Вече го споменах някъде другаде във форума. Преживяхте нещо, което много играчи преживяват по време на Коледа. Играчите често имат няколко дни често, имат повече свободно време, така че играят казино повече от обикновено. Това също води до по-голям обем заявки за теглене и други контакти с поддръжката на клиенти.
От друга страна, служителите на казиното също са в отпуск, което означава, че им липсват човешки ресурси точно в същото време, когато биха имали нужда от още повече човешки ресурси от обикновено.
Опитайте се да им дадете една седмица, докато всичко се уталожи.
I already mentioned it somewhere else on this forum. You experienced something that many players experience during Christmas time. Players often have few days often, they have more free time so they play casino more than usual. That also results in higher volume of withdrawal requests and other contacts with the customer support.
On the other hand, the casino employees are on vacation as well, which means they lack human resources exactly at the same time when they would need even more human resources than usual.
Try to give them a week until everything settles down.
Автоматичен превод: