преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Winz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, казиното потвърди възстановяването на депозитите ми, тъй като заявката ми за самоизключване не беше обработена навреме.
Депозирах общо 800 евро чрез Revolut, които получих. Депозирах и още 990 евро чрез криптовалута.
Сега изведнъж ми казват, че финансовият отдел на казиното е заявил, че възстановяванията на суми не могат да бъдат обработвани чрез криптовалута.
Това е пълна глупост, разбира се, тъй като можете да изпращате криптовалута ръчно както обикновено. Също така предложих на казиното възможността да кредитира останалите 990 евро към баланса ми в казиното и да направя ръчно теглене.
Може ли някой да ми помогне да събера останалите пари?
Hello, the casino has confirmed a refund of my deposits, as my self-exclusion request was not processed in time.
I deposited a total of €800 via Revolut, which I received. I also deposited a further €990 via crypto.
Now I'm suddenly being told that the casino's finance department allegedly said that refunds cannot be processed via crypto.
That's complete nonsense, of course, since you can send crypto manually as normal. I also offered the casino the option of crediting the remaining €990 to my casino balance, and I'll make a manual withdrawal.
Can someone help me get the rest of the money?
Hallo, das Casino hat mir eine Rückerstattung meiner Einzahlungen bestätigt, da mein Antrag auf Selbst Ausschluss nicht fristgerecht bearbeitet wurde.
Ich habe insgesamt 800 € über Revolut eingezahlt, diese habe ich erhalten. Weitere 990 € habe ich über Krypto eingezahlt.
Jetzt wird mir plötzlich gesagt, dass die Finanzabteilung des Casinos angeblich sagte, man könne keine Rückerstattung über Krypto durchführen.
Das ist natürlich totaler Quatsch, da man ganz normal manuell Krypto senden kann. Ich habe dem Casino auch angeboten, dass es die verbleibenden 990 € auf meine Casino Balance buchen kann und ich mache eine manuelle Auszahlung.
kann mir jemand helfen, das restliche Geld zu erhalten?
И така, какво казаха за тази опция, моля?
Ако няма решение от страна на казиното, все още имате възможност да подадете жалба тук.
Мислил/а ли си за това?
So, what did they say about that option, please?
If there is no solution from the casino side, you still have the option to file a complaint here.
Have you thought about that?
Да. Но честно казано, никога не помагаш с възстановяване на суми...
Yes. But honestly, you never help with refunds...
Ja. Aber ganz ehrlich: bei Rückerstattungen helft ihr nie..
Ами, не съм сигурен за това, ако видя всички разрешени оплаквания в нашата база данни и сумите, които помагаме на потребителите ни да получат. 🤷♀️
Разбира се, зависи изцяло от вас.
Well, I'm not sure about that if I see all the resolved complaints in our database and the sums we help our users to get. 🤷♀️
It's completely up to you, of course.
Разбира се, знайте, че нашият екип ще направи всичко възможно по отношение на вашата жалба .
Вярвам, че вече сте много добре информирани и наясно как да правите нещата правилно.
Know that our team will do everything possible regarding your complaint, of course.
I believe that by now you are very well informed and aware about how to do things right.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.