преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winaura Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте приятели хазартни игри. Можете ли да ми помогнете да тегля пари от winaura казино. А също и от ninecasino. Някой има ли опит? Благодаря ви предварително за отговорите.
Здравейте приятели хазартни игри. Можете ли да ми помогнете да тегля пари от winaura казино. А също и от ninecasino. Някой има ли опит? Благодаря ви предварително за отговорите
Hello gambling friends. Can you help me withdraw money from winaura casino. And also from ninecasino. Does anyone have any experience? Thank you in advance for your answers.
Hello gambling friends. Can you help me withdraw money from winaura casino. And also from ninecasino. Does anyone have any experience? Thank you in advance for your answers
Zdravím přátelé hazardu. Můžete mě pomoci vybrat peníze na winaura casino. A též z ninecasino. Máte někdo už nějaké zkušenosti. Předem děkuji za odpovědi.
Hello gambling friends. Can you help me withdraw money from winaura casino. And also from ninecasino. Does anyone have any experience? Thank you in advance for your answers
Здравейте приятели хазартни игри. Можете ли да ми помогнете да тегля пари от winaura казино. А също и от ninecasino. Някой има ли опит? Благодаря ви предварително за отговорите.
Здравейте приятели хазартни игри. Можете ли да ми помогнете да тегля пари от winaura казино. А също и от ninecasino. Някой има ли опит? Благодаря ви предварително за отговорите
Hello gambling friends. Can you help me withdraw money from winaura casino. And also from ninecasino. Does anyone have any experience? Thank you in advance for your answers.
Hello gambling friends. Can you help me withdraw money from winaura casino. And also from ninecasino. Does anyone have any experience? Thank you in advance for your answers
Zdravím přátelé hazardu. Můžete mě pomoci vybrat peníze na winaura casino. A též z ninecasino. Máte někdo už nějaké zkušenosti. Předem děkuji za odpovědi.
Hello gambling friends. Can you help me withdraw money from winaura casino. And also from ninecasino. Does anyone have any experience? Thank you in advance for your answers
Бихте ли ни казали какъв проблем имате в Winaura?
Също така, ако има проблем с Nine, пишете в темата му повече относно него, моля. Ето връзката .
Ще се опитаме да помогнем.
Could you please tell us what kind of issue you experience at Winaura?
Also, if there is a problem with Nine, write to its thread more regarding it, please. Here's the link.
We will try to help.
здравей Спечелих 290 000 CZK в казино Winaura. Може ли някой да ме посъветва как да кандидатствам за пари, за да не загубя печалбите си? Четох, че това казино не е добро. Те също така пишат в правилата и условията, че при изплащане на печалбите изисквам извлечение от услугите. Но нямам никаква декларация за услуги, какво да правя? благодаря
Hello. I won 290,000 CZK in the Winaura casino. Can someone please advise me how to apply for money so that I don't lose my winnings? I read that this casino is not good. They also write in the terms and conditions that when paying out the winnings, I require a statement of services. But I don't have any statement of services, what should I do? Thanks
Dobrý den . Vyhrál jsem v casinu winaura 290 000kč . Můžete mi prosím někdo poradit , jak zažádat o peníze abych o výhru nepřišel ? Četl jsem ze tohle casino není dobré. Dále píšou v podmínkách při vyplacení výhry požaduji výpis služeb . Já ale nemám žádný výpis služeb co mám dělat ? Diky
Здравейте, вероятно ще започна, като се съсредоточа върху проверката, защото без нея няма да е възможно да тегляте пари. Искали ли са ви документи? Ако е така, казахте ли им, че не можете да осигурите нищо и ще има ли алтернатива?
Ако преминете през процеса успешно, само тогава ще можете да теглите пари и тогава можем да говорим как да теглите. Както и да е, наистина не знам какво имате предвид с това, обикновено се препоръчва да теглите пари по същия начин, по който сте ги депозирали, така че това вероятно би било най-разумното нещо.
Въпреки това, ако има някакъв проблем, или по време на проверката, или по-късно с тегленето, ние определено ще се свържем с вас.
Hi, I would probably start by focusing on verification because without it it will not be possible to withdraw money. Have they asked you for any documents? If so, did you tell them that you cannot provide anything and would there be an alternative?
If you go through the process successfully, only then will you be able to withdraw money and then we can talk about how to withdraw. Anyway, I don't really know what you mean by that, it is usually recommended to withdraw money in the same way you deposited it, so that would probably be the most sensible thing to do.
However, if there is any problem, either during verification or later with the withdrawal, we will definitely get back to you.
Ahoj, začal by som asi tym, ze by som sa zameral na verifikaciu pretoze bez nej nebude mozne vytiahnut peniaze. Uz pozadovali od teba nejake dokumenty? Ak ano povedal si im ze nieco take nevies dodat a ci by k tomu nebola alternativa?
Ak prejdes procesom uspesne az potom budes moct vyberat peniaze a teda potom sa mozeme bavit o tom ako vybrat. Kazodpadne neviem moc co tym myslis, vacsinou sa odporuca vyberat peniaze tym istym sposobom akym si ich vkladal, takze to bude asi najrozumnejsie.
Avsak, ak by bol nejaky problem ci uz vo verifikacii alebo neskor s vyberom, urcite sa ozvi.
Вече всичко е наред, не се съобразих, че е уикенд и тегленията работят само през седмицата. Но депозитите работят и през уикенда. Благодаря ви за отговора. 🍀💯
Everything is fine now, I didn't take into account that it's the weekend and withdrawals only work during the week. But deposits work on the weekend too. Thank you for the response. 🍀💯
Už je vše v pořádku, já nebral v potaz že je víkend a výběry fungují jen v týdnu. Ale vklady fungují i o víkendu. Děkuji za reakci. 🍀💯
Много се радваме, че комплектът е както трябва. Ако намерите нещо, което бихте искали да споделите за това казино, не се колебайте да го направите.
Успех ☘️
We are very happy that the set is as it should be. If you find something you would like to share about this casino, feel free to do so.
Good luck. ☘️
Vyborne sme radi ze setko je tak ako ma byt. Ak by sa opat naslo nieco co by si chcel zdielat k tomuto kasinu kludne tak urob.
Nech sa ti dari. ☘️
Опитвам се да верифицирам акаунта си, но те искат снимка на предната и задната част на банковата ми карта. Проблемът е, че изпратих пари от виртуалната карта на моята банка в Air Bank и имам физическа карта към същата сметка като виртуалната карта, но има различни номера от виртуалната карта, от която е изпратен депозитът.
и също така имам карта, заредена в сметката ми от приятелката ми, която игра през моя акаунт, но загуби целия си депозит. След това изпратих пари от сметката си и спечелих от тези пари. Казиното иска да верифицира и заредената карта на приятелката ми, което не виждам като проблем, но не знам дали ще го приемат като нарушение на условията или нещо подобно. Бих искал да отбележа, че сметката в казиното е на мое име. благодаря ти за съвета
I'm trying to verify my account but they want a photo of the front and back of my bank card. The problem is that I sent money from my bank's virtual card at Air Bank and I have a physical card to the same account as the virtual card, but it has different numbers than the virtual card from which the deposit was sent.
and I also have a card loaded on my account from my girlfriend, who played through my account but lost all her deposit. Then I sent money from my account and I won from that money. The casino wants to verify my girlfriend's loaded card as well, which I don't see as a problem, but I don't know if they will take it as a violation of the terms and conditions or something similar. I would like to point out that the casino account is in my name. Thank you for the advice
Snažím se ověřit účet jenze chcou po mě foto přední a zadní strany bankovní karty . Problem je v tom , ze peníze jsem posílal z virtuální karty u air bank moji banky a fyzickou kartu ke stejnému účtu jako je ta virtuální karta mam , ale ma jiné čísla, než ta virtuální karta , ze které byl poslán vklad .
a dále mam na uctu nahranou ještě kartu , od mé přítelkyně , která hrála přes můj účet ale veškerý vklad prohrála . Poté sem si já ze svého účtu poslal peníze z těch peněz jsem vyhrál . Casino chce ověřit i nahranou kartu moji přítelkyně v čem já problém nevidím , ale nevím jestli to nebudou brát jako porušení podmínek nebo něco podobného . Podotýkám že účet v casinu je vedeny na mě. Dekuji za radu
"и аз също имам карта, заредена в акаунта ми от приятелката ми"
Това може да се счита за нарушение на разпоредбите; все пак стискам палци да успеете да изтеглите парите.
"and I also have a card loaded on my account from my girlfriend"
This may be considered a violation of the regulations; however, I'm keeping my fingers crossed that you'll be able to withdraw the money.
Тегленията на Winaura към банкови сметки се обработват само през работни дни, доколкото знам.
Winaura withdrawals to bank accounts are processed only during business days from what I know.
Къде мога да намеря правилата и условията на казиното? Все още не съм коментирал това. Прочетох, че изтеглените пари трябва да бъдат изпратени в същата сметка като депозита и се съобразявам с това. Депозитът от сметката на моята приятелка вече е загубен. Трябва да има нещо, което може да се направи, за да се заобиколи това. Кой може да ми помогне с това? Готов съм да дам перка. Награда за съвет, който ще доведе до успешно теглене на пари. благодаря
Where can I find the casino's terms and conditions? I haven't commented on this yet. I read that the withdrawn money must be sent to the same account as the deposit and I comply with this. The deposit from my girlfriend's account has already been lost. There must be something that can be done to get around this. Who can help me with this? I am willing to give a Fin. Reward for advice that will lead to a successful withdrawal of money. Thank you.
Kde se dají najít podmínky casina ? Zatím sem se k tomu nijak nevyjádřil . Četl jsem , ze vybrané peníze musí být odeslány na stejný účet jako byli vloženy a tohle splňuji . Vklad z účtu moji přítelkyně už byl prohraný . Musí byt něco , čím tohle lze obejít . Kdo mi s tím může pomoci ? Jsem ochoten za radu která povede k úspěšnému výběru peněz dát Fin. Odměnu . Dekuji .
Опитвам се да верифицирам акаунта си, но те искат снимка на предната и задната част на банковата ми карта. Проблемът е, че изпратих пари от виртуалната карта на моята банка в Air Bank и имам физическа карта към същата сметка като виртуалната карта, но има различни номера от виртуалната карта, от която е изпратен депозитът.
и също така имам карта, заредена в сметката ми от приятелката ми, която игра през моя акаунт, но загуби целия си депозит. След това изпратих пари от сметката си и спечелих от тези пари. Казиното иска да верифицира и заредената карта на приятелката ми, което не виждам като проблем, но не знам дали ще го приемат като нарушение на условията или нещо подобно. Бих искал да отбележа, че сметката в казиното е на мое име. благодаря ти за съвета
I'm trying to verify my account but they want a photo of the front and back of my bank card. The problem is that I sent money from my bank's virtual card at Air Bank and I have a physical card to the same account as the virtual card, but it has different numbers than the virtual card from which the deposit was sent.
and I also have a card loaded on my account from my girlfriend, who played through my account but lost all her deposit. Then I sent money from my account and I won from that money. The casino wants to verify my girlfriend's loaded card as well, which I don't see as a problem, but I don't know if they will take it as a violation of the terms and conditions or something similar. I would like to point out that the casino account is in my name. Thank you for the advice
Snažím se ověřit účet jenze chcou po mě foto přední a zadní strany bankovní karty . Problem je v tom , ze peníze jsem posílal z virtuální karty u air bank moji banky a fyzickou kartu ke stejnému účtu jako je ta virtuální karta mam , ale ma jiné čísla, než ta virtuální karta , ze které byl poslán vklad .
a dále mam na uctu nahranou ještě kartu , od mé přítelkyně , která hrála přes můj účet ale veškerý vklad prohrála . Poté sem si já ze svého účtu poslal peníze z těch peněz jsem vyhrál . Casino chce ověřit i nahranou kartu moji přítelkyně v čem já problém nevidím , ale nevím jestli to nebudou brát jako porušení podmínek nebo něco podobného . Podotýkám že účet v casinu je vedeny na mě. Dekuji za radu
Но е напълно възможно те да го видят като нарушение на правилата, тъй като всеки метод на плащане и всичко, което имате в акаунта си от данни до плащания, трябва винаги да е на името на играча. Във всеки случай, ако ви го поискат, ще трябва да го предоставите и вие и вижте какво ще кажат. Колкото до виртуалната карта, не можеш ли да получиш някакъв документ от банката, че си депозирал с тази карта в казиното? Така че бих се опитал да се придържам към това, което искат, и да видя какво ще кажат след това.
But it is quite possible that they could see it as a violation of the rules since every payment method and everything you have on your account from data to payments should always be in the player's name. In any case, if they ask you for it, you will have to provide it too and see what they say. As for the virtual card, can't you get some document from the bank that you deposited with this card to the casino? So I would try to stick to what they ask for and see what they say next.
No je dost mozne ze by to mohli vidiet ako porusenie pravidiel kedze kazda platobna metoda a vsetko co na ucte mas od udajov az po platby ma byt vzdy v mene hraca. Kazdopadne ked ju od teba pozaduju, budes ju musiet tiez dodat a uvidis co ti povedia. Co sa tyka virtualnej karty, nemozes od banky dostat nejaky dokuemnt ze si touto kartou depozitoval do kasina? Skusil by som sa teda drzat toho co pozaduju a uvidis co ti povedia dalej.
Така че реших виртуалната карта, като потвърдих в банката, че е моя, но все още трябва да реша другата сметка. Сещам се само за клетвена декларация, че приятелката ми е използвала акаунта ми, няма ли да е достатъчно? Или все пак мога да си помисля да се регистрирам за нейния акаунт като упълномощено лице, което може да използва нейния акаунт? Благодаря за отговорите ви.
So I solved the virtual card by confirming with the bank that it is mine, but I still have to solve the other account. I can only think of a sworn statement that my girlfriend used my account, wouldn't it be enough? Or can I still think of signing up for her account as an authorized person who can use her account? Thanks for your responses.
Tak virtuální kartu jsem vyřešil potvrzením banky , že je moje ale ještě musím dořešit ten druhý účet . Napadá me jen , čestné prohlášení , že moje přítelkyně použila můj účet by nestačilo ? Nebo mě ještě napadá nechat se zapsat k jejímu účtu jako oprávněná osoba , která může disponovat s jejím účtem ? Díky za vaše reakce .
Здравейте, не знам дали бих го усложнил толкова много и честно казано не знам дали казиното ще го приеме или не. Винаги е най-добре да кажете истината, защото казиното теоретично може да открие подобни неща. Опитайте се да следвате какво ви казаха и вижте какво ще се случи след това.
Hi, I don't know if I would complicate it this much and I honestly don't know if the casino would take it or not. It's always best to tell the truth because the casino could theoretically find out similar things. Try to follow what they told you and see what happens next.
Ahoj, neviem ci by som to az takto komplikoval a popravde netusim ci by to kasino vzalo alebo nie. Najlepsie je vzdy povedat pravdu pretoze kaino by teoreticky mohlo zistit podobne veci. Skus postupovat podla toho co ti povedali a uvidis co budee dalej.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.