НачалоФорумКазинаWinabet365 Casino - обща дискусия

Winabet365 Casino - обща дискусия

 от mohamedbourgi
|
4 449 преглеждания 11 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winabet365 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

скъпи

Искам да депозирам чрез кредитна карта, но методът на плащане не се показва

какво мога да направя

Автоматичен превод:
mohamedbourgi

Трябва да попитате директно екипа за поддръжка на клиенти на казиното, но това може да е просто защото казиното не поддържа плащания с карти. Можете да се свържете с тях тук: https://www.winabet365.com/contact-us

Автоматичен превод:

Наистина се чудех защо сте оценили магазина толкова зле, докато не попаднах на условията за бонус и сега оценката ми се струва твърде щедра.

бонус правила и условия:

Максималният размер на печалбите от бонуса, който може да бъде прехвърлен в реални пари, е 100 евро за първи депозит от 100 евро. Когато правите първи депозит с по-ниска сума, максималната сума на бонус печалбите, които могат да бъдат прехвърлени в реални пари, е 100% от първия депозит. За първи депозит с бонус от €10, максималният бонус, който може да бъде изтеглен в реални пари, е €10.

няма повече въпроси...!!

Автоматичен превод:

Здравейте, регистрирах се в това казино, но то няма поддръжка и не прекратявам условията? или в коя част е защото навсякъде търсих истината и не я намерих.

Автоматичен превод:
evasilva4461

Здравейте.

Мога ли да знам кои правила или условия търсите?

Намерих термини на раздела в долния раздел под „правилата":

file

Опитайте това и ми кажете.

Автоматичен превод:
Radka

От поддръжка на живо или чрез имейл, в случай че имам неудобство.


Автоматичен превод:
evasilva4461

Страхувам се, че според прегледа това казино не поддържа чат на живо.

Относно имейла:

За всички запитвания на клиенти, моля, изпратете ни имейл на: helpdesk@winabet365.com

и цитирайте името и номера на сметката си.

Телефонен номер: +35722059031

Автоматичен превод:

Добър ден, депозирах вчера, без бонус, сумата от 150 $, получих печалби в казиното и имах крайно салдо от 980, когато се опитвах да тегля, платформата информира „ограничен клиент на действие", мислех, че се дължи на липса на процес на проверка, изпратих документите, но не бях потвърден, изпратих имейл, изминаха 16 часа и те не са отговорили и не поддържат чат на живо и съм виждал други подобни оплаквания, как да го разреша? Може би контактът с лицензодателя ще свърши работа?

Автоматичен превод:
gustavocostak28

Здравейте.

Не бих казал, че лицензиращият орган ще ви помогне веднага. 🙁 Да кажем, че минаха само няколко дни, бих изчакал казиното да ми обясни или за предпочитане първо да потвърди акаунта ви.

Първата проверка обикновено е най-сложна, така че бих й дал поне седмица. Просто се опитайте да се свържете с казиното, ако е възможно.

Надявахте се на по-приятен отговор, предполагам. 🤞

Автоматичен превод:

Здравейте, тъй като имате проблеми с обработката на плащания с кредитни карти, бих искал да обсъдим как можем да помогнем. Разполагаме с решение за кредитни карти, за което е известно, че е стабилният гръбнак на индустрията. Как да се свържа с правилния човек, който да говори за това?


Благодаря ти,

КК

Автоматичен превод:
KK_GBP

Здравейте. Моля, не популяризирайте фирми в този форум. Спазвайте правилата 👈.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини