преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Win MaChance Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, бих искал да знам кой е органът в Кюрасао, който лицензира казиното на Machance. Защото според мен това е Curacao Egaming 🇨🇼, но като изпратиха жалбата от техния портал, те отговориха, че това казино не е под техния CEG лиценз.
Hi, I would like to know which is the authority in Curacao that licensed Machance casino. Because to me it appears to be Curacao Egaming 🇨🇼 but by submitting the complaint from their portal they replied that this casino is not under their CEG license.
Salve, vorrei sapere qual è l'autorità di Curacao che ha concesso la licenza a Machance casinò. Perché a me risulta che sia la Curacao Egaming 🇨🇼 ma inviando il reclamo dal loro portale mi hanno risposto che questo casinò non è sotto la loro licenza CEG.
Здравейте, ще проверя с моя колега и ще се свържа с вас.
Hello, I will check with my colleague and get back to you.
Хей, carsix79.
Според долния колонтитул на уебсайта на казиното, те трябва да работят под Gaming Curaçao . Кажете ми, ако имате въпроси.
Hey carsix79.
According to the footer of the casino website, they should operate under the Gaming Curaçao. Let me know if you have any questions.
Благодаря за отговора.
И да изпратя жалба до този орган, как да процедирам? Нямат инструкции на сайта си.
Thanks for the reply.
And to send a complaint to this authority, how should I proceed? They don't have any instructions on their site.
Grazie per la risposta.
E per inviare un reclamo a questa autorità come si deve procedere? Nel loro sito non hanno alcuna istruzione a riguardo.
Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона "отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомен. Благодаря ви 🙂
Вече уведомих Jozef.k.
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
I notified Jozef.k already.
Вие сте добре дошъл. В долния колонтитул на сайта, който посочих в предишния си отговор, можете да намерите формуляр, който препоръчвам да попълните.
You are welcome. In the footer of the site I have linked in my previous reply, you can find a form that I recommend you fill out.
ако имаш предвид това, вече съм направил, но засега все още не съм получил отговор.
if you mean this I have already done but for now I have not received an answer yet.
se intendi questo ho già fatto ma per adesso non ho ancora ricevuto risposta.
Точно така, само имайте предвид, че отговорът им може да отнеме седмици, в някои случаи дори месеци.
Exactly, just be aware that their reply may take weeks, in some cases even months.
Ако така работят регулаторите на Кюрасао, разбирате защо казината се чувстват толкова уверени, че винаги им се разминава. Отварянето на лицензирано казино Кюрасао е безопасен и печеливш бизнес... вие печелите милиони евро, като плащате малко данъци и по желание правите каквото искате с вашите клиенти/играчи, така че да сте имунизирани от всякакви оплаквания или оплаквания. За това има хиляди и всички с пълни кореми.
If this is how Curacao's regulators work, you understand why casinos feel so confident they are always getting away with it. Opening a licensed Curacao casino is a safe and profitable business ... you earn millions of euros by paying few taxes and at will, do what you want to your customers / players so you are immune from any complaint or complaint. For this there are thousands and all with full bellies.
Se è questo il modo in cui funzionano le autorità regolatrici di Curacao si capisce il motivo per cui i casinò si sentono così sicuri di farla sempre franca. Aprire un casinò con licenza Curacao è un business sicuro e redditizio... incassi milioni di euro pagando poche tasse e a piacimento fai quello che vuoi verso i propri clienti /giocatori tanto si è immuni da qualsiasi denuncia o reclamo. Per questo ce ne sono migliaia e tutti con la pancia piena.
Някои от подлицензите на Кюрасао са под въпрос, но в случая с този би трябвало да е полезно и съм убеден, че ще получите отговор много скоро. Тъй като сте от Италия, горещо бих ви препоръчал да играете в марките под италианския лиценз.
Some of Curaçao sublicenses are questionable, but in the case of this one it should be helpful, and I am convinced that you will receive a response very soon. Since you are from Italy, I would highly recommend you to play in the brands under the Italian license.
Здравейте, добър ден!
Ще представя жалбата си, че това ни води до 03.04.2023 г. След игра с реални пари, без бонуси, получавам сумата от 500 евро за теглене, засега добре, но след като изтеглих след толкова време, те отново ми искат документи, защото изглежда, че са изтекли. Той предостави документация и те я приеха.
тегленето продължава по своя ход, минават дни и дни и с извинения, че съм готов да върна сумата утре, отколкото днес до 18.04.2023 г., когато след 15 дни ми казват, че не мога да тегля, че трябва да е 100 евро на седмица!!!! Когато беше 500 тегления, лимитът внезапно беше поставен от системата? За моя изненада им искам обяснения и те ми казват какво е то. Е, сега идва голям проблем, защото правя теглене на 100 и с останалите 400 евро решавам да играя, когато играя, печеля сумата от 12 000,55 евро. Сега се свързвам и това от 100 до 100 на седмица до това, което е същото 27 месеца 2 години и 3 месеца за получаване на парите. Казвам им, че ще уведомя адвокати и ще подам жалба, а те ми казват, че ще ми спрат акаунта за заплахи, за това, че претендирам за нещо, което е мое!!! Когато загубят, те също връщат парите на потребителите ???. Слава богу, имам всичко в екранни снимки и имейли. Опитвам се да се споразумея, а те само спъват, за да не изкарват доходи, каквито има и период, условия, които предприемат, за да не плащат. Когато нивото на хром можете да правите 500 евро на седмица. MACHANCE Casino е казино, което не знам дали ще бъде законно. Давам всички документи, които имам в ръцете на адвокати и те ще проучат как да ги поискам да ми дадат парите, защото са си мои. Поздрави и внимавайте с това казино.
Ще се вслушам в съвет, защото вече не знам какво да правя. Имам нужда от тези пари. Много благодаря
Hello, good afternoon!
I am going to present my complaint that this brings us to 04/03/2023. After playing with real money, no bonuses, I get the amount of 500 euros to withdraw, so far so good, but after withdrawing after so long they ask me for documents again because it looks like they expired. He provided documentation and they accepted it.
the withdrawal continues its course, days and days go by and with excuses that I am ready to make a refund tomorrow than today until 04/18/2023 when they tell me after 15 days that I cannot withdraw that it has to be 100 euros per week!!!! When it was 500 withdrawals, that the limit was suddenly set by the system? To my surprise I ask them for explanations and they tell me what it is. Well now comes a big problem because I make a withdrawal of 100 and with the remaining 400 euros I decide to play what when I play I win the amount of 12,000.55 euros. Now I get in touch and that from 100 to 100 per week to what is the same 27 months 2 years and 3 months to receive the money. I tell them that I am going to inform lawyers and file a complaint and they tell me that they will suspend my account for threats, for claiming something that is mine!!! When they lose they also return the money to the users ???. Thank god I have everything in screenshots and emails. I try to reach an agreement and they only put obstacles so as not to make an income, which is what there is, and period, terms and conditions that they take to avoid paying. When chrome level you can make 500 euros per week. MACHANCE Casino is a casino that I don't know if it will be legit. I put all the documents I have in the hands of lawyers and they will study how to ask them to give me my money because it is mine. Greetings and be careful with this casino.
I would listen to advice because I don't know what to do anymore please. I am in need of that money. Thank you so much
Hola buenas tardes!
Voy a exponer mi queja que esto nos lleva al día 03/04/2023. Después de jugar con dinero real nada de bonos, consigo el montante de 500 euros para retirar, hasta aquí todo bien, pero al retirar después de tanto tiempo me vuelven a pedir documentos porque se ve que caducaron. Aportó documentación y ellos me lo aceptan.
la retirada sigue su curso, pasan días y días y con excusas de que estoy en lista para hacer reembolso del día que mañana que hoy así hasta día 18/04/2023 que me dicen después de 15 días que no puedo retirar que tiene que ser 100 euros por semana!!!! Cuando era de 500 las retiradas, que el limite lo pone el sistema de repente??Ante mi sorpresa les pido explicaciones y me dicen que es lo que hay. Pues ahora viene problema grande pues realizo retirada de 100 y con los 400 euros restantes decido jugar a lo que al jugar gano la cantidad de 12.000,55 euros. Ahora me pongo contacto y que de 100 en 100 por semana a lo que es lo mismo 27 meses 2 años y 3 meses para recibir el dinero. Les digo que voy informar abogados y poner queja y me dicen que me suspenden cuenta por amenazas, por reclamar algo que es mío!!! Cuando pierden también les devuelven el dinero a los usuarios???. Gracias a dios que tengo todo en capturas de pantalla y los correos. Intento llegar acuerdo y ellos solo ponen trabas para no hacer ingreso que es lo que hay y punto términos y condiciones que ellos se toman para no pagar. Cuando nivel cromo puede realizar 500 euros por semana. MACHANCE Casino es un casino que no sé si será de fiar. Puse todo los documentos que tengo en manos de abogados y estudiarán como pedir que me den mi dinero porque es mío. Un saludo y ojo con este casinooo.
Escucharia consejos porque ya no se que hacer por favor. Estoy necesitado de ese dinero. Muchas Gracias
Съжалявам, че го казвам, но вие излагате възможните си печалби на риск в самото начало, като избирате такова лошо казино. 🙁
Виждал ли си това?
https://es.casino.guru/MaChance-Casino-resena#tab=js-tab-reputation
Със сигурност се надявам казиното да отговори на оплакването ви , колкото и малко вероятно да е това.
Ако мога да кажа, винаги играйте в прилично казино. Отделете време и намерете надежден източник на информация, направете няколко търсения и след това прегледайте потребителските отзиви. Опитайте се да направите добре информиран избор.
I'm sorry to say that, but you put your possible winnings at risk at the whole beginning, by choosing such a bad casino. 🙁
Have you seen this?
https://es.casino.guru/MaChance-Casino-resena#tab=js-tab-reputation
I certainly hope the casino will respond to your complaint, no matter how unlikely it is.
If I may say, always play in a decent casino. Take the time and find a reliable source of information, make some searches then browse user reviews. Try to make well-informed choices.
Здравейте!!
Не знаех, не забелязах истината. Искам да кажа, като видях каквото видях, моите пари, които имам предвид, няма да ги видя? Бихте ли го приели за адвокати? Или не си струва. Много благодаря
Hello!!
I didn't know, I didn't notice the truth. I mean, having seen what I have seen, my money that I have in mind, I will not see it? Would you take it for lawyers? Or it's not worth it. Thank you so much
Hola!!
Yo no lo sabía no me fijé la verdad. Ósea que visto lo visto mi dinero que tengo en cuenta no lo voy a ver?? Lo llevaríais por abogados? O no vale la pena. Muchas gracias
Първо бих изчакал жалбата да стигне до последния си етап. Това би трябвало да ви даде представа дали консултацията със скъпи адвокати има смисъл в този случай.
Първо дайте на жалбата необходимото време. 🙏
I'd wait for the complaint to reach its final stage first. That should give you an idea of whether consulting costly lawyers makes sense in this case.
Give the complaint the necessary time first. 🙏
Здравейте!!
Е, няма да чакам да видя дали ще дадат признаци на живот и ще кажат нещо, защото съм си същият, без да приемам плащането от 100 евро или нищо. Много благодаря
hello!!
Well, I won't have to wait to see if they show signs of life and say something, because I'm still the same, without accepting the payment of 100 euros or anything. Thank you so much
hola!!
Pues nada me tocará esperar a ver si dan señales de vida y dicen algo, porque sigo igual, sin aceptar el pago de 100 euros ni nada. Muchas gracias
Здравейте! 🙂
Все още ли планирате да изпратите адвокат по следите им?
Ако мога, проверете внимателно всяко казино (преглед, потребителски прегледи, оплаквания), преди да правите депозити. 😉
Hello! 🙂
So do you still plan to send a lawyer upon their tracks?
If I may, check each casino carefully (review, user reiews, complaints) before making deposits. 😉
Човече, ако не дадат отговор и не ми платят парите, ще трябва да направя нещо по въпроса, не мога да им позволя да задържат парите ми. И ако трябва да използвам адвокати, тогава адвокати. така че се надявам всичко да е наред
Man, if they don't give an answer and they don't pay me the money, I'll have to do something about it, I can't let them keep my money. And if I have to use lawyers, then lawyers. so i hope all goes well
Hombre si no dan repuesta y no me ingresan el dinero tendré que hacer algo al respecto no puedo dejar que se queden con mi dinero. Y si tengo que tirar de abogados pues de abogados. Así que espero que vaya todo bien
Просто се уверете, че сте добре запознати с разходите.
Успех и ни дръжте в течение!
Just make sure you are well aware of the costs.
Good luck, and keep us posted!
Здравейте!!
Току-що приеха първото ми теглене от 100 евро след 8 дни чакане да ме приемат. Видяно какво се видя, ще ми трябват 6 години, за да си върна 12 000 евро, които все още имам предвид. Струва ми се срамно това, което правят и ако си мислят, че като правят това ще спечелят, си мислят, че ще играя, защото не е така, загубих желание да играя в това казино.
Той обясни как е протекъл процесът до първото теглене и какво остава, за да можете да направите още едно, защото няма да ви позволи да го направите днес.
Направих заявка за теглене на 18 април на 100 евро, след като отказах тегленето на 500 евро, което направих на 3 април и отказах на 18-ти, след 15 дни!!! и се намаля от 500 на 100, защото съм на ниво хром и моят максимум е 500, което не виждам като справедливо, но по-добре от 100, които ми дадоха сега, което според тях беше системата (лъжа). Всичко, за да спечелите повече пари, отколкото влизате. Е, от 18 до 26 април ми отнема известно време, за да приема заявката си за теглене на 100, защото сега не мога да поискам друго теглене до следващата седмица!!!!! На 1 май ще мога да направя друга заявка и, разбира се, чака още 8 дни, отивате на 9 и така забавяме тегленията до 15 дни, за да можем да поискаме и получавате само две тегления на месец, не виждам всичко това ясно, когато не поискам теглене тази седмица!!!
Мисля, че това, което правят, е незаконно по всякакъв начин, който ми казвате, моля, отговорете ми, вече съм отчаян да споря с тях! Много благодаря
Hello!!
They just accepted my first withdrawal of 100 euros after 8 days of waiting for them to accept me. Seen what has been seen, I will be 6 years to recover my 12,000 euros that I still have in mind. It seems to me a shame what they do and if they think that by doing that they will win, they think that I will play it, because it is not like that, I lost the desire to play in this casino.
He explained how the process was until making the first withdrawal and what remains to be able to make another one, because it won't let you do it today.
I made a withdrawal request on April 18 of 100 euros, after rejecting the withdrawal of 500 euros that I made on April 3 and denied on the 18th, after 15 days!!! and lower myself from 500 to 100 because I am at the chrome level and my maximum is 500, which I don't see as fair, but better than 100 that they have given me now, which they say was the system (lie). All to earn more money, than you enter. Well, from April 18 to 26, it takes me a while to accept my request for a withdrawal of 100 because now I cannot request another withdrawal until next week!!!!! On May 1 I will be able to make another request and of course it is waiting another 8 days you go to 9 and so we delay the withdrawals to 15 days to be able to request and you only receive two withdrawals a month I do not see all this clearly, when I do not request a withdrawal this week!!!
I think that what they are doing is illegal in every way that you tell me, please answer me, I am already desperate to argue with them! Thank you so much
Hola!!
Me acaban de aceptar la primera retirada de 100 euros después de 8 días de espera para que me aceptaran. Visto lo visto voy a estar 6 años para recuperar mis 12000 euros que tengo en cuenta aún. Me parece una vergüenza lo que hacen y si piensan que haciendo eso salen ganando, creen que lo jugaré, pues no es así, se me quitaron las ganas de jugar en este casino.
Explicó cómo fue el proceso hasta hacer la primera retirada y lo que queda para poder hacer otra, porque no te deja hacerla hoy.
Realice solicitud de retirada el día 18 de abril de 100 euros, después de rechazarme la retirada de 500 euros que realice el día 3 de abril y denegada el día 18, después de 15 días!!! y bajarme de 500 a 100 porque soy del nivel cromo y mi máximo es 500 que no lo veo justo pero mejor que 100 que me han puesto ahora, que dice que fue el sistema (mentira) . Todo por ganar más dinero, del que ingrese. Pues bien del 18 al 26 de abril tardo para aceptarme solicitud de retiro de 100 pues ahora no puedo volver a solicitar otro retiro hasta la semana que viene!!!!! El día 1 de mayo podré realizar otra petición y claro está espera otros 8 días te vas a 9 y así retrasamos las retiradas a 15 días para poder solicitar y solo recibes dos retiros al mes no lo veo claro todo esto, cuando yo no solicite retiro esta semana!!!
Yo creo que esto que hacen es ilegal en todos los sentidos que me decís por favor contéstarme, que estoy ya desesperado de discutir con ellos! Muchas gracias
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.