALEXANDEREROR@GMAIL.COM Е МОЯТ ИМЕЙЛ, АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ
CAN SOMEONE PLEASE HELP ME CAN I FILE A FRAUDULENT COMPLAINT AGAINST THE CASINO IF SO PLEASE TELL ME WHERE TO DO THIS PLEASE ALEXANDEREROR@GMAIL.COM IS MY EMAIL IF ANYONE CAN HELP THANK YOU ALL
Знаеш ли какво? Бих искал да чуя какво всъщност се случи.
Ние не сме полицията тук. Ако подозирате измама, можем да използваме поне някакво основно обяснение.
Надявам се да успеете да обясните.
Благодаря ти.
You know what? I would like to hear what actually happened.
We are not the police here. If you suspect fraud, we could at least use some basic explanation.
I hope you manage to explain.
Thank you.
Казиното не може да покаже депозита в баланса си от събота и не е теглило средства от миналия понеделник. Поддръжката чрез чат спря да работи напълно и не отговарят на имейли. По принцип тези подробности ги посочих в жалбата си.
The casino has not been able to display the deposit on its balance since Saturday and has not withdrawn funds since last Monday. Chat support has stopped working altogether and they don't respond to email. In principle, I provided these details in my complaint.
Е, казино с много нисък индекс на безопасност . Всичко е възможно 🙁
Благодаря ви, че споделихте този преглед дори тук във форума. Конкретни ситуации и преживявания от реалния живот могат да помогнат на другите да пропуснат опасни решения.
Какво остава да се каже? С късмет жалбата ви помага да получите парите! 🤞🤞🤞
Well, a casino with a very low safety index. Anything is possible 🙁
Thank you for sharing this overview even here on the forum. Concrete situations and real-life experiences might help others skip hazardous decisions.
What is left to say? With luck, the complaint helps you get the money! 🤞🤞🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.