преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Sultan Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей даниел,
Аз съм един от клиентите на wild sultan. На 20 юли играх рулетка Xxxtreme lighting в казино wild sultan около 13:30. Изведнъж играта ми беше измамена със 160€. Последното ми салдо е около 460€
Сумата на залагането ми беше 310€ във всеки кръг. Ако спечеля, 1-вата и последната колона трябва да плати 50€, а средната колона трябва да плати 20€. Така че моето печелившо число е 29. Така че трябва да ми плати 360€, включително моя бланс, но плаща само 200€, включително залог, което ме кара да изгубя 160€. Моля, вижте моята екранна снимка, за да видите как заложих.
Опитах се да се свържа с отдела за обслужване на клиенти, името на агента е mathieu, обясниха ми проблема и загубих. Но той не иска да чуе честно моята страна. Той просто иска да затвори чата ми възможно най-скоро. И тогава разговарях с Бруно, той регистрира жалбата ми. Но досега той казваше, че неговият началник вижда жалбата ми, така че не мога да ви уверя точното време. Винаги, когато попитам за оплакването си, той казва същото, което наистина ми писна.
Загубих спечелените си пари 160€.
Моля г-н Даниел да прегледа жалбата ми и да разреши този проблем възможно най-скоро.
А казино wild-sultan трябва да ми върне парите 160 €.
Благодаря ти
Hello daniel,
Im the one of the customer of wild sultan. 20th july i was played Xxxtreme lighting roulette in wild sultan casino around 1.30pm. Suddenly the game was cheated me 160€. My last balance is around 460€
My betting amount was 310€ in each round If i win, the 1st and last column should pay 50€ and middle column should pay 20€. So my winning number is 29. So it should pay for me 360€ including my blance but it pays only 200€ including bet, makes me lost 160€. Please refer my screenshot that i how i betted.
I tried to contact customer service the agent name is mathieu, i was explained my problem and lose. But he don't want to hear my side fair. He Just want to close my chat as soon as possible. And then i chatted with bruno, he registered my complaint. But until now he saying still his supervisor seeing my complaint so i cant assure you exact time. Whenever i ask about my complaint he saying the same thing i really fed up.
I lost my winning money 160€.
I request mr.daniel to review my complaint and slove this issue as soon as possible.
And wild-sultan casino should refund my money 160€.
Thank you
Здравей.
Съжалявам да чуя за този проблем. Бих искал обаче да отбележа, че това е просто публикация, а не оплакване.
Ако смятате, че казиното ви е малтретирало, любезно прочетете това ръководство, за да се подготвите за жалбата:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
След това - преминете към жалбата:
https://casino.guru/complaints/create
Аз, от друга страна, бих изчакал казиното да представи своето изявление, ако това е опция. Искам да кажа, че бих му дал поне седмица, тъй като си представям, че казиното трябва да си сътрудничи с доставчика на играта, а това също отнема известно време.
Какво казваш?
Hello there.
I'm sorry to hear about this issue. However, I would like to point out that this is merely a post, not a complaint.
If you feel the casino mistreated you, kindly read this guide to get prepared for the complaint:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Then - proceed to the complaint:
https://casino.guru/complaints/create
I would, on the other side, wait for the casino to present its statement if this is an option. I mean, I would give it at least a week, as I imagine the casino must cooperate with the game provider, and it takes some time too.
What do you say?
Здравей Радка,
Благодаря ви много, че се опитахте да ми помогнете да реша проблема си. Бих искал да ви информирам, че проблемът ми е решен от казино wild-sultan. Те ми се извиниха и ми върнаха парите. Моля, погледнете моите екранни снимки, които прикачих тук.
Джоузеф Селин
Hello radka,
Thank you so much for trying to help me to slove my issue. I would like to inform you that my issue has been sloved by wild-sultan casino. They apologised me and refunded my money. Kindly take a look on my screenshots i attached in here.
Joseph Celine
Хей. Това е перфектно. Иска ми се всички казина да са настроени по този начин и да приемат играчите, ако знаят, че е направена грешка. От моя гледна точка е доста професионално, въпреки че отне известно време. 🙂
Ще продължите ли да играете в това казино след това преживяване?
Hey. That's perfect. I wish all casinos were set up like this and would accommodate players if they are aware that a mistake has been made. It's quite professional from my point of view even though it took some time. 🙂
Will you continue to play at this casino after this experience ?
Хей хай!!
Честно казано толкова ме е страх да играя в това казино след този проблем. Този проблем не беше решен много лесно. Обслужването на клиенти имаше най-лошото поведение с мен. Казиното може да мами клиентите, но клиентите не могат да мамят, знаете ли? Така че не ги излъгах за грешката в играта, след като те също не искат да потвърдят проблема ми. Най-лошата му част. Както и да е, сега е обичан, но ще отнеме известно време, за да излезе от този стресиращ pbm.
Hey hai!!
Honestly I'm so afraid to play in that casino after this issue. This issue wasn't slove very easily. Customer service had very worst behaviour with me. Casino can cheat the customers but customers cant cheat know ? So i didn't lie with them about the bug in game, after also they dont want to verify my issue. Its worst part. Anyways its sloved now but it will take some time to come out from this stressful pbm.
Хей хай!!
Честно казано толкова ме е страх да играя в това казино след този проблем. Този проблем не беше решен много лесно. Обслужването на клиенти имаше най-лошото поведение с мен. Казиното може да мами клиентите, но клиентите не могат да мамят, знаете ли? Така че не ги излъгах за грешката в играта, след като те също не искат да потвърдят проблема ми. Най-лошата му част. Както и да е, сега е обичан, но ще отнеме известно време, за да излезе от този стресиращ pbm.
Hey hai!!
Honestly I'm so afraid to play in that casino after this issue. This issue wasn't slove very easily. Customer service had very worst behaviour with me. Casino can cheat the customers but customers cant cheat know ? So i didn't lie with them about the bug in game, after also they dont want to verify my issue. Its worst part. Anyways its sloved now but it will take some time to come out from this stressful pbm.
Никога не бях гледал
от този ъгъл
но е чисто
Вярно
за жалост
I had never looked
from this angle
but it's pure
True
Unfortunately
Nunca tinha olhado
Por esse ângulo
Mais é a pura
Vdd
Infelizmente
Хей хай!!
Честно казано толкова ме е страх да играя в това казино след този проблем. Този проблем не беше решен много лесно. Обслужването на клиенти имаше най-лошото поведение с мен. Казиното може да мами клиентите, но клиентите не могат да мамят, знаете ли? Така че не ги излъгах за грешката в играта, след като те също не искат да потвърдят проблема ми. Най-лошата му част. Както и да е, сега е обичан, но ще отнеме известно време, за да излезе от този стресиращ pbm.
Hey hai!!
Honestly I'm so afraid to play in that casino after this issue. This issue wasn't slove very easily. Customer service had very worst behaviour with me. Casino can cheat the customers but customers cant cheat know ? So i didn't lie with them about the bug in game, after also they dont want to verify my issue. Its worst part. Anyways its sloved now but it will take some time to come out from this stressful pbm.
Разбирам отношението ви към тази ситуация. Просто бях любопитен какво е вашето мнение, защото повечето играчи в крайна сметка ще кажат нещо като: „това казино реши проблема ми, така че ще продължа да играя".
Във вашия случай вие сте един от малкото, които са погледнали по-цялостно и бих казал разумно.
Така че се надявам да не попаднете отново в подобна ситуация и да се наложи да се справяте с нещо подобно в бъдеще.
I understand your attitude to this situation. I was just curious what your opinion is, because most players will eventually say something like: "this casino solved my problem, so I'm going to keep playing."
In your case, you're one of the few who took a more comprehensive view and looked at it, I would say, reasonably.
So I hope you don't run into a similar situation again and have to deal with something like this in the future.
Доста честен изглед в контекста на ситуацията, която играчът имаше в казиното.
Ами ти ? Сблъсквали ли сте се някога с подобен проблем? Или следвате опита на други играчи? 🙂
Quite a fair view in the context of the situation that the player had in the casino.
What about you ? You ever run into a similar problem ? Or do you follow other players' experiences ? 🙂
Момичета, знаем ли дали едно казино има лиценз? Има ли „Wild Sultan" като лиценз? Вероятно ще трябва да подам жалба за тях. Задавам този въпрос, защото прочетох някъде, че ако едно казино има лиценз, шансът е по-добър за тези, които подават жалбата? Те искат тонове документи, които одобряват, но не искат да платят, и искат още много лични документи, които е незаконно да се изискват..Благодаря предварително
I guys,i do we know if a casino has a licence?Does "Wild Sultan" as a license?I will probably have to make a complaint about them.I'm asking this question cause i read somewhere that if a casino has a licence,chance are better for the ones who make the complaint?They're asking for tons of documents that they approve but they don't want to pay and asking for more very personals documents that are illegal to ask..Thanks in advance
Здравей. Можете да проверите дали и какъв лиценз има това казино тук 👈, просто като превъртите надолу до информацията за лицензиращия орган. Може би бихте искали да ни кажете нещо повече за проблема, който имате? Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с това. Ще чакам вашия отговор.
Hello there. You can check if, and what license does this casino have over here 👈, just by scrolling down to the information about the licensing authority. Would you like to tell us something more about the issue you are having, perhaps? Hopefully our complaint team would be able to help you out with that. Will wait for your reply.
И така, откъде да започна за оплакване? Имам екранни снимки на ЦЯЛАТА си размяна с тях в чата; имейли, направих снимки на моята заявка за теглене и пълни неща. Поисках 3 тегления на пари CAD от 26 февруари 2024 г. $50,00; $600,00 и $60,00 ($710,00) Казаха, че одобряват документите ми (най-накрая!!), но последното нещо, което искат, са номерата на банковата ми сметка за депозита, те казаха (името му е Енрике в чата), че ако мога Не им давам тази информация, те не могат да ми помогнат с тегленията! Какво? Давам лична информация за моя акаунт??? Регистрирал съм се в 7 други онлайн казина. Винаги правя депо от Interact и те винаги ми плащат от Interact. Никой от тях не ме иска лична информация като "Wild Sultan" поиска и плащанията бяха много бързи, по-малко от 5 часа за всички тях. Само един от тях ми изпрати паролата на мобилния ми телефон за приемане на тегления, което разбира се е добре .Когато получа плащане от Interact или ако направя едно, никой не трябва да знае номера на сметката на другия. Всички на Земята знаят това. Те ме блокират, за да направя депо в тяхното казино, но разбира се, не съм ще направя депо lollllllll. Просто не мога да повярвам, че тези момчета все още имат лиценз. Например, отидете на „Trust Pilot" и напишете „Wild Sultan", всички отзиви са ужасни! Всички те имат същите проблеми като мен Имам. Тези отзиви са съвсем скорошни (декември 2023 г.; януари-февруари 2024 г.) Между другото „Дивият султан" вече не отговаря на имейлите ми.
So where do i start for a complaint?I have screenshots of ALL of my exchange with them on the tchat;emails,i took pictures of my withdraws request and full of stuff.I asked for 3 withdraws money CAD since February 26 2024 $50.00;$600.00 and $60.00 ($710.00)They said that they approve my documents(finaly!!)but the last thing they want is my numbers of my banking account for the deposit,they said(his name is Enrique on the tchat)that if i can't give them these infos they can't help me with the withdraws!What?Giving my account personal infos???I'm register in 7 other online casinos.I always make depot by Interact and they always pay me by Interact.No one of them ask me for personals infos like "Wild Sultan" asked and payments were very fasy,less than 5 hours for all of them.Only one of them send me the password on my cell for accepting the withdraws which is ok of course.When i receive a payment by Interact or if a make one nobody need to know the account number of the other one.Everybody on the Earth know that.They block me for make a depot in their casino but of course,i'm not gonna make a depot lollllllll.I just can't believe that these guys still have a license.Per exemple,go on "Trust Pilot"and type "Wild Sultan",all the reviews are horrible!They all have the same problems that i have.These reviews are very recent (December 2023;January-February 2024)By the way"Wild Sultan" don't answer my emails anymore.
Здравейте!
Не мога да кажа, че разбирам ситуацията напълно, но мога веднага да ви насоча към жалбата: използвайте тази връзка 👈
Ако нямате нищо против, прегледайте и инструкциите, само за да разберете какво да очаквате:
Информация и инструкции за разрешаване на жалби 👈
Какъв все пак изглежда е проблемът? KYC проверка, може би? Просто забелязах нещо относно личните подробности. Е, тук съм, ако имаш нужда от мен.
Hey there!
Can't say I understand the situation completely, but I can point you to the complaint right away: use this link👈
If you don't mind, browse the instructions also, just to get a glimpse of what to expect:
Complaint Resolution Information and Instructions 👈
What seems to be the issue anyway? KYC verification, perhaps? It's just that I noticed something about personal details. Well, I'm here if you need me.
Проблемът е: те казаха, че се нуждаят от информация за py лични данни, свързана с моята банкова сметка, за да направят тегленето. Номерът на моята банкова сметка. Аз нямам това, те казаха, че не могат да направят нищо. Както споменах на „Гуру" в последната си публикация, те могат да направят това чрез Interact Payment, по същия начин, по който правя депото си! Нищо друго не им трябва, децата могат да направят това! Между другото, те все още не отговарят на имейли. Добре, ще използвам вашата връзка за жалбата. Чудя се дали комисията по хазарта може да направи нещо по въпроса. Коя и как да се свържа с тях, не знам, но имате информация за това, ще бъде страхотно. Благодаря.
The issue is:they said that they need py personals info related to my bank account to make the withdraw.The number of my bank account.I they don't have this they said that there is nothing they can do. As i mention to "Guru" in my last post they can do that by Interact Payment,the same way that i make my depot!Nothing else they need,a children can do that!BTW,they still don't answer to email.Ok i'm gonna use your link for the complaint..I wonder is gambling commission can do something about that.Which one and how contact them i don't know but you have info about that it will be great.Thank you.
Така че защо им трябват вашите банкови данни, ако сте депозирали чрез Interact и искате да изтеглите по същия метод, опитахте ли да попитате? Разбира се, не е добре, ако казиното не ви отговори, защото вероятно би било най-добре или да разрешите ситуацията, или да получите малко повече от това, че не е възможно за тях.
В този случай бих използвал формата за оплакване, както препоръча Радка и нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне. Ако нищо не бъде разрешено, тогава бих опитал комисионна за хазарт, тъй като може да отнеме повече време, за да се оправи.
Ще опитате ли да подадете жалба при нас?
So why do they need your bank details if you deposited via Interact and want to withdraw using the same method, have you tried asking ? Of course it's not good if the casino doesn't answer you, because it would probably be best to either resolve the situation or get a bit more than just that it's not possible for them.
In this case I would use the complaint form as Radka recommended and our team will try to help you and we will see where it goes. If nothing is resolved then I would try gambling commission as it could take longer to sort out.
Will you try a complaint with us ?
Да, ще се опитам да се оплача с вас. Имам екранни снимки на ВСИЧКО!
Да, казах им, че не е необходимо да имам моята лична информация, защото не е необходимо с Interact. Всички знаят това, но (и те също знаят!) правят всичко възможно да не ми плащат. Те казаха: Ако нямаме тази информация не можем да ви платим. Да, разбира се!
Yes i'm gonna try to complaint with you.I have screenshots of EVERYTHING!
Yes i told them that it's not necessary to have my personals info cause it's not necessary with Interact.Everybody knows that but(and they know too!) they do everything to not pay me.They said:If we don't have these infos we can't pay you.Yeah sure!
В интерес на истината, това, което казиното изисква от вас, е основен документ, който казината изискват от почти всеки играч при проверка, така че не виждам нищо лошо в това. Странно ми е обаче, че трябва да потвърдят метода на плащане, който вие изобщо не използвате. Също така смятам, че ако искате да теглите пари, вероятно ще трябва да сътрудничите и очевидно това е, което бих препоръчал.
Е, ако ще подадете жалба, ще видим какво ще препоръча нашият екип и докъде ще стигнете.
Разбира се, ако имате въпроси, не се колебайте да ги зададете.
As a matter of fact, what the casino requires from you is a basic document that casinos demand from almost every player when verifying, so I wouldn't see anything wrong with that. However, I find it strange that they need to verify payment method that you don't use at all. I also think that if you want to withdraw money, you'll probably have to cooperate, and that's apparently what I'd recommend.
Well, if you're going to open a complaint, we'll see what our team recommends and where you get to.
Of course, if you have any questions, feel free to ask.
Здравей Радка, току-що изпратих жалбата си, НО не можах да прикача останалите си екранни снимки. Те са много важни.
Опитах се да попълня същия документ за жалбата и просто искам да добавя останалите си документи, но не работи, пише: „Молим ви да отговорите във вашата активна нишка", но НЕВЪЗМОЖНО е да отида в моята нишка РЕДАКТИРАЙТЕ и добавете липсващите документи (4 документа) Не виждам къде мога да направя това. Много благодаря предварително, че ми помогнахте с това
Hi Radka,i just send my complaint BUT i was unable to attach the rest of my screenshots.They are very important.
I tried to fill the same document for the complaint and i just want to add the rest of my documents but it's not working,it'says:"We kindly ask you to reply in your active thread" but IMPOSSIBLE to go on my thread to EDIT and add the documents missing(4 documents)I can't see where i can do this.Thanks a lot in advance for helping me with this
Здрасти!
Хм, трябва да кажа, че не знам какво не е наред със сигурност. И все пак, тъй като жалбата чака първоначалната проверка, тя е в статус „чакащ", ако използваме терминологията на казиното.
Честно казано, по същата причина все още не е назначен отговорник за вашата жалба.
За да ви спестя моите предположения обаче, смятам, че трябва да бъде много по-лесно да изпращате всяка екранна снимка като имейл, след като жалбата бъде приета и манипулаторът е назначен.
Все пак не би трябвало да отнеме много повече - в понеделник, надявам се.
Както и да е, ако срещнете други проблеми, просто ме уведомете, моля, ще бъда някъде из форума.
Hi there!
Hmm, have to say I don't know what is wrong for sure. Yet since the complaint waits for the initial check, it's in the "pending" status, to use casino terminology.
Frankly, for the same reason, no handler has been assigned to your complaint yet.
To spare you from my conjectures, however, I believe it should be much simpler to send each screenshot as an email once the complaint is accepted and the handler assigned.
Should not take much longer, though - On Monday, I hope.
Anyway, if you come across any other issues, just let me know, please, I'll be somewhere around the forum.
Здравейте, имам един бърз въпрос, как разбрахте, че горната граница на бонуса е 5000 канадски долара? Правилата и условията казват, че печалбите са ограничени до 1000x бонус средства, но чатът на живо се съгласи, че условията на казино гуру (изпратих екранна снимка) наистина са правилни. Дали е 1000x максималния залог ($5) и условията са написани зле? С нетърпение да разбера, благодаря.
Hi, I have a quick question, how did you find out the winning cap on the bonus is CA$5,000? The terms and conditions say that the winnings are capped to 1,000x bonus funds but live chat agreed that the terms on casino guru (I sent a screenshot) were indeed correct. Is it 1000x the max bet ($5) and the terms are written poorly? Eager to find out, thanks.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.