преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winabet365 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Трябва да попитате директно екипа за поддръжка на клиенти на казиното, но това може да е просто защото казиното не поддържа плащания с карти. Можете да се свържете с тях тук: https://www.winabet365.com/contact-us
You need to ask the casino's customer support directly, but it can be simply because the casino doesn't support card payments. You can contact them here: https://www.winabet365.com/contact-us
Наистина се чудех защо сте оценили магазина толкова зле, докато не попаднах на условията за бонус и сега оценката ми се струва твърде щедра.
бонус правила и условия:
Максималният размер на печалбите от бонуса, който може да бъде прехвърлен в реални пари, е 100 евро за първи депозит от 100 евро. Когато правите първи депозит с по-ниска сума, максималната сума на бонус печалбите, които могат да бъдат прехвърлени в реални пари, е 100% от първия депозит. За първи депозит с бонус от €10, максималният бонус, който може да бъде изтеглен в реални пари, е €10.
няма повече въпроси...!!
i was really wondering why you rated the store so badly until i came across the bonus terms and conditions and now the rating seems far too generous to me.
bonus terms and conditions:
The maximum amount of winnings from the bonus that can be transferred to real money is 100 euros for a first deposit of 100 euros. When making a first deposit of a lower amount, the maximum amount of bonus winnings that can be transferred to real money is 100% of the first deposit. For a first deposit with bonus of €10, the maximum bonus that can be withdrawn in real money is €10.
there are no more questions...!!
ich hab mich wirklich gefragt warum ihr den laden so schlecht bewertet habt bis ich auf die bonus agb's gestoßen bin und nun erscheint mir die bewertung noch viel zu großzügig.
bonus agb's:
Der maximale Betrag an Gewinnen aus dem Bonus, der in echtes Geld überwiesen werden kann, beträgt 100 Euro für eine erste Einzahlung von 100 Euro. Bei einer ersten Einzahlung mit einem niedrigeren Betrag beträgt der maximale Betrag an Bonusgewinnen, der auf echtes Geld überwiesen werden kann, 100% der ersten Einzahlung. Für eine erste Einzahlung mit Bonus von 10€ beträgt der maximale Bonus, der in echtem Geld abgehoben werden kann, 10€.
da hat man keine fragen mehr...!!
Здравейте, регистрирах се в това казино, но то няма поддръжка и не прекратявам условията? или в коя част е защото навсякъде търсих истината и не я намерих.
Hello, I registered in this casino, but it does not have support and I do not end the conditions? or in which part is it because I searched everywhere for the truth and did not find it.
Hola me registre en este casino , pero no tiene soporte y ni termino de condiciones? o en que parte esta porque la verdad busque por todos lados y no encontre.
Здравейте.
Мога ли да знам кои правила или условия търсите?
Намерих термини на раздела в долния раздел под „правилата":
Опитайте това и ми кажете.
Hello.
May I know which rules or terms you are looking for?
I found section terms in the lower section under the "regulations":
Try that and let me know.
От поддръжка на живо или чрез имейл, в случай че имам неудобство.
From live support or via email in case I have any inconvenience.
Del soporte en vivo o via mail por si llego a tener algun inconveniente.
Страхувам се, че според прегледа това казино не поддържа чат на живо.
Относно имейла:
За всички запитвания на клиенти, моля, изпратете ни имейл на: helpdesk@winabet365.com
и цитирайте името и номера на сметката си.
Телефонен номер: +35722059031
According to the review, this casino doesn't support live chat, I'm afraid.
Regarding the email:
For all customer queries, please email us at: helpdesk@winabet365.com
and quote your name and account number.
Phone Number: +35722059031
Добър ден, депозирах вчера, без бонус, сумата от 150 $, получих печалби в казиното и имах крайно салдо от 980, когато се опитвах да тегля, платформата информира „ограничен клиент на действие", мислех, че се дължи на липса на процес на проверка, изпратих документите, но не бях потвърден, изпратих имейл, изминаха 16 часа и те не са отговорили и не поддържат чат на живо и съм виждал други подобни оплаквания, как да го разреша? Може би контактът с лицензодателя ще свърши работа?
Good afternoon, I deposited yesterday, without bonus, the amount of 150$, I got winnings at the casino, and I had the final balance of 980, when trying to withdraw, the platform informs "restricted customer of action", I thought it was due to lack verification process, I sent the documents but I wasn't verified, I sent an email, it's been 16 hours and they haven't responded, and they don't support live chat, and I've seen other similar complaints, how do I resolve it? Maybe contacting the licensor will do the trick?
Boa tarde, depositei ontem, sem bônus, o valor de 150$, obtive ganhos no cassino, e fiquei com o saldo final de 980, ao tentar retirar, a plataforma informa "cliente restrito de ação", pensei que é por conta de falta de verificação, mandei os documentos porém não fui verificado, mandei e-mail, se passaram 16 horas e não responderam, e não suportam chat ao vivo, e vi outras reclamações parecidas, como resolvo? Talvez entrar em contato com a licenciadora resolva?
Здравейте.
Не бих казал, че лицензиращият орган ще ви помогне веднага. 🙁 Да кажем, че минаха само няколко дни, бих изчакал казиното да ми обясни или за предпочитане първо да потвърди акаунта ви.
Първата проверка обикновено е най-сложна, така че бих й дал поне седмица. Просто се опитайте да се свържете с казиното, ако е възможно.
Надявахте се на по-приятен отговор, предполагам. 🤞
Hello.
I wouldn't say the licensing authority will help you out instantly. 🙁 Let's just say it has been just a few days so far, I would wait for the casino to explain or preferably to verify your account at first.
The first verification is usually the most complicated, so I would give it at least a week. Just try to get in touch witht he casino, if possible.
You were hoping for more pleasing reply, I imagine. 🤞
Здравейте, тъй като имате проблеми с обработката на плащания с кредитни карти, бих искал да обсъдим как можем да помогнем. Разполагаме с решение за кредитни карти, за което е известно, че е стабилният гръбнак на индустрията. Как да се свържа с правилния човек, който да говори за това?
Благодаря ти,
КК
Hello, since you have issues processing credit card payments, I would like to discuss how we can assist. We have a credit card solution that is known to be the stable backbone of the industry. How do I get in touch with the right person to speak about this?
Thank you,
KK
Здравейте. Моля, не популяризирайте фирми в този форум. Спазвайте правилата 👈.
Hello. Please do not promote any businessesses on this forum. Mind the rules 👈.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.