преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winhalla Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Наистина лошо казино !!
Депозирах 25 евро и взех бонуса за депозит, проблемите започнаха !!
не позволи да играе никакви игри в това казино, но веднага започна да изисква документи за идентификация на акаунта !!
Веднага закрих акаунта си, защото започна да прилича на нечестно казино !!
моите пари съм искал от тях десетки пъти по имейл, но всеки път просто искам документи.
Не бих препоръчал казината на тази или тази компания на никого, завъртете ги отдалеч !!!
Вероятно съм загубил 25e, но запази парите си, не загубих повече.
Really bad casino !!
I deposited 25 euros and took the deposit bonus, the problems started !!
did not allow to play any games in this casino but immediately began to require documents for account identification !!
I closed my account right away because it started to look like a dishonest casino !!
my money i have demanded from them dozens of times by email but each time just want documents.
I would not recommend this or this company's casinos to anyone, twist these from afar !!!
i probably lost 25e but keep my money, i didn't lose any more.
Todella huono kasino!!
talletin 25 euroa ja otin talletusbonuksen,alkoivat ongelmat!!
ei antanut pelata mitään pelejä tämä kasino vaan alkoi heti vaatia asiakirjoja tilin tunnistukseen!!
suljin tilini heti koska alkoi vaikuttaa epärehelliseltä kasinolta!!
rahojani olen heiltä vaatinut takaisin kymmeniä kertoja emaililla mutta joka kerta vain haluavat asiakirjoja.
en suosittele tätä enkä tämän yhtiön kasinoita kenellekkään,kieräkää nämä kaukaa!!!
menetin varmaan 25e mutta pitäkööt rahansa,enpä hävinnyt enempää.
Това е стандартен процес в някои казина. Вашият акаунт може да бъде маркиран по някаква причина (например имате същия IP адрес като друг играч), така че те искат да потвърдят вашия акаунт. За да ви изпратят тегленето, те все още трябва да потвърдят акаунта ви, така че не съм изненадан, че все още изискват документите от вас.
This is a standard process in some casinos. You account could be flagged for any reason (for example you have the same IP address as another player) so they wanted to verify your account. In order to send you the withdrawal, they still need to verify your account so I'm not surprised they still require the documents from you.
поне не може да има един и същ ip адрес или да има някакъв уловен ip адрес ....
няма подобно казино, срещу което веднага започваш да искаш документи и дори не можеш да играеш и след това решаваш дали казиното си струва да играеш и да се идентифицираш !!
това просто ви казва, че има нечестно казино !!
Бях ограбен от информация за кредитна карта през някакво казино и затова вече изобщо не вярвам на тези глупости.
случвало се е дори да има открадната човешка идентичност !!!
at least can't have the same ip address or have some captured ip address ....
there is no similar casino against which you immediately start asking for documents and can't even play and then decide whether the casino is worth playing and identifying !!
this just tells you that there is a dishonest casino !!
I was robbed of credit card information through some casino and that’s why I don’t trust these shit at all anymore.
it has happened even that there is a human identity also stolen !!!
ei voi ainakaan olla sama ip osoite vai onko joillakin kaapattu ip osoite....
ei ole yhtään samanlaista kasinoa tullut vastaan jossa aletaan heti kyselee asiakirjoja eikä voi edes pelata ja päättää sitten että onko kasino pelaamisen ja tunnistautumisen arvoinen!!
tämä vain kertoo siitä että on epärehellinen kasino!!
minulta ryöstettiin jostain kasinon kautta pankkikortin tiedot ja siksi en luota näihin paskoihin yhtään enää.
on tapahtunut sitäkin että on ihmisen identtiteetti myös varastettu!!!
Всъщност работих в много добро казино в продължение на 4 години и понякога затваряхме сметката на играча веднага и искахме документите точно както описвате. Още веднъж, това се случва в случаите, когато вътрешната система на казината ви вижда като потенциален риск.
Тогава казиното иска да ви потвърди незабавно, за да избегнете проблеми в бъдеще.
По отношение на картата - също съм доста резервиран по отношение на използването на карти онлайн. Ето защо създадох безплатна сметка в местната банка, поисках от тях VISA (защото в някои случаи Mastercard не поддържа теглене) и съхранявам само ниска сума пари на тази карта. Използвам тази карта изключително за всички видове онлайн плащания.
Actually I worked in a very good casino for 4 years and we sometimes closed the player's account immediately and asked for the documents exactly as you describe. Once again, it happens in cases where the casinos internal system sees you as a potential risk.
Then the casino wants to verify you immediately to avoid any issues in the future.
Regarding the card - I'm also quite reserved in terms of using cards online. That's why I created a free account in the local bank, I asked them for VISA (because in some cases, Mastercard doesn't support withdrawals) and I keep only low amount of money on that card. I use this card exclusively for all types of online payments.
здравей
Току-що го обсъдих с представителя на казиното. Техният уебсайт е в процес на поддръжка и трябва да бъде достъпен много скоро.
Hi.
I have just discussed it with the casino representative. Their website is under maintenance, and it should be available very soon.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.