НачалоФорумКазинаWinhalla Casino - обща дискусия

Winhalla Casino - обща дискусия

преди 3 години от mcclane2020
|
4 402 преглеждания 6 отговора |
|
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winhalla Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Наистина лошо казино !!

Депозирах 25 евро и взех бонуса за депозит, проблемите започнаха !!

не позволи да играе никакви игри в това казино, но веднага започна да изисква документи за идентификация на акаунта !!

Веднага закрих акаунта си, защото започна да прилича на нечестно казино !!

моите пари съм искал от тях десетки пъти по имейл, но всеки път просто искам документи.

Не бих препоръчал казината на тази или тази компания на никого, завъртете ги отдалеч !!!

Вероятно съм загубил 25e, но запази парите си, не загубих повече.

Автоматичен превод:
mcclane2020
преди 3 години

Това е стандартен процес в някои казина. Вашият акаунт може да бъде маркиран по някаква причина (например имате същия IP адрес като друг играч), така че те искат да потвърдят вашия акаунт. За да ви изпратят тегленето, те все още трябва да потвърдят акаунта ви, така че не съм изненадан, че все още изискват документите от вас.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

поне не може да има един и същ ip адрес или да има някакъв уловен ip адрес ....

няма подобно казино, срещу което веднага започваш да искаш документи и дори не можеш да играеш и след това решаваш дали казиното си струва да играеш и да се идентифицираш !!

това просто ви казва, че има нечестно казино !!

Бях ограбен от информация за кредитна карта през някакво казино и затова вече изобщо не вярвам на тези глупости.

случвало се е дори да има открадната човешка идентичност !!!


Автоматичен превод:
mcclane2020
преди 3 години

Всъщност работих в много добро казино в продължение на 4 години и понякога затваряхме сметката на играча веднага и искахме документите точно както описвате. Още веднъж, това се случва в случаите, когато вътрешната система на казината ви вижда като потенциален риск.

Тогава казиното иска да ви потвърди незабавно, за да избегнете проблеми в бъдеще.

По отношение на картата - също съм доста резервиран по отношение на използването на карти онлайн. Ето защо създадох безплатна сметка в местната банка, поисках от тях VISA (защото в някои случаи Mastercard не поддържа теглене) и съхранявам само ниска сума пари на тази карта. Използвам тази карта изключително за всички видове онлайн плащания.

Автоматичен превод:
преди 2 години

това изчезна от интернет.

Автоматичен превод:
mcclane2020
преди 2 години

здравей

Току-що го обсъдих с представителя на казиното. Техният уебсайт е в процес на поддръжка и трябва да бъде достъпен много скоро.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини