преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Win Diggers Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тази компания е измамна и им казах за моето психично здраве и че съм се почувствал самоубийствен поради постоянното подслушване от ръководството да продължа да играя дори след като разказах за ситуацията си, но беше игнориран
This company is fraudulent and I’ve told them about my mental health and that I’ve felt suicidal because of the constant bugging by there management to keep playing even after telling my situation but was ignored
Здравейте, много съжалявам, ако казиното не обръща много внимание на такива сериозни ситуации.
От друга страна, не съм много изненадан, ако погледна индекса на безопасност и не бих дал толкова голям шанс на подобни казина, защото там вероятно няма много отговорен хазарт.
Опитахте ли да напишете имейл, за да се самоизключите от казиното?
Освен това мога да ви насоча към нашето сътрудничество с BetBlocker, което би могло да помогне в подобни ситуации.
Това е регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, която предоставя безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.
Така че, ако ще бъде нещо полезно за вас, определено се опитайте да го проверите.
Надявам се, че няма да попадате в подобни ситуации в бъдеще.
Успех ☘️
Hi, I'm very sorry if the casino doesn't take much notice of such serious situations.
On the other hand, I'm not too surprised if I look at the safety index and I wouldn't give casinos like that much chance, because there probably isn't much responsible gambling there.
Did you try to write an email to be self-excluded from the casino?
In addition, I can also refer you to our cooperation with BetBlocker, which could help in such situations.
It's a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
So if it will be something useful for you, definitely try to check it.
I hope you won't stumble upon these situations in the future.
Good luck ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.