преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winfest Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Винаги съм плащал добре. Спечели €500 и поиска изплащане. Акаунтът е затворен веднага. Заключване на Орион.
Не знаех нищо за това и проверката е достатъчна, ако се иска плащане, пише в чата. Междувременно отново и отново за чат, това е в ход...трябва ли да получа депозитите си обратно 215 евро, какво ще кажете за останалите? Обмислям да отключа и не знам откъде идва ключалката. Може ли някой да помогне
I always paid well. Won €500 and requested a payout. Account closed immediately. Lock of Orion.
I didn't know anything about it and verification is sufficient if a payment is requested, the chat wrote. Meanwhile again and again to chat it is in progress...should I get my deposits back 215 euros what about the rest? I'm considering unlocking and don't know where the lock comes from. Can someone help
Hab immer schön eingezahlt. 500 Euro gewonnen und Auszahlung beantragt. Konto sofort geschlossen. Sperre von Orion.
Ich wusste davon nichts und Verifizierung reicht aus wenn Auszahlung beantragt wird schrieb der chat. Mittlerweile immer wieder um Chat es ist in Bearbeitung...meine Einzahlungen soll ich wieder bekommen 215 Euro was ist mit dem Rest? Ich überlege mich entsperren zulassen und weiß garnicht woher die Sperre kommt. Kann jemand helfen
Винаги едни и същи хора в чата, Крис Андре и Габи. Счетоводството го обработва и нямате информация за писане, но че залогът от 215 евро е върнат? Също така, че всички играчи сега трябва да бъдат проверени незабавно и много такива случаи вече са проблем! Всичко е много странно. Имам копие на всичко чрез имейл и чат.
Always the same people in the chat, chris andre and Gaby. Accounting is processing it and you don't have any information to write, but that the 215 euro stake is paid back? Also that all players now have to be verified immediately and many such cases are now a concern! All very strange. I have a copy of everything via email and chat.
Im Chat immer die gleichen Personen, chris andre und Gaby. Buchhaltung bearbeitet es und sie haben keine Infos schreiben aber das 215 Euro Einsatz zurück bezahlt wird? Auch das nun alle Spieler sofort verifiziert werden müssen und ganze viele solche Fälle nun Anliegen! Sehr merkwürdig alles. Ich habe alles per Mail und Chat in Kopie.
Искам всичките си печалби! Аз също ще се отключа и ще видя кой е получил как се е появила ключалката. Казиното не може просто да анулира печалбите ми? Това не е сериозно обслужване на клиенти. Моля, кажете ми какво мога да направя. Много благодаря
I want all my winnings! I will also have myself unlocked and see who got how the lock came about. The casino can't just cancel my winnings? That's not serious customer service. Please tell me what I can do. Thanks very much
Ich möchte meinen kompletten Gewinn haben! Ich werde mich auch entsperren lassen und sehe ja wer wie die Sperre entstanden ist. Das Casino kann meinen Gewinn nicht einfach stornieren? Ein seriöser Kundendienst ist das nicht. Bitte schreibt mir doch was ich machen kann. Vielen Dank
Здравей,
Първото ми притеснение е, че казиното не приема играчи от Германия, плюс VPN е забранен. Но засега ще почака.
Нека сега се съсредоточим върху проблема:
Можете ли да получите достъп до акаунта си?
Вашият акаунт потвърден ли е? Както казиното обясни по-рано, те са заети поради много подадени заявки.
Кога точно беше подадена вашата заявка за теглене?
Нека се опитаме да бъдем спокойни, всъщност няма значение какво искате, първият процес на проверка обикновено отнема най-много време.
Моля, отговорете на въпросите ми, за да продължим напред.
Hello there,
My first concern is the casino doesn't accept players from Germany, plus VPN is prohibited. But it will wait for now.
Let's focus on the issue now:
Can you access your account?
Has your account been verified? As the casino explained earlier they are occupied due to many submitted requests.
When exactly was your withdrawal request submitted?
Let's try to be calm, it doesn't actually matter what you want, the first verification process is usually the most time demanding.
Kindly answer my questions so we can move on.
Казиното има немски лиценз
Блокиран съм, което беше установено по време на проверката.
Проверката беше приета само за акаунта, който беше затворен поради забраната.
Предполага се, че съм в списъка за изплащане.
Трябва да получа обратно депозитите си от 215 Eiro, но бих искал информация от сметката ми какво ще се случи с оставащото салдо.
Деблокирането не е проблем от икономическа гледна точка.
Често съм искал от казиното проверка, но тя е достатъчна за изплащане.
Искам да знам какво да правя сега. Чатът ме успокоява, може да отнеме известно време... както казах, не знам нищо за тази забрана.
Преди 15 години се оставихме да ни затворят в Казоно заради пристрастеността на свекърва ми към хазарта.....
Winfest сега незабавно проверява всеки играч!!!! Всеки път приемаха депозитите ми.
Благодаря ви за обратната връзка и помощта.
срещу
Casino has a German license
I'm blocked that was determined during verification.
Verification was accepted only for the account that was closed due to the ban.
I'm supposedly on the payout list.
I am supposed to get my deposits of 215 Eiro back, but I would like information from my account about what will happen to the remaining balance.
Unblocking is not a problem from an economic point of view.
I have often asked the casino for verification, but it is sufficient for a payout.
I want to know what to do now. Chat calms me down, it can take a while... as I said, I don't know anything about this ban.
15 years ago we let ourselves be locked in the Casono because of my mother-in-law's gambling addiction.....
Winfest is now instantly verifying every player now!!!! They accepted my deposits every time.
Thank you for your feedback and help.
vs
Casino hat eine Deutsche Lizenz
Ich bin gesperrt das ist bei der Verifizierung festgestellt worden.
Verifizierung wurde akzeptiert nur das Konto das wegen der Sperre geschlossen.
Ich stehe angeblich auf der Liste der Auszahlung.
Meine Einzahlungen von 215 Eiro soll ich angeblich wieder bekommen jedoch möchte ich Infos wrgen meinem Account was mit dem Restguthaben passiert.
Eine Entsperrung ist aus wirtschaftlicher Sicht kein Problem.
Ich habe das Casino öfters wegen Verifizierung angefragt jedoch reicht es bei Auszahlung aus.
Ich möchte nun wissen was ich machen soll. Chat beruhigt mich es kann dauern....ich weiß wie gesagt von dieser Sperre nichts.
Wir haben uns vor 15 Jahren wegen einer Spielsucht meiner Schwiegermutter im Casono sperren lassen.....
Winfest verifiziert nun sofort jeden Spieler jetzt!!!! Meine Einzahlungen haben sie jedesmal akzeptiert.
Vielen Dank für dein Feedback und Hilfe.
Vg
Съжалявам, но не разбирам всички подробности.
Бихте ли поне веднъж описали целия проблем линейно, моля?
Споменаване: Колко сметки имате? Кое е забранено и т.н.
Благодаря ти.
I'm sorry, but I do not understand all the details.
Would you for once, describe the whole issue linearly, please?
Mention: How many accounts do you have? Which one is banned, and so on?
Thank you.
Имам акаунт
Блокиран съм или акаунтът ми.
Казиното не направи никаква проверка дори това, което поисках.
Достатъчно, ако поискам изплащане. Сега направих това. 510 евро печалба. Проверката вече работи и заключването също. Преди около 15 години се оставих да ме блокират в казиното, сега влиза в сила заради новата промяна в закона.
Сега кандидатствах за отключване на ключалка в оазис.
Казиното също знае, че е направило грешка и я протака.
Сега почти 10 дни. Не искам само депозитите си, искам пълната си печалба. Ако трябва ще изчакам да се отключи.
Единственото ми притеснение е, че ще ми анулират кредита.
Winfest наистина отнема време.....
I have an account
I am blocked or my account.
The casino didn't do any verification even what I asked for.
Sufficient if I request a payout. I have now done this. 510 euros profit. Verification now worked and lock too. About 15 years ago I let myself be blocked in the casino, this is now taking effect because of the new change in the law.
I have now applied for a lock at oasis to be unlocked.
The casino also knows it made a mistake and is dragging it out.
Now almost 10 days. I don't just want my deposits, I want my full profit. If necessary, I'll wait until it's unlocked.
My only concern is that they will cancel my credit.
Winfest really takes its time.....
Ich habe ein Konto.
Ich bin gesperrt bzw mein Konto.
Das Casino hat keine Verifizierung gemacht auch nicht nach dem ich nachgefragt habe.
Reicht aus wenn ich eine Auszahlung beantragen. Ich habe dies nun getan. 510 Euro Gewinn. Verifizierung nun geklappt und Sperre auch. Ich habe mich vor ca 15 Jahren im Spielcasino sperren lassen dies greift nun wegen der neuen Gesetzesänderung.
Sperre habe ich nun bei oasis beantragt zu entsperren.
Das Casino weiß auch das es einen Fehler gemacht hat und zieht es in die Länge.
Nun bald 10 Tage. Ich möchte nicht nur meine Einzahlungen haben sondern meinen kompletten Gewinn. Notfalls warte ich bis die Entsperrung erfolgt.
Ich habe nur Bedenken das sie mein Guthaben stornieren.
Winfest lässt sich da echt Zeit.....
Къде точно те забраниха преди 15 години? Новите закони важат само за онлайн хазарта. Ако сте се оставили да ви блокират някъде преди 15 години, това всъщност няма как да повлияе на днешните закони. От преди 15 години онлайн хазартът изобщо не беше актуален от закона. Аз също съм на Winfest и успях да се верифицирам при поискване без никакви проблеми. Това е моето най-важно лично правило: първо проверете, след това депозирайте. Не ме интересува колко добре е оценено казиното.
Where exactly did you get banned 15 years ago? The new laws only apply to online gambling. If you let yourself be blocked somewhere 15 years ago, that can't actually have any influence on today's laws. Since 15 years ago online gambling was not relevant at all by law. I am also at Winfest and was able to verify myself on request without any problems. This is my most important personal rule: first verify, then deposit. I don't care how good the casino is rated.
Wo genau hast du dich vor 15 Jahren sperren lassen? Die neuen Gesetze beziehen sich nur auf online gambling. Wenn du dich vor 15 Jahren irgendwo sperren lassen hast kann das eigentlich keinen Einfluss auf die heutigen Gesetze haben. Da ja vor 15 Jahren online gambling gestzlich überhaupt nicht relevant war. Ich bin auch bei Winfest und konnte mich damals problemlos auf Anfrage verfiziern. Das ist meine wichtigste eigene Regel: Erst verfizieung, dann Einzahlung. Dabei ist mir egal wie gut das Casino bewertet ist.
Хей
Да, сега го знам. Въпреки това, winfest не го потвърди, дори след като попита.
Е, когато направих първото си изплащане, те просто затвориха сметката ми.
Моите пощи само с чат и съм в застой.
Днес изпратих имейла за отключване на Orion. Чатът пише, че 215 евро ще бъдат върнати в моя paysafe акаунт. Изплащане само по начина, по който е депозиран! И това не го разбирам съвсем!
300 евро, в случай че не искате да ми преведете цялата сума, пишете на Крис от чата, за да го отмените.
Аз обаче не искам да приема това.
Нито един отговор от един от имейлите ми....само след запитване от чата, че отнема време и няма информация.
Това не е приятелско отношение към клиента.
какво да правя сега Чакате отключване?
Vg Андреа
hey
Yes, I know that now. However, winfest did not verify it, even after asking.
Well, when I made my first payout, they just closed my account.
My mails only with chat and I'm stalled.
I emailed the unlock to Orion today. The chat writes that 215 euros will be paid back to my paysafe account. Payout only in the way that was deposited! I don't quite understand that either!
300 euros in case you don't want to transfer the whole amount to me then write Chris from the chat to cancel it.
However, I don't want to accept that.
Not a single response from one of my emails....only after a request from the chat that it takes time and there is no information.
That's not customer friendliness.
What shall I do now? Waiting for unlock?
Vg Andrea
Hey.
Ja das weiß ich nun auch.winfest hat jedoch keine Verifizierung gemacht auch nach Nachfrage.
Nun bei meiner ersten Auszahlung haben sie mir dann das Konto einfach geschlossen.
Meine Mails nur mit Chat und ich werde hingehalten.
Ich habe heute die Entsperrung an Orion per Mail verschickt. Der Chat schreibt das mir 215 Euro Einzahlungen zurück bezahlt wird auf mein paysafe Konto. Auszahlung nur auf die Art und Weise wie eingezahlt wurde! Das verstehe ich auch nicht ganz!
300 Euro um Falle das sie mir nicht den ganzen Betrsg überweisen soll dann storniert werden schreib Chris vom Chat.
Das möchte ich jedoch nicht hinnehmen.
Keine einzige Rückmeldung von einer meiner Mails....nur immer nach Anfrage vom Chat das es dauert und keine Infos da sind.
Kundenfreundlichkeit ist das nicht.
Was soll ich nun tun? Warten auf die Entsperrung?
Vg Andrea
Според чата трябваше да получа имейл по-рано тази седмица.
Уж съм в списъка ;,)
Всичко странно.
Крис Габи и Андре и само по 1 на опашката. Веднага ме поздравяват и отново и отново не могат да ми кажат нищо, защото няма информация от счетоводството.
I was supposed to get an email earlier this week according to the chat.
Me supposedly on the list ;,)
Everything strange.
Chris Gaby and Andre and only 1 in the queue at a time. I'm greeted right away and again and again they can't tell me anything because there's no information from accounting.
Ich sollte laut Chat Anfang dieser Woche eine Mail bekommen.
Ich angeblich auf der Liste;,)
Alles merkwürdig.
Chris Gaby und Andre und immer nur 1 in der Warteschlange. Ich werde gleich begrüßt und immer wieder sie können mir nichts sagen da keine Infos von der Buchhaltung kommen.
Сега получих имейл, че ще получа 145 евро изплащане.
Как се формира сумата и какво се случва с остатъка от кредита, няма информация.
Трябва да подпиша нещо на английски, вероятно отказ, няма да го направя.
Надявам се, че цялата сума ще бъде преведена. Преди 12 дни, всичко много бавно.
Наистина се надявам да напиша нещо положително за казиното.
Проверката вече се извършва незабавно, поне казиното е научило нещо.
Моето отключване вече е поискано, за съжаление не знаех нищо за това!
Сега продължава, какво мислите, без останалото? какво се случва с него. Не можете да ми кредитирате никаква сума!
С Най-Добри Пожелания
Now I got an email that I would get 145 euros payout.
How the amount is made up and what happens to the remaining credit, no information.
I'm supposed to sign something in English, probably a waiver, I won't do that.
I hope that the full amount will be transferred. 12 days ago, all very slow.
I really hope that I can write something positive about the casino.
Verification is now done immediately, at least the casino has learned something.
My unlocking has now been requested, unfortunately I didn't know anything about it!
Now it goes on, what do you think, do without the rest? what happens to it You can't credit me with any amount!
Best regards
Nun habe ich eine Mail bekommen das ich 145 Euro Auszahlung bekommen würde.
Wie der Betrag sich zusammensetzt und was mit dem Restguthaben passiert, keine Infos bekommen.
Ich soll nun was auf Englisch unterschreiben wahrscheinlich eine Verzichtserklärung, dies werde ich nicht tun.
Ich hoffe doch das der komplette Betrag überwiesen wird. 12 Tage nun her, alles sehr schleppend.
Ich hoffe doch sehr das ich noch was positives schreiben darf über das Casino.
Verifizierung wird nun sofort gemacht, immerhin hat das,Casino was gelernt.
Meine Entsperrung ist nun beantragt, ich wusste davon leider nichts!
Nun geht es weiter, was meint ihr, auf den Rest verzichten? Was passiert damit? Können mir ja nichtgeinen x beliebigen Betrag gut schreiben!
Liebe Grüße
Здравей.
Бих казал, че би било по-добре да си сътрудничите с казиното, защото е важно първо да извадите печалбите си.
Не съм сигурен, че разбирам правилно частта, съдържаща „отказ", така че не се колебайте да ме посъветвате.
Като цяло, бавно бих ви предложил оплакване.
Тази статия обяснява как работи тук .
Hello there.
I'd say, it would be better to cooperate with the casino because it's important to get your winnings out first.
Not sure I understand the part containing the "waiver" correctly, so feel free to advise me.
In general, I would slowly suggest a complaint to you.
This article explains how it works here.
да Сега написах един последен имейл и също така изясних, че след това ще подам жалба до съответните органи.
Получих незабавна обратна връзка, че се обработва отново на пълна скорост.
Нека просто изчакаме.
Въпреки това, в случай, че не получа отговор на въпросите си, както и превода на парите, ще го направя публично достояние.
благодаря за обратната връзка
Yes. I have now written one last email and also made it clear that I will then submit a complaint to the appropriate authorities.
I got immediate feedback that it was being processed again at full speed.
Let's just wait.
However, in the event that I do not receive an answer to my questions and also the transfer of the money, I will make it public.
thanks for your feedback
Ja. Ich habe nun noch eine letzte Mail geschrieben und das auch deutlich gemacht das ich dann Beschwerde einreichen bei entsprechenden Stellen.
Ich habe dann sofort eine Rückmeldung bekommen das es nun wieder bearbeitet wird mit Hochdruck.
Warten wir es mal ab.
Ich werde jedoch im Falle das ich keine Beantwortung meiner Fragen und auch die Überweisung des Geldes bekomme das public machen.
Danke für dein Feedback
Достатъчно честно.
Докато споменах жалбата, всъщност имах предвид чрез нашия център за разрешаване на проблеми.
Тази статия трябва да обясни как работи .
Според добрия резултат на казиното, вярвам, че има голям шанс да ви помогнем много по-рано, отколкото официалните власти биха направили. Опитвали ли сте някога да се свържете с лицензиращия орган преди? Това обикновено е доста неефективен от времето процес.
Надяваме се, че жалбата няма да е необходима.
Fair enough.
Just while I mentioned the complaint I actually meant through our resolution center.
This article should explain how it works.
According to a good casino score, I believe there's a good chance we will help you much sooner than the official authority would do. Have you ever tried to contact the licensing authority before? That's usually quite a time-inefficient process.
Hopefully, the complaint won't be necessary.
Здравейте. Сега бих искал да подам жалба.
Казино гуру вероятно би могъл да ми помогне и там.
Winfest не може да ми отговори какво се случва с моя акаунт след отключването му.
winfest искаха да ми платят 145 евро без оправдание или на английски. Мисля, че отказ от отговорност. Печалба или кредит е 500 евро.
Само винаги пише от чата, че е в ход.
Мислех, че Winfest ще бъде сериозно
Hello. I would now like to lodge a complaint.
Casino guru could probably help me there too.
Winfest is unable to answer me what happens to my account after unlocking it.
winfest wanted to pay me 145 euros without justification or in English. I think a disclaimer. Profit or credit is 500 euros.
Only always written by the chat that it is in progress.
Thought Winfest would be serious
Hallo. Ich würde nun gerne Beschwerde einlegen.
Casino guru könnte mir da wohl auch helfen.
Winfest ist nicht in der Lage mir zu beantworten was mit meinem Account passiert nach der Entsperrung.
145 Euro wollte winfest mir auszahlen ohne Begründung bzw auf Englisch. Ich denke eine Verzichtserklärung. Gewinn bzw Guthaben ist 500 Euro.
Nur immer vom Chat geschrieben das es in Bearbeitung ist.
Dachte Winfest wäre seriös
Просто ще почакам и ще видя.
По-късно днес трябва да дойде имейл. Надявам се, че поради пълния инцидент казиното ще бъде услужливо и ще ми преведе парите.
Ако не, тогава ще взема мерки.
I'll just wait and see.
An email is supposed to come later today. I hope that, due to the complete incident, casino will be accommodating and wire me my money.
If not then I will take action.
Ich warte nunmal ab.
Angeblich soll heute noch eine Mail kommen. Ich hoffe das,Casino wird aufgrund des kompletten Vorfalks kulant sein und mir mein Geld überweisen.
Wenn nicht dann werde ich aktiv.
Добре.
Така че, в случай че имате нужда от помощ - знаете къде да я намерите.
Кажете ми дали ще получите парите, моля.
Ok.
So, in case you need help - you know where to find it.
Let me know whether you get the money, please.
Разбрах.
За щастие вчера Winfest ме информира, че целият ми баланс ще бъде преведен в моя акаунт. Ще изчакам и ще ти кажа тогава.
срещу
Understood.
Fortunately, Winfest informed me yesterday that my entire balance will be transferred to my account. I'll wait and tell you then.
vs
Alles klar.
Winfest hat mir gestern erfreulicherweise mitgeteilt das mein komplettes Guthaben auf mein Konto überwiesen wird. Ich warte nun ab und teile es dann dir mit.
Vg
Здравейте. Парите са преведени.
Winfest, но сериозно и добро казино.
Отне известно време, но сега всичко е наред.
Hello. Money has been transferred.
Winfest but serious and a good casino.
It took a while but everything is fine now.
Hallo. Geld wurde überwiesen.
Winfest doch seriös und ein gutes Casino.
Es hat zwar länger gedauert aber jetzt alles gut.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.