ФорумКазинаWinfest Casino - обща дискусия

Winfest Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
2564 преглеждания 19 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winfest Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Винаги съм плащал добре. Спечели €500 и поиска изплащане. Акаунтът е затворен веднага. Заключване на Орион.

Не знаех нищо за това и проверката е достатъчна, ако се иска плащане, пише в чата. Междувременно отново и отново за чат, това е в ход...трябва ли да получа депозитите си обратно 215 евро, какво ще кажете за останалите? Обмислям да отключа и не знам откъде идва ключалката. Може ли някой да помогне

Автоматичен превод:
преди 1 година

Винаги едни и същи хора в чата, Крис Андре и Габи. Счетоводството го обработва и нямате информация за писане, но че залогът от 215 евро е върнат? Също така, че всички играчи сега трябва да бъдат проверени незабавно и много такива случаи вече са проблем! Всичко е много странно. Имам копие на всичко чрез имейл и чат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам всичките си печалби! Аз също ще се отключа и ще видя кой е получил как се е появила ключалката. Казиното не може просто да анулира печалбите ми? Това не е сериозно обслужване на клиенти. Моля, кажете ми какво мога да направя. Много благодаря

Автоматичен превод:
kuckuck66
преди 1 година

Здравей,

Първото ми притеснение е, че казиното не приема играчи от Германия, плюс VPN е забранен. Но засега ще почака.

Нека сега се съсредоточим върху проблема:

Можете ли да получите достъп до акаунта си?

Вашият акаунт потвърден ли е? Както казиното обясни по-рано, те са заети поради много подадени заявки.

Кога точно беше подадена вашата заявка за теглене?

Нека се опитаме да бъдем спокойни, всъщност няма значение какво искате, първият процес на проверка обикновено отнема най-много време.

Моля, отговорете на въпросите ми, за да продължим напред.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното има немски лиценз

Блокиран съм, което беше установено по време на проверката.

Проверката беше приета само за акаунта, който беше затворен поради забраната.

Предполага се, че съм в списъка за изплащане.

Трябва да получа обратно депозитите си от 215 Eiro, но бих искал информация от сметката ми какво ще се случи с оставащото салдо.

Деблокирането не е проблем от икономическа гледна точка.

Често съм искал от казиното проверка, но тя е достатъчна за изплащане.

Искам да знам какво да правя сега. Чатът ме успокоява, може да отнеме известно време... както казах, не знам нищо за тази забрана.

Преди 15 години се оставихме да ни затворят в Казоно заради пристрастеността на свекърва ми към хазарта.....

Winfest сега незабавно проверява всеки играч!!!! Всеки път приемаха депозитите ми.

Благодаря ви за обратната връзка и помощта.

срещу

Автоматичен превод:
kuckuck66
преди 1 година

Съжалявам, но не разбирам всички подробности.

Бихте ли поне веднъж описали целия проблем линейно, моля?

Споменаване: Колко сметки имате? Кое е забранено и т.н.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам акаунт

Блокиран съм или акаунтът ми.

Казиното не направи никаква проверка дори това, което поисках.

Достатъчно, ако поискам изплащане. Сега направих това. 510 евро печалба. Проверката вече работи и заключването също. Преди около 15 години се оставих да ме блокират в казиното, сега влиза в сила заради новата промяна в закона.

Сега кандидатствах за отключване на ключалка в оазис.

Казиното също знае, че е направило грешка и я протака.

Сега почти 10 дни. Не искам само депозитите си, искам пълната си печалба. Ако трябва ще изчакам да се отключи.

Единственото ми притеснение е, че ще ми анулират кредита.

Winfest наистина отнема време.....



Автоматичен превод:
kuckuck66
преди 1 година

Къде точно те забраниха преди 15 години? Новите закони важат само за онлайн хазарта. Ако сте се оставили да ви блокират някъде преди 15 години, това всъщност няма как да повлияе на днешните закони. От преди 15 години онлайн хазартът изобщо не беше актуален от закона. Аз също съм на Winfest и успях да се верифицирам при поискване без никакви проблеми. Това е моето най-важно лично правило: първо проверете, след това депозирайте. Не ме интересува колко добре е оценено казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей

Да, сега го знам. Въпреки това, winfest не го потвърди, дори след като попита.

Е, когато направих първото си изплащане, те просто затвориха сметката ми.

Моите пощи само с чат и съм в застой.

Днес изпратих имейла за отключване на Orion. Чатът пише, че 215 евро ще бъдат върнати в моя paysafe акаунт. Изплащане само по начина, по който е депозиран! И това не го разбирам съвсем!

300 евро, в случай че не искате да ми преведете цялата сума, пишете на Крис от чата, за да го отмените.

Аз обаче не искам да приема това.

Нито един отговор от един от имейлите ми....само след запитване от чата, че отнема време и няма информация.

Това не е приятелско отношение към клиента.

какво да правя сега Чакате отключване?

Vg Андреа



Автоматичен превод:
преди 1 година

Според чата трябваше да получа имейл по-рано тази седмица.

Уж съм в списъка ;,)

Всичко странно.

Крис Габи и Андре и само по 1 на опашката. Веднага ме поздравяват и отново и отново не могат да ми кажат нищо, защото няма информация от счетоводството.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега получих имейл, че ще получа 145 евро изплащане.

Как се формира сумата и какво се случва с остатъка от кредита, няма информация.

Трябва да подпиша нещо на английски, вероятно отказ, няма да го направя.

Надявам се, че цялата сума ще бъде преведена. Преди 12 дни, всичко много бавно.

Наистина се надявам да напиша нещо положително за казиното.

Проверката вече се извършва незабавно, поне казиното е научило нещо.

Моето отключване вече е поискано, за съжаление не знаех нищо за това!


Сега продължава, какво мислите, без останалото? какво се случва с него. Не можете да ми кредитирате никаква сума!


С Най-Добри Пожелания



Автоматичен превод:
kuckuck66
преди 1 година

Здравей.

Бих казал, че би било по-добре да си сътрудничите с казиното, защото е важно първо да извадите печалбите си.

Не съм сигурен, че разбирам правилно частта, съдържаща „отказ", така че не се колебайте да ме посъветвате.

Като цяло, бавно бих ви предложил оплакване.

Тази статия обяснява как работи тук .


Автоматичен превод:
преди 1 година

да Сега написах един последен имейл и също така изясних, че след това ще подам жалба до съответните органи.

Получих незабавна обратна връзка, че се обработва отново на пълна скорост.

Нека просто изчакаме.

Въпреки това, в случай, че не получа отговор на въпросите си, както и превода на парите, ще го направя публично достояние.

благодаря за обратната връзка

Автоматичен превод:
kuckuck66
преди 1 година

Достатъчно честно.

Докато споменах жалбата, всъщност имах предвид чрез нашия център за разрешаване на проблеми.

Тази статия трябва да обясни как работи .

Според добрия резултат на казиното, вярвам, че има голям шанс да ви помогнем много по-рано, отколкото официалните власти биха направили. Опитвали ли сте някога да се свържете с лицензиращия орган преди? Това обикновено е доста неефективен от времето процес.

Надяваме се, че жалбата няма да е необходима.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Сега бих искал да подам жалба.

Казино гуру вероятно би могъл да ми помогне и там.

Winfest не може да ми отговори какво се случва с моя акаунт след отключването му.

winfest искаха да ми платят 145 евро без оправдание или на английски. Мисля, че отказ от отговорност. Печалба или кредит е 500 евро.

Само винаги пише от чата, че е в ход.

Мислех, че Winfest ще бъде сериозно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто ще почакам и ще видя.

По-късно днес трябва да дойде имейл. Надявам се, че поради пълния инцидент казиното ще бъде услужливо и ще ми преведе парите.

Ако не, тогава ще взема мерки.

Автоматичен превод:
kuckuck66
преди 1 година

Добре.

Така че, в случай че имате нужда от помощ - знаете къде да я намерите.

Кажете ми дали ще получите парите, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбрах.

За щастие вчера Winfest ме информира, че целият ми баланс ще бъде преведен в моя акаунт. Ще изчакам и ще ти кажа тогава.

срещу

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Парите са преведени.

Winfest, но сериозно и добро казино.

Отне известно време, но сега всичко е наред.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини